דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למשוך את תשומת הלב של לקוחות בעזרת נייר...? 

מאת    [ 11/06/2009 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3074 פעמים ]

למה צריך ברושור? מטרת הברושור יכולה להשתנות מעסק לעסק. אחדים יפרסמו ברושור כדי להציג את השירותים שהם נותנים, אחרים יתמקדו בלמכור רעיון. בכל מה שתבחרו להתמקד בברושור שלכם - עליו להיות קריא, פונקציונאלי ומעורר סקרנות. הברושור צריך למשוך את תשומת הלב והעין מספיק זמן כדי להעביר את המידע שאתם רוצים להעביר. ברושור הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם. כמו שכרטיס ביקור שלכם מכיל אינפורמציה אישית עליכם, כך הברושור מכיל אינפורמציה על העסק. לכן חשוב שהברושור יהיה אפקטיבי בהעברת הדימוי או המסר הטוב ביותר של העסק. פעמים רבות פוגש הלקוח הפוטנציאלי את הברושור שלכם לפני שפגש אתכם, או אפילו יצר קשר טלפוני עמכם. הנה מספר טיפים שכדאי לזכור כשאתם שוכרים בעל מקצוע לעצב לכם ברושור 1. טקסט הוא הדבר החשוב בברושור וכדאי להעזר במומחה לכתיבה שיווקית או בקופירייטר לצורך כך. הטקסט הכתוב בברושור צריך להיות קל לקריאה, עם משפטים בעלי מבנה מוצק ועליו להעביר בבהירות את המסר של העסק. 2. לשאול שאלות - כדאי לפתוח את הברושור בכותרת הכתובה בצורת שאלה. זה יגרום לאוחז בברושור להסתקרן ולפתוח אותו כדי לקרוא עוד. כדאי להתמקד בבעיה או צורך שהעסק שלכם עונה עליו ואז לקשור את התשובה ישירות לפתרונות שהעסק שלכם נותן ללקוחותיו. 3. צבעים - בעיצוב ברושור כדאי להיצמד לצבעים בהם השתמשתם לעיצוב התדמית של העסק. כך ידעו לקשר מיידית את הברושור לעסק שלכם. 4. שימוש בפונטים - רצוי להשתמש בפונטים לא שגרתיים כדי לבלוט בין כל הברושורים בתחום שלכם. 5. שימוש בתמונות - השתמשו בתמונות כשהן רלבנטיות להעברת המסר. שפרו את הברושור שלכם ברושורים, כמו שאר עזרי השיווק של העסק, הם כלי חיוני כדי להשגת לקוחות. הם משמשים שחקן מרכזי בהבאת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים. הם מדברים עבור העסק שלכם כשאינכם נמצאים. מה אומר הברושור שלך כעת? האם הוא מעביר מסר ברור שלקוח יכול להזדהות עימו? האם הם גורמים לאדם לרצות לקבל עוד אינפורמציה? האם הם משדרים מקצועיות? כשאתם מחליטים להפיק ברושור עבור העסק, אני מציעה להשקיע, שכן ברושור מעוצב ומופק היטב, יחזיר בתמורה את מלוא ההשקעה. בבחירה נכונה של צבעים, גופנים, תמונות וצורות - המעצב הגרפי יכול להעביר כמעט עולם שלם, או לפחות אוסף ברור של תכונות מוגדרות. תכונות אלה צריכות לעמוד בהתאמה לעסק שעבורו נעשה העיצוב. התוצאה - ברושור מקצועי ואפקטיבי עבור העסק שלך.

יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי והפקות דפוס
wyael.design@gmail.com
052-8271050



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב