מיתוג מיתוג מיתוג...
מיתוג הוא דבר חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית המקום הראשון ממנו צריכה חברה חדשה להתחיל הוא לוגו שמציג את המוצר או את החברה.
לוגו מצוין יכול להציג עסק כעסק מבוסס ולבנות תחושה של אמון ואמינות בקרב הלקוחות.
לוגו שאינו מעוצב כהלכה יכול לגרום לחברה להראות לא אמינה וסביר שלא תשרוד בשוק תחרותי.
הדרך הטובה ביותר להשיג לוגו נהדר הוא שכירת שירותיו של מעצב גרפי, אבל דבר זה נמצא בד"כ הרחק מהישג ידם על חברות חדשות או עסקים חדשים.
אפילו אם לחברה שלך יש את המימון המתאים לשכירת שירותיה של סטודיו לעיצוב טוב חברה זו תדרוש סקר ועבודת רקע ממך לפני התחלת עיצוב הלוגו.
עבודת רקע ללוגו.
דבר ראשון צור תוכנית פעולה לחברה שלך , תחליט איזה מסר ואיזה תדמית אתה רוצה שתהיה לעסק שלך ורשום את זה.
שנית בחר את הגוונים המתאימים , חברת עיצוב יכולה לקחת רעיונות אלו לצבעים הבסיסים לעסק שלך זה רעיון טוב להגדיש זמן ולבחור צבעים בססים תיאורטיים לפני בחירת הצבע הסופי .
כחול מקדם אמון .
אדום מקדם אנרגיה והתלהבות.
וכתום מעורר תאבון, יש עוד הרבה קונוטציות בין צבע למצבי רוח. ושווה להשקיע בכולם מחשבה לפני בחירת הצבע לחברה שלך ובמיוחד ללוגו שלך .
לאחר מכן , בדוק לוגואיים טיפוסיים של חברות דומות האם הם משתמשים בלוגואים מופשטים האם אתה רוצה להיות יוצא מיוחד.
יצירת הלוגו-לא משנה כמה דחוף אתה צריך את הלוגו שלך או כמה גדול הפיתוי לבחור לוגו , אל תשתמש clip art [דמות מובנת או צורה ידועה או כל דמות אחרת מספר האיורים של הבת שלך], הוא נוטה להראות זול מה שפוגע בתדמית החברה שלך , וקל מאוד להעתיק אותו .אם לחברה שלך אין את ההון ליצירת הלוגו כולו בדוק מה עלות לייעוץ מקצועי עם מעצב גרפי .
עשה תרשים של רעיונותיך על הנייר כדאי ע"מ שתוכל לקבל רעיונית איזה לוגו תבקש מהמעצבת הגראפית שלך ,ממוצץ להכין מספר סקיצות ללוגואים ולבחור מבניהם את הטוב ביותר חיוני לשתף או לערוך סקר קצר עם חברים ומשפחה בבחירת הלוגו, במקרה של חברה קיימת יש לשתף את עובדי החברה בבחירת הלוגו.
צריך לזכור שהלוגו שלך הולך להופיע בכל מסמך בעסק שלך נייר מכתבים מעטפות ואפילו על גבי המכונית שלך- כך שחשוב שהחל מיום הראשון שאתה מקים עסק הקם במגביל לוגו מנצח ישלך איתך לאורך כל הדרך.
לוגו נכון הוא לוגו אשר מעביר את המסר שהחברה רוצה להעביר אל הצרכן. עיצוב לוגו ברוב המקרים ישולב עם שם החברה, סלוגן או המסר העיקרי שהחברה מצדדת בו.
עיצוב לוגו זוהי אומנות עיצובית, המשלבת אלמנטים שיווקיים נכונים ותורמים להצלחתה של החברה בעתיד.
בפרש סטודיו יוצרים לוגואים ברורים, קליטים ויפים המהווים גאווה לעובדי החברה.
פרש סטודיו מעניק שרותי מיתוג |עיצוב לוגואים | סמל | איקון.
חייג 03-6315536, הילה שבתאי
מיתוג הוא דבר חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית המקום הראשון ממנו צריכה חברה חדשה להתחיל הוא לוגו שמציג את המוצר או את החברה.
לוגו מצוין יכול להציג עסק כעסק מבוסס ולבנות תחושה של אמון ואמינות בקרב הלקוחות.
לוגו שאינו מעוצב כהלכה יכול לגרום לחברה להראות לא אמינה וסביר שלא תשרוד בשוק תחרותי.
הדרך הטובה ביותר להשיג לוגו נהדר הוא שכירת שירותיו של מעצב גרפי, אבל דבר זה נמצא בד"כ הרחק מהישג ידם על חברות חדשות או עסקים חדשים.
אפילו אם לחברה שלך יש את המימון המתאים לשכירת שירותיה של סטודיו לעיצוב טוב חברה זו תדרוש סקר ועבודת רקע ממך לפני התחלת עיצוב הלוגו.
עבודת רקע ללוגו.
דבר ראשון צור תוכנית פעולה לחברה שלך , תחליט איזה מסר ואיזה תדמית אתה רוצה שתהיה לעסק שלך ורשום את זה.
שנית בחר את הגוונים המתאימים , חברת עיצוב יכולה לקחת רעיונות אלו לצבעים הבסיסים לעסק שלך זה רעיון טוב להגדיש זמן ולבחור צבעים בססים תיאורטיים לפני בחירת הצבע הסופי .
כחול מקדם אמון .
אדום מקדם אנרגיה והתלהבות.
וכתום מעורר תאבון, יש עוד הרבה קונוטציות בין צבע למצבי רוח. ושווה להשקיע בכולם מחשבה לפני בחירת הצבע לחברה שלך ובמיוחד ללוגו שלך .
לאחר מכן , בדוק לוגואיים טיפוסיים של חברות דומות האם הם משתמשים בלוגואים מופשטים האם אתה רוצה להיות יוצא מיוחד.
יצירת הלוגו-לא משנה כמה דחוף אתה צריך את הלוגו שלך או כמה גדול הפיתוי לבחור לוגו , אל תשתמש clip art [דמות מובנת או צורה ידועה או כל דמות אחרת מספר האיורים של הבת שלך], הוא נוטה להראות זול מה שפוגע בתדמית החברה שלך , וקל מאוד להעתיק אותו .אם לחברה שלך אין את ההון ליצירת הלוגו כולו בדוק מה עלות לייעוץ מקצועי עם מעצב גרפי .
עשה תרשים של רעיונותיך על הנייר כדאי ע"מ שתוכל לקבל רעיונית איזה לוגו תבקש מהמעצבת הגראפית שלך ,ממוצץ להכין מספר סקיצות ללוגואים ולבחור מבניהם את הטוב ביותר חיוני לשתף או לערוך סקר קצר עם חברים ומשפחה בבחירת הלוגו, במקרה של חברה קיימת יש לשתף את עובדי החברה בבחירת הלוגו.
צריך לזכור שהלוגו שלך הולך להופיע בכל מסמך בעסק שלך נייר מכתבים מעטפות ואפילו על גבי המכונית שלך- כך שחשוב שהחל מיום הראשון שאתה מקים עסק הקם במגביל לוגו מנצח ישלך איתך לאורך כל הדרך.
לוגו נכון הוא לוגו אשר מעביר את המסר שהחברה רוצה להעביר אל הצרכן. עיצוב לוגו ברוב המקרים ישולב עם שם החברה, סלוגן או המסר העיקרי שהחברה מצדדת בו.
עיצוב לוגו זוהי אומנות עיצובית, המשלבת אלמנטים שיווקיים נכונים ותורמים להצלחתה של החברה בעתיד.
בפרש סטודיו יוצרים לוגואים ברורים, קליטים ויפים המהווים גאווה לעובדי החברה.
פרש סטודיו מעניק שרותי מיתוג |עיצוב לוגואים | סמל | איקון.
חייג 03-6315536, הילה שבתאי