דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


acer aspire one - ביקורת 

מאת    [ 05/07/2009 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 4927 פעמים ]

תארו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם מנהלים באתר אינטרנט גדול (כמו נוער, למשל) או במקרה ההגיוני יותר כתבים באתר אינטרנט גדול (כמו נוער, למשל) ובדיוק הבוקר עלתה לאוויר הכתבה החדשה שלכם עליה עמלתם והשקעתם כל-כך הרבה זמן, בנושא שיטות ("לנוער" כמובן) כיצד להרוג ג'וקים בקיץ. אתם מבסוטים ויוצאים לחגוג את עליית המאמר המושקע ביחד עם חברים באיזה בית קפה או פאב, צ'ייסרים על חשבונכם לכולם.

פתאום! מצלצל הטלפון. זו מורטל, חברתכם הטובה מי"א 9, היא מספרת לכם בהתרגשות שממש הרגע כתבו עליכם באתר הבית של עיריית אור-עקיבא בעקבות הצלחת הכתבה, כולל נאום מרגש של ראש העיר על הנוער המוכשר והיצירתי שגדל שם בזכותו (בהנחה שיש שם ראש עיר, בהנחה שאור-עקיבא זו בכלל עיר). אתם מודים למורטל על הדיווח ומתים להיכנס לאתר המדובר בכדי לראות מה כתבו עליכם.

אופס, בעיה; אין לצידכם מחשב בכלל, והאינטרנט של הנייד, גם בדור 3, דור 3.5 ודור דניאל, לא באמת מצליח לעבוד כשצריך אותו - ובתכל'ס גם יגרום לכך שהכתבה הבאה שלכם תהיה "כיצד איבדתי את כל רכושי בגלל חשבון סלקום". (וכולנו לא ממש רוצים שזה יקרה).

בואו ניקח דוגמה מעט יותר הגיונית (כאילו, נוער באור-עקיבא? בחייכם): אתם יושבים בשיעור, המורה להיסטוריה, תקומה זילברבוך, מכתיבה על תולדות היווצרות הקליפס שסוגרים איתו את הקורנפלקס בין השנים 1971-1983. זו כבר שעה תשיעית, שיעור קודם היה שיעור ספורט ועשיתם יותר מדי מתח כדי שבאמת תצליחו להתרכז ולהצליח לעמוד בקצב ההכתבה של המורה. אחר כך תגיעו הביתה ותתחילו להציק במסנג'ר לסממית, החרשנית של הכיתה, כדי שזו תתן לכם להציץ בסיכומים שלה. סמכו עליה שהמשפט "אני עבדתי קשה בשביל זה! לא רוצה לתת לאחרים!" יחזור על עצמו מספר פעמים בשיחה, לא מהצד שלכם.

בשביל סיטואציות כמו הנ"ל, ישנו פיתרון אחד ומתבקש: מחשב נייד. פעם היה צורך להיות נצר למשפחת אצולה בריטית כחולת-דם בכדי שיהיה לך לפטופ, אך הזמנים השתנו והיום מחשבים ניידים הפכו לדבר נגיש, זמין והכי חשוב: לא כזה יקר. ניתן למצוא מחשבים ניידים בשלל פירמות, גדלים, איכויות וכמו כל דבר: גם עיצובים מרשימים ומושקעים, כי הרי הדאווין הוא חלק מההנאה.

גם אני, כמו רוב בני הנוער בישראל, מוצא את עצמי לא מעט זקוק למחשב בדיוק כשאני תקוע במקום הכי מרוחק, ולכן החלטתי להשתדרג אל המאה ה-21 ולשים את ידי על מחשב נייד מהפופולריים בשוק - Acer aspire one.

מדובר במיני-לפטופ, כלומר, מחשב נייד קטן יותר במימדיו מהמחשבים הממוצעים - המשקל שלו נע בהתאם, כקילוגרם בלבד. היתרון של מחשב נייד בגודל ומשקל שכזה זו כמובן הזמינות והנגישות חסרת התחרות; ניתן לסחוב את המחשב הנייד לקניון, לעבודה, אפילו לסופרמרקט כדי להשוויץ בפני הקופאית - כל זאת מבלי לחשוש שבקרוב את הכסף שחסכת לטיסה לתאילנד תצטרך לבזבז על טיפולים לגב.

נמשיך: ה-Acer aspire one מגיע עם מערכת הפעלה חלונות XP מובנית (רק להדליק את המחשב ולאשר, הווינדוס כבר יעלה מעצמו) ועם זיכרון של גיגה בייט - אפשרות להרחבה ל-2 גיגה בתוספת תשלום סמלי של עד 200 ש"ח. מומלץ לרכוש את המחשב עם ההרחבה מפני שזיכרון גיגה עשוי להיות מעט חלש מדי לעתים. בנוסף לכל אלו, המחשב מגיע עם רמקולים מובנים ואפילו בונוס חמוד של מצלמת אינטרנט לא מזהירה ולא נוראית.

החלק העיצובי משחק תפקיד מאוד חזק במחשב ה-acer aspire one; מדובר במחשב שהוא לא פחות מסקסי, הגודל הקומפקטי מעניק מראה מתוחכם ו"גאדג'טי", והמחשב כולו מצופה בגימור מבריק ויפהפה שנותן תחושת יוקרה כאשר פותחים אותו וכאשר מסתכלים עליו. ניתן להשיג את המחשב בצבעים אדום, כחול, שחור או לבן. אני בחרתי את הלבן, מכאן שאני ממליץ לכולכם לבחור את הצבעים האחרים כדי שארגיש מיוחד יותר אם במקרה תצטלבנה דרכינו באיזה בית קפה.

בשורה התחתונה: acer aspire one הוא לא מכונת מחץ שתעזור לכם להשתלט על העולם, או אפילו סתם לפרוץ למחשב של ממשלת ארצות הברית. מדובר במחשב בסיסי יחסית, לאנשים שלא צריכים הרבה חוץ מגלישה באינטרנט ועיבוד תמלילים (word). הצדדים החזקים של ה-aspire one זו הקומפקטיות שלו, המשקל שלו, הפרקטיות שלו, הסקסיות שלו, וכן, גם המחיר שלו: פחות מ-2000 ש"ח יעשו את העבודה.


תלמידי ישראל בחופש הגדול, זו ההזדמנות לשים יד על המחשב המצויין הזה ולהגיע לשנת הלימודים הבאה כאשר יש לכם את המכשיר הכי מדליק בכיתה, שגם יעזור לכם לסכם בנינוחות ובכיף את כל מה שהמורה אומרת. תהיו בטוחים שתקומה זילברבוך תהיה גאה בכם ותתן לכם ציון עשר, או במקרה שלנו: acer.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב