דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


One1up סיימה יישום מודול אחזקה EAM Oracle בפרוטרום 

מאת    [ 17/06/2009 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2696 פעמים ]

חברת One1up מקבוצת One1, מיישמת טכנולוגיות אורקל מספר 1 בישראל, סיימה בהצלחה יישום מודול אחזקה Oracle EAM בחברת פרוטרום. מודול האחזקה מהווה נדבך נוסף ליישום מוצלח של מערכת Oracle ERP כוללת בפרוטרום לפני כשנתיים. כתוצאה מיישום מודול ה- EAM נוספו עוד כ- 30 משתמשים חדשים למשתמשים הקיימים במערכת ניהול משאבי הארגון.

מודול Oracle EAM יאפשר לפרוטרום לבצע תכנון אחזקה מונעת, וכן ביצוע פעילויות של אחזקת שבר - פתיחת הוראות אחזקה לפי עדיפויות, הפניה לגורם המתאים וניהול פקודות עבודה, המהוות אמצעי לתכנון ומעקב על פעילויות האחזקה - צריכת חומרים ומשאבים בחלוקה לסוגי הנכסים, מעקב עלויות. כמו כן, המערכת מספקת כלים לתכנון והצטיידות בחלפים, ניהול משאבים, בקרה תקציבית, דיווח עובדים וצריכת חומרים ועוד.

מאיר קארו, מנהל מערכות המידע בפרוטרום, אומר: "מודול Oracle EAM מאפשר שילוב של כל תהליכי מערך האחזקה בפרוטרום בתוך מערכת אינטגרטיבית אחת, יישום מודול ה- EAM Oracle מאפשר לנו שליטה, בקרה וביצועים טובים יותר בשילוב המודולים הפיננסים והלוגיסטיים הקיימים כבר בפרוטרום. לאור הצלחת הפרויקט והיתרונות הרבים שמספק המודול, אנו בוחנים ליישם את המודול באתרים נוספים בעולם".

לדברי שי אוזון, מנכ"ל One1up: "יישום מודול אחזקה מוכיח פעם נוספת את יכולותיה הגבוהות של One1up בהטמעות מקצועיות ומוצלחות ומאפשר ללקוח ליהנות ממערכת מידע מתקדמת ללא תקלות. היישומים אותם אנו מבצעים הינם תחת התפישה של Keep it Simple המאפשרת יישום מהיר ויעיל."

לדברי רומן מיטשל, סמנכ"ל מכירות ב- One1up, "פרויקט יישום מודול Oracle EAM הינו פרויקט נוסף של יישום המודול, לאחר שבעבר המודול יושם בהצלחה גם בחברת גדות ישראל. יישום המודול בוצע על ידי צוות המומחים של One1up וערך כארבעה חודשים בלבד. אנו צופים הצלחה רבה בשימוש במודול ייחודי זה, המשתלב בסינרגיה מוחלטת עם מודול OPM של אורקל לניהול ייצור בתעשייה התהליכית. כמו כן, אנו צופים יישום מודול זה אצל לקוחות One1up, וכלל לקוחות אורקל בישראל".
"יישום המודול מאפשר לפרוטרום לנהל את פעילות האחזקה על הפלטפורמה האחידה של מערכת ה- ERP Oracle. המודול משיק למספר רב של תחומים במפעל - רכש, מלאי, ייצור, תמחיר, כספים ועובד באינטגרציה מלאה עם תחומים אלה. יתרון נוסף למודול הוא בכך שהוא מספק להנהלה מעקב כספי על פעילות האחזקה במגוון חתכים", הוסיף מיטשל.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב