דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רייקי- האנרגיה ששינתה את חיי 

מאת    [ 11/06/2009 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 4693 פעמים ]

הפגישה הראשונה שלי עם נועם, גבר בריא ופעיל בן 51, התרחשה לפני 10 שנים בנסיבות "טיפול מסדרון". באירוע כלשהו שבו נטלנו שנינו חלק הוא סיפר לי על כך שמזה כמה חודשים הוא סובל מכאבים חזקים בירך רגלו הימנית, המקשים על ההליכה ועל תפקוד תקין. המצב החמיר מאד עד כדי כך שהוא התקשה אפילו בטיפוס במדרגות, שלא לדבר על כך שהוא נאלץ להפסיק את הצעידה הספורטיבית המאומצת שאותה נהג לקיים מידי יום במשך שנים רבות. בדיקות רפואיות רבות שבוצעו (כולל MRI) לא העלו כל ממצא משמעותי שיכול היה לרמז על טיפול קונבנציונלי אפשרי.

הצעתי לו לנסות בו במקום את עזרתי הטיפולית. יצאנו החוצה ממקום האירוע, ניגשנו הצידה לפינה צדדית, ונועם התיישב על גדר המבנה. הנחתי את ידי על שוק רגל ימין כחלק מן הטיפול. כעבור כ-10 דקות הוא אמר שהוא חש כאילו משתחרר מעין פקק או חסימה אנרגטית בשוק רגלו הימנית מלווה בזרם חום חזק מאד שעלה וטיפס במעלה הרגל עד הירך ואף מעליה. הוא הגיב בהזעה מרובה ותחושות חולשה ובחילה חזקות מאד, אך לאחר מספר דקות הוא התאושש. כעבור כמה ימים הוא סיפר שהכאבים חלפו כמעט לחלוטין, לא שבו עוד, והוא יכול היה לחזור לפעילות נורמלית.

הטיפול שקיבל ממני נועם היה טיפול רייקי פשוט, אפילו היה זה טיפול "מסדרון" כאמור.

איך זה יכול להתאפשר? הרי אינני קוסם...כל מה שעשיתי היה להניח עליו ידיים ולהעביר אליו אנרגיה אוניברסאלית שנקראת רייקי, כלומר אהבה.

רייקי הינה שיטת הילינג עתיקה, פשוטה ורבת עוצמהאנרגית הרייקי היא אנרגית חיים אוניברסלית המחזקת ומעוררת את כוחות הריפוי הטבעיים הטמונים בכל אחד מאתנו. הרייקי פועל בכל המישורים - פיסי, רגשי ומנטלי, ומביא לאיזון, חיזוק המערכת החיסונית, ושיפור איכות החיים.

היכולת לריפוי עצמי קיימת בכל אדם, כל שעליו לעשות הוא לעורר זאת.כיצד עושים זאת?

על מנת "לפתוח" את הצינורות ולהתחבר לאנרגיית החיים האוניברסאלית, יש לקבל חניכה ממאסטר לרייקי, לאחר מכן לומד האדם את דרכי הטיפול העצמי ואת הטיפול בזולת. החניכה לרייקי פותחת בפני האדם את השער להכרות עם סמלי הרייקי, סמלים עתיקים שתוקשרו והועברו ממורה לתלמיד וכך הלאה. החניכה והתיאום לרייקי והחיבור לסמלים, סוללים נתיב למסע של ריפוי וצמיחה אישית.

המסע האישי שלי לריפוי החל לפני כ 12 שנה, כאשר קיבלתי את החניכה לרייקי, רייקי 2 עד לרייקי מאסטר. המפגש שלי עם הרייקי פתח לי עולמות חדשים ומופלאים.

הנתיב, אשר לעיתים חכם מההולך בו, הוביל והוליך אותי למפגש עם יכולות הריפוי שלי, לשחרור מדפוסים ומפחדים ולהיכרות עם שתי מתנות גדולות שבאתי עימן לעולם, שקודם לכן לא ממש הכרתי אותן: היכולת לטפל באנשיםוהיכולת לצייר.

התחלתי לעסוק בטיפול באמצעות רייקי ושילבתי זאת בשיטות שונות של הילינג (אשר אותן המשכתי ללמוד). במקביל עלתה והתעוררה בי התשוקה לצייר, התחלתי לצייר ופיתחתי דרכים ושיטות משלי לצורות הביטוי האמנותי הללו. עם הזמן חיברתי את שתי האהבות שלי-- הטיפול והציור, ופיתחתי שיטה ייחודית לריפוי בציור וריפוי בצבע- "ציור ושחרור".

הריפוי באמנות בשילוב אנרגטי הינה דרך להתחבר למקור השמחה והיצירה שבתוכנו, להתגבר על פחדים, להשתחרר מדפוסים אוטומטיים וכל זה בדרך נעימה ומספקת המביאה לאיזון ושלווה.

בעקבות אותו טיפול "מסדרון" נפתח נועם לעולמות אחרים שהובילו אותו לאמץ שיטות מדיטציה וטיפול עצמי אותן לא הכיר קודם לכן. כך גם פתח בפני המסע האישי שלי אל הרייקי את שני העולמות עליהם כתבתי קודם - ציור ושחרור.

הרייקי אם כן, אינה רק שיטה להקלת כאבים וריפוי פיסי, אלא בעיקר דרך להתפתחות וצמיחה אישית, המשלבת רוח וחומר.
חיים אדמון
אמןומלווה תהליכי בנית מרחב חדש דרך צבע
רייקי מאסטר והילינג
http://www.shihrur.com
haimon88@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב