דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילינג קרני אור 

מאת    [ 08/06/2009 ]

מילים במאמר: 935   [ נצפה 4710 פעמים ]

הילינג קרני אור

את מתנת ההילינג שלי קיבלתי תוך כדי עבודה רוחנית אינטנסיבית כתלמידה של הקורס בניסים.  

לאחר כשנה של עבודה מעמיקה, חיבור עם אלוהים והאור הפנימי. מדיטציות ארוכות ונפלאות מידי יום, "התעוררתי" יום אחד וגיליתי, ממש במקרה שנעשיתי הילרית. שאנרגיות של הילינג עוברות דרכי.אנרגיות תמיד הרגשתי. למען האמת, מעולם לא עלה על דעתי שאחרים אינם מרגישים אנרגיות. כמו כל דבר יוצא דופן, גם הדבר הזה נודע לי במקרה. כאשר באחד השיעורים בקורס ביקשו כמה מהחבר'ה מרותי ש"ק יסעור טיפים איך להיכנס למדיטציה. רותי ברוב תבונתה הציעה, בטרם תספק היא תשובת-מורה, שאלו החשים כי עשיית מדיטציה קלה עבורם יעניקו תשובות מניסיונם האישי. הרעיונות שהעלו המודטים נשמעו לי כולם תמוהים, מסובכים להפליא מעין בחירה בדרך ארוכה ללא סיבה. לבסוף הצבעתי גם אני ואמרתי בתימהון: פשוט תרגישו את האנרגיה הנהדרת הזאת ותאפשרו לעצמכם להתמסר לה. שקט השתרר. אף אחד לא פצה פה. כולם הביטו בי. ואז רותי פרצה בצחוק. כמה הפתיע אותי צחוקה. "גם את מאלו שחושבים שכולם מרגישים אנרגיות!" צחקה בחיבה . כך ,לתדהמתי ,בגיל עשרים ותשע נודעה לי דבר שמעולם לא העליתי על דעתי.

לשמחתי בשלושים השנים האחרונות נולדו הרבה מאוד ילדים רגישים אנרגטית. העולם השתנה. והוא עוד ילך וישתנה יותר ויותר. העולם משתחרר רוחנית. כיום, כל אחד יכול ללמוד להיות לפחות הילר של עצמו - פשוט על ידי השתתפות בסדנאות רייקי ©. ובסדנאות הילינג קרני אור ©

כל כך הרבה דברים מופלאים קרו לי בחיים בהפתעה. ללא תכנון מראש. גם את סמלי ה- הילינג קרני אור, קיבלתי במקרה או לפחות בהפתעה. זה בהחלט היה בלתי צפוי עבורי.

לאחר ארבעים ושמונה שעות ללא שינה, סובלת מכאב בל יתואר במקום בו רופא השיניים שלי הוציא עצב ללא הרדמה ("זה לא אמור היה לכאוב - חשבתי שזה כבר מת" טען תוך כדי תהליך ובדיעבד התברר שהשאיר חלק ממנו, עדיין חי, גם לאחר מכן) התפללתי נואשות לגאולה מן הכאב או לפחות לשנת-עילפון מבורכת. מטעני התרופות נוגדות הכאב שכבר נטלתי ביום וחצי שקדמו יכלו להרוג סוס - את הכאב הן לא דגדגו אפילו. ניסיונותיי הנואשים לנשום "צבע מאלחש" התגלו כהומור רע, התוויתי סמלי רייקי מכל סוג ומגדר - והכל לשווא. בשש בבוקר לאחר יותר מיומיים נטולי שינה הצלחתי להירדם לכעשר דקות . כן ממש על השעון.                      התעוררתי עם סמל שריצד מול עיני - ציירתי אותו מיד על בלוק הכתיבה שתמיד מונח ליד מיטתי. היה זה הסמל: אנרגיה. מיהרתי לסמן אותו על ידי ולראותו בעיני רוחי באזור השן - ממש כפי שנאמר לי. לא הרגשתי הקלה - אבל חשתי שפע של אנרגיה זורמת דרכי. ואז קיבלתי את הסמל השני- שוב ציירתי אותו בבלוק הכתיבה עם ההסבר ומיד יישמתי אותו. תוך כדי יישום הסמל השלישי, לאושרי ותדהמתי גיליתי שהכאב הנורא פשוט נעלם! חשבתי שבכך די. אך להפתעתי קיבלתי סמל נוסף- גם אותו רשמתי ויישמתי ומיד לאחריו קיבלתי את הסמל האחרון שהשרה עלי שלווה מופלאה. לאחריו נרדמתי וישנתי כשמונה שעות שבתומן התעוררתי רעננה ומאושרת.    רק כשבועיים לאחר מכן - קלטתי לפתע שקיבלתי סמלים חדשים ושיטת עבודה חדשה. אך חלפו עוד כשנתיים עד שקיבלתי מסר שהגיע העת להעבירו הלאה לעולם. בתחילה יישמתי את הסמלים על עצמי וחוויתי את עוצמתם הניסית. לאחר מכן העברתי את הסמלים לחברים טובים העוסקים בהילינג. התגובות הנלהבות לא איחרו להגיע. ניסים של ממש התרחשו להם. הנה כמה מהם:

                 ירדן נשואה שלוש עשרה שנה לגבר מקסים. הדבר היחיד המפריע לירדן הן התפרצויות הכעס שלו. להגנתו היא מספרת, התפרצויות אלו מתעוררות מהר בהתפרצות געש ונעלמות מיד. ממהר לכעוס וממהר לשכוח. ירדן שמחה לנסות לעבוד בשיטת הילינג קרני אור. היא השתמשה בסמלים: אנרגיה ועוצמת אור היא ציינה שינוי לטובה לדבריה "הוא לא נדלק יותר מאבנים". אך רק לאחר שהוסיפה לשני הסמלים הללו את הסמל שלווה - חזתה בשינוי אישיותי ממש. בשלב זה בעלה ביקש ממנה ללמוד את השיטה בעצמו. למרות שירדן עוסקת ברייקי כבר שנים רבות - הייתה זו הפעם הראשונה שגילה התעניינות בנושאים אלה והביע את רצונו ללמוד אותם בעצמו.

שלי עברה מספר עצום של מערכות יחסים שבורות ושוברות. כשהגיע לטיפול לא רצתה לשמוע על מערכת נוספת. היא טופלה בסמלים שבכת אור ואנרגיה. לאחר חמישה טיפולים הוסף הסמל שלמות ולאחר עוד חמישה טיפולים נוספים הוסף גם הסמל שלווה. בשלב זה הייתה מוכנה שלי לעבוד על יצירת זוגיות חדשה ושמחה, שאומנם זימנה אל חייה. לגיא ,מובטל למעלה משנה, הסתבר שחוסר המזל הרודף אותו מאז סיים את התואר השני באוניברסיטה נבע למעשה מפחד הצלחה. בבית שמע תמיד שהצלחה גובה מחיר גבוה מידי. וש"כל מה שעולה למעלה יורד למטה". במקביל לעבודת מודעות טופל גיא בסמלים שבכת אור ושלווה ותוך שלושה חודשים קיבל מישרת חלומות בעלת תגמול פיננסי גבוה הכרוכה בנסיעות לחו"ל, כפי שחלם.

לאחר שקיבלתי מסר כי עתה הגיע העת להעביר אותו לעולם החילותי להעניק את הידע ולהכשיר מורים נוספים שימשיכו בכך, על מנת להנחילו לאחרים.

                                      הילינג קרני אור - הסמלים

סמל ראשון: אנרגיה
הסמל הראשון נועד:
1. לפתיחת מרכזי האנרגיה בידיים ולפתיחת כל מרכז אנרגטי אחר בגוף.
2. הסמל אף נועד להעצמה אנרגטית.

סמל שני: שבכת אור
לסמל השני שלושה תפקידים
1. להעלות על פני השטח רגשות עמוקים מודחקים-ולנקותם.
2. לניקוי רגשות קשים או סוערים.
3. ניקוי דפוסים גם מושרשים.
4. הסמל עובד יפה על מצבי מחלה ומצבי כאב.

סמל שלישי: עוצמת אור
הסמל השלישי מחולק למעשה לשני סמלים.
שני הסמלים עובדים על ניקוי והרגעת כעסים הן כעסים עכשוויים והן כעסים שמקורם נעוץ בעבר.

סמל רביעי: שלמות
הסמל עובד על ניקוי דפוסים ועלבונות הקשורים למערכות יחסים, עם דגש מיוחד על קשרים רומנטיים.
הוא מנקה גם דפוסים שמקורם במערכות יחסים.

סמל חמישי: שלווה
1. ליצירת שלווה
2. למדיטציה.
3. לסיום טיפול.
זהו הסמל הסוגר טיפול ומביא רוגע ושלוות נפש הן למטופל והן למטפל.
זהו סמל נפלא למדיטציה - מעניק רוגע ומאפשר כניסה לשלווה עמוקה.

רוחלה בר אור היא פסיכותרפיסטית, נטורופתית, ריברסרית ומנחה בכירה של קורס בניסים מ-1984. מומחית לשחזור וריפוי חיים קודמים, הילרית, מאסטר טנטרה, ומאמנת להיפנוזה עצמית. במקביל מלמדת ומכשירה מטפלים ומורים בכל הנושאים הללו. רחל בר אור הינה יוצרת הסדנה הייחודית המביאה לתוצאות יוצאות דופן: 'זוגיות אוהבת' - סדנה יוצאת דופן לזוגיות בלתי נשכחת. לקראת סוף 2013 עתידים לצאת לאור ספריה: "שקט פנימי - מפתחות רוחניים לריפוי מצבים רגשיים". בימים אלה מתפרסם באמריקה ספרה 'זוגיות אוהבת' ויהיה ניתן לרוכשו בקרוב באמזון.   zugiut.ohevet@gmail.com                           http://rakelbarorr.wix.com/zugiut-ohevet                          rakel33@bezeqint.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב