דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים ואורך חייהם 

מאת    [ 18/05/2009 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2385 פעמים ]

ניתוחים פלסטיים  - קהל היעד :

ניתוחים פלסטיים, טרמינולוגיה כללית לשינוי מראה או מבנה של איברים בגוף האדם, יכולים לשמש לשני צרכים עיקריים :
1) תיקון / שיפור מומים מולדים כגון : חיך ושפה שסועה, בעיות באצבעות הידיים או הרגליים או כל עיוות הנוצר בפניו או בחלק אחר של גופו של העובר בעת התפתחותו.
2) שיפור / שינוי איבר בגוף לצורך שיפור חזות המנותח באמצעות ניתוחים פלסטיים אסתטיים כגון : ניתוח הגדלת חזה, ניתוחי אף, ניתוח עפעפיים ועד לליכי הזרקות בוטוקס לצורך העלמת קמטים.

קהל היעד של ניתוחים פלסטיים אסתטיים משתנה בהתאם לצורך של המנותח/ת כמו כן גיל המנותח/ת. מנתחים פלסטיים רבים יסרבו לנתח מטופלים שחושבים כי ניתוח "יצעיר" אותם בעשורים, או לחלופין, כאלו שלא יודעים בדיוק מה הן מטרותיהם בניתוח ומבצעים ניתוח פלסטי כתוצאה מלחת סביבתי שמשפיע עליהם.

מהו הגיל "המותר" לביצוע ניתוחים פלסטיים?

לא אחת, צעירים המתעניינים בניתוח פלסטי שואלים : "האם בגילי אני יכול לעשות ניתוח אף?" , "מאיזה גיל אני יכולה לעשות ניתוח הגדלת חזה?" וכדומה...
לרוב, הגיל הצעיר ביותר לביצוע רוב הסוגים של ניתוחים פלסטים אסתטיים הוא 18, כיוון שבגיל האמור, גוף האדם מקבל לרוב את צורתו הסופית מבחינה התפתחותית ולכן ניתוח פלסטי לא אמור לגרום נזקים לגוף. מנגד, אנשים הפונים למנתח פלסטי בגיל מאוחר, עלולים להתאכזב מאיכות הצלחתו של הניתוח, שהיה מתקבל טוב יותר אצל צעירים המבצעים את הניתוח המדובר.

היבט נוסף לגיל "המותר" לביצוע ניתוחים פלסטיים הוא ההיבט הפסיכולוגי חברתי. לאור כל הפרסומות, שחקני הקולנוע האהובים, וכל מה ש"הוליווד" מייצגת, אנחנו שומעים לא פעם על נשים מבוגרות הרוצות להראות כפי שנראו בשנות נעוריהן או כמו השחקניות האהובות עליהן. הן תולות תקוות בהליכים כגון ניתוח עפעפיים או ניתוח אף מבלי להתחשב בשאר חלקי הפנים, אשר נותרים מבוגרים כשהיו. התוצאה, כמובן,  עלולה לא להיות מושלמת כפי שהמנותחת ציפתה, דבר העלול להוביל לסדרה של ניתוחים פלסטיים משלימים ובמקרה כזה אין גבול לכמות הניתוחים שניתן לבצע. מנגד אנו יכולים לראות בחורות צעירות בגיל המותר, החולמות על ניתוח הגדלת חזה בקנה מידה גדול מהרגיל. אומנם גיל המנותחת הוא ריאלי ותקני מבחינה בריאותית אך מידת השתל חריגה, דבר העלול להותיר צלקות נפשיות בגיל מאוחר יותר. לכן, לא משנה באיזה גיל את/ה, תמיד רצוי להתייעץ לפני ביצוע ניתוח פלסטי מכל סוג שהוא, ולבדוק האם הציפיות שלך תואמות את ציפיות החברה, ואת התוצאות שיתקבלו לאחר ביצוע הניתוח הפלסטי המבוקש.

ניתוחים פלסטיים - לכמה זמן?

שאלה נוספת הנשאלת בפורומים ובמרפאות היא לכמה זמן נשארות תוצאות הניתוח האופטימאליות?
התשובה משתנה מניתוח פלסטי אחד לשני ומשתנה בהתאם לדרישות המנותח/ת. להלן סקירה מהירה של סוגי ניתוחים פלסטיים ואורך חייהם:
ניתוח הגדלת חזה - שד מורכב מעור, שומן ורקמת שד, אשר לא נתמך בסחוס או עצם. לכן גודל השתל ישפיע רבות על אורך החיים של הניתוח. כלומר, שתל גדול עלול לגרור הישמטות בלתי נמנעת של השד ולחלופין אורך החיים של שתל קטן יגדל בהרבה, כיוון שהשאיפה שלו להמשך למטה קטנה בהרבה. לפי כך, אורך החיים של ניתוח הגדלת חזה הוא בין שלוש לעשרים שנים.
ניתוח פלסטי באף - בהתאם לשינויי המשקל ולשינויי הגיל של המטופל, קצה האף עלול להיות מוטה מטה או שבסיסו עלול להתרחב עם השנים. עם זאת, ניתוח אף פלסטי יכול להחזיק על פי רוב עד עשרות שנים ללא צורך בתיקונים.
ניתוח עפעפיים - עם השנים העפעפיים עלולים לייצר עור נוסף אך דבר זה קורה לאחר לפחות עשר שנים. במידה וזה קורה ניתן לתקן פגם זה בעזרת ניתוח פלסטי משני ובהרדמה מקומית בלבד.

לסיכום, לא משנה באיזה גיל או באיזה מעמד אתם, בין אם הניתוח הוא למטרת תיקון ליקוי אסתטי או למטרה קוסמטית, הרפואה המודרנית מספקת לנו מגוון פתרונות שילוו אותנו לאורך שנים רבות בתחום של ניתוחים פלסטיים.
פורטל ניתוחים פלסטיים - אסתטיקה מציג שלל הליכי כירורגיה פלסטית, קוסמטיקה ואסתטיקה רפואיים. באתר תוכלו למצוא כתבות ומאמרים בנושאי ניתוח פלסטי, מרפאות מומחים, הדמיות תלת מימד, חוויות גולשים, קטעי וידאו ופורום רופאים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב