דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול סוסים - אטרקציה אצילית 

מאת    [ 02/07/2009 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2241 פעמים ]

נהוג לומר כי האדם הינו בעל החיים האינטיליגנטי ביותר שחי על פני כדור הארץ. בקטגוריית האצילות בעל חיים אחר שבהחלט יכול להתחרות ראש בראש איתנו- הסוס. נדמה כי משחר היסטוריית האדם ליווה אותנו הסוס לכל מקום, בעיקר כאמצעי להתנייד איתו. כיום הסוס עדיין משמש למטרה זו, אולם גם כחלק בלתי נפרד מענף ספורט רכיבה על סוסים וכחווייה מהנה ומיוחדת העוברים בטיול סוסים. שמענו מפי רבים שהשתתפו בטיול זה ולא הצטערו לרגע, ולכם החלטנו לנסות בעצמנו. לעירוניים שכמונו גם ללא טיול סוסים, עצם היציאה מהעיר לטבע והמרחבים הפתוחים שבהם בדרך כלל ממוקמים חוות סוסים, כבר היוותה סיבה מספקת בשביל לצאת מהעיר. לכן בחרנו מסלול רכיבה בצפון הירוק.

כשהגענו לחווה שני מדריכים בלבוש בוקרים טיפוסי ליוו אותנו לעבר הסוסים. לפני העלייה על כל סוס, קיבלנו הדרכה קצרה מה זה אוכף, כיצד עולים על הסוס וכיצד להשתמש ברסן לכיוון הסוס, והתפלאנו לדעת שלכל סוס יש שם משלו. לא שזה מזיז לסוס איך יקראו לו, פשוט למדריך קל יותר מן הסתם לקרוא לרוכב מסוים לפי שם הסוס אותו הוא בטח כבר מכיר בעל פה, במקום לזכור שם של כל רוכב מחדש. בקיצור, עלינו כל אחד על הסוס שלו והתחלנו לנוע בשיירה אחד אחרי השני, בקצב איטי בהתחלה שהלך והתגבר ברגע שהבנו את העניין והרגשנו לא מספיק מאותגרים, וכמובן תמיד תחת השגחה של המדריכים.

המסלול שבחרנו היה ללא ספק חיבור לטבע בשיא הפשטות, אם כי חוויית הרכיבה העפילה גם על זה. בתום טיול הסוסים שנמשך שעה קלה, החלטנו להשאיר טעם עסיסי מחווייה בארוחה בשרית מפנקת מכל טוב עם בקבוק יין, שהוגשה לנו במסעדת החווה, כשמחלון המסעדה נשקף מראה מרגש- סייח צעיר דוהר בצמוד לאימו ומתחכך בה כמו רוצה לומר כמה הוא נהנה. למען האמת, הצטערנו קצת שהרכיבה היתה קצרה מדי, כי לא ידענו,
טיול סוסים יכול להימשך גם יום שלם ולכלו שלל פעילויות מרתקות כארוחת בוקר בשטח, ניווט שטח, משחקי בוקרים, תפיסת עגלים בלאסו, הכנסת עלגים למכלאות, סיפורים ומפגש עם חיות הבר ועוד. מצד שני, נשאר טעם של עוד לפעם הבאה, שכרגע נראית כמו תכנון הפתעה לזוגתי לכבוד יום נישואינו הקרב, עם רכיבה רומנטית על שפת הים אל מול השקיעה, עצירה בשטח, פריסת שמיכה, בקבוק יין וארוחה מפנקת. בהחלט יש למה לחכות.


www.atrak.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב