דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מעודפת בחו''ל ומאפייניה 

מאת    [ 24/05/2009 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 2366 פעמים ]

אלטרנטיבה מיוחדת עבור חיילים משוחררים היא עבודה בחו"ל בתנאים של עבודה מעודפת ממש כמו בארץ - חייל משוחרר עד שנתיים לאחר תום השחרור שיתחיל עבודה בחו"ל בחברות איכותיות ויעבוד חצי שנה, יוענק לו מענק עבודה מעודפת, ללא התחייבות לשנה ובתנאיי מחייה מעולים.

כדי להצליח חשוב כי תכירו בתכונות המתבקשות בעבודה מעודפת בחו"ל:

מיקוד בעיקר - עבודה מועדפת בחו"ל כוללת תנאי מחייה מעולים. אולם כשאתם מתכננים את הצעדים שלכם זה קל לשגות בחלומות, ככל שתתכנו את הצעדים מראש עדיין יהיו מהלכים שלא לקחתם בחשבון. יש תקופת הסתגלות וצריך להתמקד בעבודה ולא בפנאי, צריך להידבק למצליחים ולהטמיע את התרבות של עבודה מועדפת בחו"ל. ככול שתזכרו את המטרות שלכם תצליחו מהר יותר.

חוש הומור - עבודה מעודפת בחו"ל הינה חוויתית הכוללת חוויות חדשות מתרבויות חדשות, הבנה של תרבות חדשה בעיר זרה ושיתוף של חברים חדשים בכל השהות בחו"ל. כמובן שהמטרה שלשמה התכנסנו יכולה לכלול רגעי עמל ורגעי סיבולת, אך הדרך הטובה להתמודדות בסביבת עבודה מועדפת בחו"ל היא בזכות ראייה נכונה של המציאות וחוש הומור. כך שגיבוש עם חברים שנמצאים איתך, למידה מניסיון של אחרים וחוש הומור, יעביר כל רגע כרגע מוצלח.

עבודת צוות - עבודה מועדפת בחו"ל דורשת מיומנויות שהשתמשתם בהן במהלך השירות הצבאי של חיים ביחד. כמו השירות הצבאי, גם עבודה מעודפת בחו"ל אשר בה מרוחקים מהמשפחה ומהחברים יוצרים עלינו ליצור משפחה חדשה, באמצעות היכולת להיות גמישים וסבלנים, גאוות יחידה, מאמץ קבוצתי ויושר. כל זאת משקף את היכולת לחיות ולעבוד עבודה מעודפת כצוות.

תקשורת - עבודה מועדפת בחו"ל הינה מאוד תקשורתית. עבודה מועדפת בחו"ל מתבצעת עם הסביבה הישראלית ועם הסביבה המקומית. בכל יום תפגשו אנשים חדשים ותפגינו את כישורי השפה שלכם. על כן, אם אתם אוהבים להתעניין בזולתכם ולתקשר עם אנשים מתרבויות שונות - עבודה מועדפת בחו"ל זה בול בשבילכם, כמובן שיש לתקשר בשפה האנגלית ברמה סבירה ומעלה על מנת שתוכלו לבצע את העבודה.

בעת בחירת חברה מובילה בתחום עבודה מועדפת בחו"ל יש לוודא כי: תעבדו בעבודה חוקית, תקבלו שכר מינימום מובטח, מענק עבודה מועדפת, תהיו בסביבה מוצלחת, תקבלו הכשרה וגם ליווי מקצועי בכל מקום בו תהיו, כי חשוב שתצליחו במהלך עבודה מועדפת בחו"ל.
אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo המעסיקה מאות צעירים מידי שנה במסגרת של עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת ומעודדת על ידי תמריצים, מענק עבודה מועדפת, סידור עבודה חוקית בחו"ל וכל הנדרש לטובת עבודה בעגלות. בקרו בכתובת: www.virgo.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב