דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הצלחה 

מאת    [ 02/06/2009 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 7246 פעמים ]

כולנו רוצים להצליח במה שאנו עושים ולהרגיש את תחושת הניצחון. אך מהי ההגדרה להצלחה?
הצלחה אמיתית היא חיבור לפנימיות שלנו. כאשר אנו מקשיבים לרצונות הנשמה ופועלים על פיהם. רק כאשר עושים כך ניתן באמת לחוש את תחושת ההצלחה, מכיון שאם אנו לא נרגיש שאנו מצליחים, אז לא משנה מה אחרים חושבים עלינו או רואים. ההצלחה היא פנימית בלבד והיא באה לידי ביטוי ככח המתפרץ מתוכנו וגורם לנו להיות מאושרים ושמחים עם מי שאנו ועם מה שאנו עושים.
הצלחה היא הליכה, צליחה של החיים, אך אם אנו לא מצליחים להגשים את עצמנו, אז אנו נכנסים ללחץ (אותן האותיות). ההצלחה היא היכולת להתחבר אל השלמות הפנימית שלנו, ולעשות מה שאנו רוצים מתוך אהבה ושלוה אמיתיים. מי שפועל כך לא יצטרך לעבוד יותר לעולם, כי כל מה שהוא עושה יעשה בהרמוניה מלאה עם היקום כולו, ואז הוא הופך להיות אחד עם הבורא.
המילה הצלחה מוקפת משני צידיה באות ה', להראות לנו שהצלחה אמיתית היא חיבור אל האור והבורא בכל דבר! מי שצולח נכון את חייו, הבורא מכוון אותו ומוליך אותו אל השגת המטרה (ניתן לראות זאת במילה עצמה- ה'- צלח-ה').
כדי להצליח נדרשת מאיתנו אמונה מוחלטת בעצמנו, הערכה עצמית גבוהה ונחישות להשגת המטרות שלנו. היחס שלנו לעצמנו הוא אשר יקבע את רמת ההצלחה שלנו, וזהו הדבר החשוב ביותר. חשוב מאוד להחזיק במוחנו תמונה מוצלחת של עצמנו בהתמדה ולאורך זמן, וזה יכול לתרום רבות להצלחתנו. ככל שזה יטמע עמוק בתת ההכרה שלנו, כך אנו נהיה בכיוון הנכון בדרך להגשמה. אנו קשורים ומחוברים לבורא האינסופי, וכיון שכך אין דבר שאיננו יכולים לעשות. נאמר ש "אין דבר העומד בפני הרצון". כאשר אדם אומר אני רוצה, מנקודה זאת ואילך כל הטבע נרתם לעזרתו, וכל שנשאר הוא להחזיק תמונה זאת במוחו עד להגשמתה.
אתה יכול להיות מה שתרצה להיות, ולהשיג כל דבר ולא משנה כמה גדול הוא, עליך רק לרצות זאת מספיק חזק. כל דבר נוצר פעמיים: פעם ראשונה במוחנו, ובפעם השניה במציאות החיצונית. אם אתה מאמין שניתן לעשות דבר מה, מוחך ימצא את הדרך הנכונה להגשמת מטרתך או חזונך.
אם יש רצון, תימצא הדרך!
כל דבר גדול שמישהו יצר או הגיע אליו היה קודם כל רעיון. והם אינם שונים מאף אחד אחר, רק שהם רצו מספיק חזק, וניצמדו למטרה זו עד אשר הם הגיעו אליה. הכל בעולמנו מוסתר ומחכה שנגלה אותו. עלינו רק להסיר את הכיסוי, את המסך המונע מאיתנו לראותו, ומסך זה נמצא רק במוחנו בלבד!
אנו נבראנו בצלם אלוקים וכיון שכך כל אחד מאיתנו הוא חלק מהבורא, זאת אומרת שיש לנו את היכולת לברוא בדיוק כמו אלוקים. אבל אנו משמשים רק צינור שדרכו עוברת האנרגיה האלוהית, ולכן אם אנו רוצים דבר מה אבל לא מאמינים שניתן להשיגו, או שמא לא מתמידים עד להשגתו, אז אנו בעצם מחבלים בעצמנו וגורמים עקב כך לכישלון. אדם נכשל רק אם הוא מפסיק לנסות. כל עוד הוא ממשיך בדרך להשגת מטרתו, הוא מתקרב צעד אחר צעד לתוצאה הסופית.
חשוב מאוד שנתייחס לעצמנו באהבה ובצורה חיובית, היה פתוח במחשבה שלך, מכיון שהיא הכח היחיד שברשותך והכח החזק ביותר הקיים ביקום. מה שתחשוב זה מה שיתגשם, לכן שחרר את מוחך ממחשבות שליליות, כי השלילה והפחד הם הם אשר יתגשמו לבסוף. הישמר מלהיות בסביבה שלילית והימצאות ליד אנשים עם גישות שליליות, מכיון שזה ירוקן את כל האנרגיה שלך. עשה הכל מתוך צניעות, אהב את הזולת ולמד מכל אדם, כך תגיע לחכמה, קח אחריות גדולה מהרגיל, זה יגרום להרחבת הכלי הרוחני שלך, וכך רמת ההצלחה אשר תוכל לחדור לעולמך תהיה ביחס ישיר לכך.
שמור על פשטות בכל דבר אשר אתה עושה, החיים אינם מסובכים. הגענו לעולם זה כדי לעשות הכל מתוך אהבה, וכאשר פועלים כך אי אפשר להיכשל. אהבה אמיתית זוהי דאגה בראש ובראשונה לזולת. מי שפועל כך תמיד יצליח במה שהוא עושה, רמת האנרגיה שלו תהיה גבוהה מהממוצע, רמת ההתלהבות שלו תהיה כמו אש בעצמותיו והתשוקה שלו להצליח תהיה גבוהה מאוד. זה כיף להיות ליד אנשים עם רמת התלהבות גבוהה מפני שזה מטעין אותנו באנרגיה.
לא מספיק לרצות להצליח, אלא שהדבר החשוב ביותר זה המחויבות להצלחה. לקחת החלטה וללכת עד הסוף. הצב מטרות ויעדים, כי כיצד תוכל להגיע ליעד שאינך רואה מראש?
דאג לפתח את עצמך כל הזמן. למד, קרא כמה שיותר, חקור את התחום שבו אתה נמצא עד שתהיה מומחה בו. אם תעשה כך כל יום לפחות חצי שעה, בתוך 4 שנים אתה תהיה מומחה עולמי. תמיד תחפש היכן אתה יכול להשתפר ולחדש את עצמך. התמד בעקשנות אפילו אם אתה חווה כישלונות בדרכך, זה מה שמבדיל בין מצליחנים למפסידנים.
אל תחכה שההצלחה תגיע אליך, היא נמצאת אצלך בפנים, וזוהי הדרך בה אתה רואה את עצמך. מה שאתה חושב על עצמך זה מה שיווצר במציאות. ראה את עצמך רק כמצליחן וכך יהיו חייך!


שמוליק שמואל, מורה, מרצה ויועץ בתחום המוטיבציה והשיפור האישי. נומרולוג ואסטרולוג. מידע נוסף ניתן לקבל באתר http://i-potential.info



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב