דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילוי קמטים 

מאת    [ 01/06/2009 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2354 פעמים ]

מילוי קמטים


אחת הדרכים להתמודדות עם תופעת הזקנה היא טיפול קוסמטי של מילוי קמטים. קוסמטיקה הוא אחד מפלאי הרפואה המודרנית. מילוי קמטים הוא הדרך לנשים רבות להיות צעירות יותר, פשוטו כמשמעו. נשים רבות הולכות כיום למנתחים פלסטיים על מנת להציג לסביבה מראה צעיר יותר. פגעי הזיקנה עושים כיום שמות בגברים ונשים כאחד. סדרות הטלוויזיה מראות כיום בחורים צעירים וחסונים שמנהלים חברות ענק ושולטים ברכוש רב, הדימוי הזה מקרין כלפי החברה שהופכת כיום לתחרותית ביותר ומה שיש על המסך עובד במקומות אחרים.


מילוי קמטים הינו תהליך קוסמטי ולעיתים גם תהליך רפואי שכרוך בחיתוכים בלתי נראים לעין. התהליך הוא לא כירורגי במובן המבהיל של המילה שכולל חיתוך רציני של איברים פנימיים, קיים חיתוך קטן מתחת למתח ומשיכת העור למעלה כך שהוא נמתח. יש גם טיפולים קוסמטיים עם פילינג עמוק ומשחות שמותחות את העור ומשוות לו מראה בהיר וצעיר. אין ספק הרפואה המודרנית כיום היא משוכללת בנושא זה והגיעה להתקדמות בעניין בצעדי ענק עד כדי יכולת לראות את התהליך בעת התרחשותו בזמן אמת כאשר הניתוח נערך על מסך טלוויזיה חיצוני או מסך טלוויזיה הנראה אל מול עיני המטופל בשעת הטיפול. הטיפול הוא קל ופשוט ונחשב לכמעט טיפול קוסמטי.


תחום מילוי קמטים הוא תחום חדש יחסית ונעשה בו שימוש גם בחומרי סיליקון שמשמשים למילוי קמטים. יש כיום חומרים קוסמטיים שפועלים לחיזוק העור. הזיקנה מביאה לרפיון ולניוון של התאים בעור כאשר חלקם של התאים מת והעור מקבל קימוטים. הקמטים הם סימן ההיכר של הזיקנה, כיום אנחנו רואים אנשי ציבור רבים, כולל שרי ביטחון ונשיאים שמבצעים ניתוחים פלסטיים מגוונים בפנים הן מילוי קמטים והן הרמת עפעפיים. הניתוחים הקוסמטיים מביאים לשיפור של מראה עור הפנים ולמראה צעיר כאשר אדם בגיל 70 נראה כמו אדם בגיל 50 הודות להוצאה כספית זניחה ולניתוח פלסטי שערך את הרופא הפלסטי במרפאה בקופת חולים או בכלל בקליניקה פרטית והמחמירים הולכים לבתי החולים שם המחירים בהתאם פלוס אשפוז לפינוק לאחר הניתוח.


כל נושא המראה הצעיר כיום בעידן המודרני מתקשר לנו לנושא מילוי קמטים בצורה חזקה. נושא מילוי קמטים קשור לרצון הבלתי מתפשר להיראות צעיר ויהי מה. מילוי קמטים זה הסמל של המאה העשרים ושל העידן המודרני. מילוי קמטים נועד לשוות מראה עדכני למנותח שהוא בדרך כלל גבר או אישה בגיל העמידה. הרצון להימנע מסימני הניוון של גיל הבלות הוא רצון לגיטימי שיש לו פיתרון בצורה של ניתוח קוסמטי פלסטי בקליניקה שנועדה לטיפוח היופי והבריאות הציבורית. יופי חיצוני יש לציין מקרין על יופי פנימי ויוצר אצל אנשים רבים הרגשה טובה ומספקת. סיבות רבות לתמותה הם מחלות לב ודיכאון בגלל מצבי רוח עכורים, הניתוחים הפלסטיים יוצרים מראית עין אחרת, מראית עין שמשפרת את המצב הפסיכולוגי חברתי של האדם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב