דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנתח פלסטי 

מאת    [ 01/06/2009 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2075 פעמים ]

מנתח פלסטי


מנתח פלסטי הוא מקצוע מכובד בעידן המודרני. ניתוח הפלסטי נחשב לדבר בעל ערך הן למטופל והן למנתח ולמוניטין שלו. מנתחים פלסטיים מוכרים בכל העולם בזכות כישוריהם והמחירים בהתאם. העידן המודרני כיום הוא עידן ההצטיינות וכישורי המח. מנתח מצוין ניחן בתפיסה מהירה ובדיוק וכן באבחונים מהירים.



אנשים רבים ניגשים לניתוחים פלסטיים. אנשים רבים בעולם שמים את גופם בידיו האמונות של מומחה ה קוסמטיקה וסומכים עליו שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. על האדם שעוסק בתחום שהוא במקרה שלנו מנתח פלסטי להיות מקצועי ביותר ומוכשר. השוק מציב את המוכשרים ביותר בחזית התעשייה התחרותית של הניתוחים הפלסטיים. ניתוחים פלסטיים מחייבים רמת דיוק גבוה ביותר וזה חשוב ביותר בתעשיית הניתוחים הפלסטיים. הקליניקות מתחרות ביניהם באכזריות על איזה מנתח עובד ברשותם ועל הזכות של המנותח להיות מנותח בידיים של רופא פלוני או אלמוני שאז התוצאות של הניתוח שלו יהיו מושלמות ביותר חסרות תקלות או צלקות מכוערות למיניהם שעליהם הם קוראים בעיתונים מידי יום. מנתח פלסטי חייב להיות אדם מוכשר ביותר חסר פניות ומקצוען אמיתי.



מנתח פלסטי אמון על טיפול במשימות ובסוגיות מורכבות וכן עליו לראות את התמונה בכללותה בכל הקשור לכירורגיה פלסטית וכן בניתוחים קוסמטיים. מנתח פלסטי הוא אדם שלמד שנים את המקצוע והוכשר בבתי החולים השונים תקופת מה עד שהגיע כמובן למעמדו כיום כמנתח פלסטי. בעת הניתוח מרכז מנתח פלסטי את כל החומרים שלמד במשך השנים לכדי ריכוז במשימה אחת מוגדרת, כל החומר שלמד מנתח פלסטי במהלך הכשרתו במכללה או באוניברסיטה נדחס לאירוע אחד מהותי ומוגדר. המטופלים מצפים מהרופא שהוא מנתח פלסטי לתוצאות משביעות רצון ואף קרוב למושלמות כאשר חלקם של הרופאים מביא תוצאות טובות מגיעים מטופלים נוספים לאותה קליניקה על סמך השמועות הללו.



תהליך רכישת הניסיון וכן תהליך הלמידה אצל המנתח הפלסטי נערך בכל רגע ורגע הן בעברו כאשר הוכשר לתפקיד והן תוך כדי ניסיונו בניתוחים פלסטיים כירורגיים שונים ומורכבים ותוך כדי היתקלותו בבעיות שונות שלא כתובות בספר וניסיונו לאלתר להם פתרונות, ניסיונו בניתוחים של אנשים שונים עם סוג עור שונה או גיל שונה והליך ההחלמה אצל המטופלים וכן המעקב אחר ההצלחות או אי ההצלחות שלו עצמו והפקת לקחים מכך לעתיד. השאיפה של כל מנתח פלסטי היא ללא ספק להגיע למצב של אפס תקלות, רכישת הניסיון תוך כדי עבודה יכולה להביא למצב זה במשך השנים. עבודת מנתח פלסטי היא מין תהליך למידה אם נסתכל על זה כך, תהליך למידה תוך כדי עבודה ושיפורים מתמידים בטכניקה הניתוחית או בשיטות בהם בוחר המנתח הפלסטי לעסוק.



העיסוק במקצוע מנתח פלסטי הוא איננו עיסוק פשוט. הדרישה לניתוחים ללא צלקות ולאפס טעויות היא דרישה מחויבת המציאות אולם יחד עם זאת כמעט בלתי אפשרית. כאשר ניתוח פלסטי כזה שהוא למעשה ניתוח כירורגי לכל דבר לא מצליח תמיד אפשר לתקן את הדבר בניתוח נוסף אולם עד שהניתוחים הללו ייעשו בידי מכונה לא ניתן להשיג כאן תמיד תוצאות מושלמות של מאה אחוז.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב