דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


GARDASIL - חיסון לסרטן צואר הרחם 

מאת    [ 18/07/2006 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 13932 פעמים ]

חברת Merck & Co. הודיעה כי ה - FDA קיבל את בקשתה לאישור רישום של GARDASIL (חיסון כנגד ארבעה זנים (6,11,16, 18) של וירוס פפילומה אנושי - HPV) ושהחיסון המחקרי כנגד סרטן צוואר הרחם יקבל עדיפות בהליך הרישום ב- FDA.



עדיפות כזו ניתנת לתכשירים המיועדים לטיפול במחלות שאין להן מענה רפואי כיום.מטרת ה - FDA היא לבחון ולאשר תכשירים בעדיפות בתוך שישה חודשים מיום הגשת התיק לרישום. ה- FDA הודיע לחברת Merck כי בחינת התכשיר תיערך עד ה 8 ביוני 2006.



מאז הגשת הבקשה ל - FDA לרישום של GARDASIL , חברת Merck הגישה בקשות לרישום החיסון ברשויות בריאות נוספות באיחוד האירופי, באוסטרליה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, טייוואן וסינגפור.



אודות GARDASIL



GARDASIL הוא החיסון הניסיוני של חברת מרק לסרטן צוואר הרחם. GARDASIL נועד להגן מפני ארבעה זנים של וירוס הפפילומה האנושי (HPV) - זנים 16 ו-18 שאחראים לכ- 70% מהמקרים של סרטן צוואר הרחם, וזנים 6 ו- 11, שאחראים לכ- 90% מהמקרים של יבלות באיברי המין.



בשנת 1995 חתמה מרק על הסכם רישיון ושיתוף פעולה עם CSL Limited, בהקשר לטכנולוגיה של GARDASIL. GARDASIL עומד גם במרכזם של הסכמי רישיון עם צדדים חיצוניים נוספים.





אודות סרטן צוואר הרחם, וירוס הפפילומה האנושי (HPV) ויבלות באברי המין



סרטן צוואר הרחם הוא גורם התמותה השני בשכיחותו בקרב נשים ברחבי העולם - עם חצי מיליון אבחנות וכ- 300,000 מקרי מוות כל שנה. בארה"ב אובחנו בשנת 2005 כ 10,000 מקרים חדשים של סרטן צוואר הרחם ואירעו 3,700 מקרי תמותה. במרבית הנשים, HPV נעלם מעצמו.אך באחרות, זנים מסוימים של HPV בסיכון גבוה עלולים לגרום לסרטן צוואר הרחם - אם אינם מזוהים ומטופלים כראוי. כמו כן, כמיליון מקרים של יבלות באברי המין מתגלים כל שנה בארה"ב. בנוסף, ישנם כ 4.7 מיליון בדיקות פאפ פתולוגיות מידי שנה בארה"ב הדורשות מעקב רפואי. לפחות שלושה מיליון מקרים פתולוגיים נגרמים כתוצאה מזנים מסוימים של וירוס הפפילומה האנושי (HPV).



GARDASIL הוא אחד משלושה חיסונים של מרק הנמצאים עתה בשלבי פיתוח מתקדמים. בחודש אפריל 2005 הגישה חברת מרק למנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) בקשות לאישור רישום התכשיר ZOSTAVAX? חיסון כנגד שלבקת חוגרת. ו ROTATEQ®, חיסון נגד רוטה-וירוס גסטרואנטריטיס (דלקת במערכת העיכול). ROTATEQ® אושר על ידי ה - FDA למניעה של רוטה - וירוס גסטרואנטריטיס בשלושה בפברואר 2006.

האתר "להיות בריא" מגיש לכם כתבות במיגוון תחומי התמחות רפואיים, רובן מפרי עטם של רופאים מומחים בכירים, ומאפשר לכם לשאול שאלות את מיטב הרופאים.
http://www.2b-bari.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב