דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחנו את עצמכם - מהו רף האהבה שלכם? 

מאת    [ 13/05/2009 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 3032 פעמים ]



בחנו את עצמכם - מהו רף האהבה שלכם? / מאת יואב ברנזון



רף אהבה נקבע על ידי רמת המוטיבציה של הגבר בלבד

קשר זוגי מוצלח נקבע על ידי רמת המוטיבציה של הגבר ולא של האישה. קשר זוגי לא מוצלח הוא קשר שמוזן על ידי רמת מוטיבציה גבוהה של האישה או על ידי רמת מוטיבציה נמוכה של גבר.

רף האהבה משקף למעשה את רמת העניין, ההתלהבות, ההתרגשות, האהבה, המשיכה והרצון של הגבר באישה. אם לגבר יש רף אהבה נמוך או בינוני לאישה - הקשר הזוגי ביניהם לעולם לא יהיה קשר זוגי מוצלח, מלהיב, חיובי או מרגש אלא להיפך. הוא יהיה קשר בעייתי, חלש, מדכא, מאכזב ומרובה קשיים.

רף אהבה נמוך - סימפטומים שליליים




רף נמוך של אהבה מצד הגבר מתבטא למשל במשיכה פיזית נמוכה לאישה, בחוסר התלהבות ממנה, בהעדר גילויי רומנטיקה מצידו, בתחושה שהוא יכול בלעדיה, בשעמום במחיצתה, בחוסר עניין שלו בה ברמה הנפשית, בתחושה של החמצה או אפטיות מצידו כלפיה.

רף נמוך של אהבה בא לידי ביטוי בדרך כלל דווקא במוטיבציה גבוהה מצד האישה, ברדיפה שלה אחרי הגבר, בניסיון שלה לעורר אותו להתענייין בה ולגרום לו לאהוב אותה יותר.



רף אהבה גבוה - במה הוא בא לידי ביטוי?


ברף אהבה גבוה הגבר חש שהוא חייב את האישה, שהיא מסמלת את כל מה שהיא חיפש בחייו, שהיא מבחינתו מהווה סוג של זכייה והגשמת חלום, שהיא מעניינת אותו ומושכת אותו הן ברמה המינית והחיצונית והן ברמה הפנימית והרוחנית.

רף גבוה של אהבה בא לידי ביטוי בדרך כלל דווקא ברמת מוטיבציה נמוכה מצד האישה, האישה אינה רודפת אחרי הגבר, היא אינה מנסה לגרום לגבר להתעניין בה כי הוא ממילא מעוניין ומתעניין בה מאוד, היא אינה צריכה לגרום לו לאהוב אותה כי הוא אוהב אותה בצורה מלאה והוא ממלא את כל הצרכים שלה בביטחון, אהבה, תשומת לב ורגש.






עניין שלם ואמיתי של הגבר באישה מחזיק קשר רומנטי של חיים

כשגבר מגלה עניין מועט או עניין חלקי באישה - סימן שעוצמת האהבה שלו כלפיה הוא נמוך. במצב כזה, הגבר יזלזל באישה, לא יפגין כלפיה יחס אבירי, לא יעניק לה מתנות, יתעלם מהצרכים שלה, לא יימשך אליה, לא יעריך אותה, יתרחק ממנה ויגרום לה לנסות לרדוף אחריו ולהעניק לו יותר.

לעומת זאת, כשגבר מגלה עניין אמיתי ומלא באישה - גם אם בתחילת הקשר האישה אינה מגלה עוצמה זהה או דומה של אהבה כלפיו - הוא יכבד את האישה, יפנק אותה במתנות, יתחשב בצרכיה, יעניק לה את ההרגשה שהיא האישה הכי מושכת בעולם, יעריך אותה, ישהה במחיצתה ויתן לה את תחושה חזקה ובטוחה של אישה נאהבת.



וטיפ לסיום: רק רמת עניין גבוהה מצד גבר יכולה לקיים קשר זוגי מוצלח לאורך שנים. גבר שמגלה עניין אמיתי ועמוק באישה שלו - יוכל לאהוב אותה במשך כל חייו ולא רק לתקופה קצרה או ללילה בודד.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב