דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות קיר מודרנים 

מאת    [ 18/06/2009 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 4279 פעמים ]

ארונות קיר מודרנים
ארונות קיר, כבר מזמן אינן רהיט פונקציונאלי המצוי בלית ברירה באחד החדרים בבית. כיום עיצובי ארונות הקיר אלגנטיים , מהודרים ותורמים לשדרוג המראה הכולל של החדר בו הם מוצבים.

ארונות קיר מתאימים מאד לסגנון העיצוב המודרני , בו חלל פתוח וממועט רהיטים מאפשר מרחב ומעניק איזה שיק מעניין. ארונות הקיר מתקבלים כמו תמונה על קיר. לעיתים מותקנת עליהם מראה גדולה ושימושית או ציפויים שונים המתאימים לאר פרטי הריהוט.

חלקה פנימית נכונה, תורמת רבות לשימוש נוח ויעיל בארון. ניתן ליצור ארון קיר עם שילוב של עץ וזכוכית חלבית, כאשר העץ משמש גם לבניית המיטה בחדר השינה. הכנסה של מוטיבים עיצוביים הלקוחים משאר הרהיטים בחדר והכללתם בעיצוב ארון הקיר יהפכו את החדר להרמוני ואסתטי.

חדרי ארונות רבים הם בעלי ארונות קיר, רק שהפעם הם ללא דלתות. מבחינת החלוקה הפנימית, לעיתים מדובר במדפים ולעיתים במעין כוורת סימטרית. ארונות קיר יכולים להישאר ללא דלתות, אך יש לדואג לפתרון בעיית האבק הנערם על הפריטים.

ארונות קיר מצוידים לרוב בדלתות הזזה שגם הן מסייעות בחסכון של מקום. דלתות ההזזה חייבות להיות בעלות מסילות איכותיות ופרזול משובח על מנת שהדלתות תוכלנה לנוע עליהן בקלות רבה וללא השמעת רעש. פרזול דלתות משובח, יאפשר לכם ליהנות מארונות הקיר לאורך שנים רבות.

עיצובי ארונות הקיר הם מרהיבים ומפוארים למשל: ארונות קיר מעוצבים אשר בנויים מדלתות הזזה בעלות מסגרת עץ בגוונים כהים או בכל גוון שתבחרו, והן משולבות עם לוחות זכוכית בגוון מט. ארונות אלו נהנים ממראה מודרני ונקי ומתאימות לחללים גדולים וקטנים.

ארונות קיר בעיצוב מודרני וחדשני, שלהן דלתות בעלות פרופילי אלומיניום עם שלושה לחות רוחביים לכל האורך, כאשר הלוח המרכזי עשוי זכוכית מט אלגנטית.

קיימים גם עיצובים אוונגרדיים ופורצי דרך כמו, ארונות המשלבים דלתות בציפוי מיוחד שהו בעל מרקם גלי ונועז ומגיע במספר גוונים לבחירתכם. מסגרות הארון עשויים חומרים איכותיים ורמת הגימור גובהה.

שימוש בזכוכית לחזית ארונות הקיר חשובה במקרים בהם רוצים להקטין מעט את החלל. זכוכית שקופה, אטומה או בצורת מראה, מגדילות משמעותית את החלל באופן אופטי. עובדה נהדרת המעניקה לכם מספר יתרונות במוצר אחד.

כיום , נכנסו לשוק מערכות קיר. הכוונה היא לארון קיר אחד הכולל בתוכו מספר פתרונות. מערכות אלו כוללות ארון קיר, בעל מדפים או בצורת כוורת, אשר במרכזו או בחלק אחר ממנו קיים מקום פתוח להתקנת מסך טלוויזיה למשל. המערכת בעלת חזות מהודרת ומאפשרת לכם ליהנות מפתרון אחסון חכם ואסתטי במיוחד. אתם אינכם זקוקים לשטח מיוחד למסך הטלוויזיה ולארון , כך שגם מבנים בעלי חללים קטנים יכולים ליהנות מכל העולמות מבלי ליצור עומס. מערכות קיר שכאלו מתאימות גם לריהוט ביתי, גם לריהוט משרדי וגם לריהוט מוסדי כמו חדרים של בתי מלון.

ארונות קיר אם כן משנים לגמרי את הקונספט שלהם והופכים לרהיט נחוץ, מעוצב ושפותר בעיות אחסון רבות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב