דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 המתנות שהכי כיף לקבל שתינוק חדש נולד 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2741 פעמים ]

1. חבילת לידה- חבילת לידה זה המתנה הכוללת, שם תמצאו את כל מה שצריך החל ממוצצים, תיקי החתלה ועד מיטת תינוק שידת החתלה. למרות שחבילת לידה פותחת את הרשימה קשה לי להאמין שתקנו חבילה כזאת לחברה שרק ילדה... החבילות הללו בדרך כלל נקנות על ידי ההורים עצמם או על ידי הסבא והסבתא... בשבילכם מספיק גם מתנה קטנה וזולה.

2. בגדי תינוקות- הכי כיף לקנות בגדי תינוקות. למרות שאנחנו לא יודעים מה האימא אוהבת (וגם היא לא..) אפשר לעצור בחנויות כמו סודות או רשתות אחרות ופשוט למצוא איזה בגד עם ציור של פו הדב או פיה. בגדי תינוקות נראים כמו הבגדים שלנו אבל מוקטנים פי מאה... כל כך יפה לראות אוברול לתינוק בן מספר חודשים.... טיפ: אם אתם קונים בגדים שיהיו קצת גדולים על התינוק (אולי לגיל חצי שנה) תמיד יש לוודא שהבגד יתאים לעונה הבאה... לא יהיה שימוש במעיל לתינוק בגיל חצי שנה אם הוא נולד בינואר, עד החורף הבא הוא יהיה כבר גדול למעיל הזה.

3. תיקי החתלה- תיק שיש בו הכל. גם מקום למוצרים שלו וגם מקום למוצרים שלך. בתיק החתלה יש בדרך כלל משטחי החתלה, מקום לבגדים נקיים ולמלוכלכים, מלא כיסים לכל אחד מהתכשירים וכמובן מקום למפתחות של אימא, לארנק של אימא וגם לפלאפון של אימא... תיק החתלה יכול היות על העגלה וגם על הגב של אימא.

4. עגלת תינוק- עגלת תינוק ומנשא לתינוק אלו מתנות אשר אני לא ממליץ לכם לקנות לאם הטרייה. את המוצרים הללו צריכה האם לבדוק עם התינוק עוד בטרם הקנייה, האם העגלה נכנסת לאוטו? האם היא עונה על הצרכים שלנו? הא אפשר לסגור אותה ביד אחת? כנ"ל גם למנשאים, לכן את המתנות הללו לדעתי כדאי להשאיר להורים לקנות.

5. מיטת תינוק- לא סתם לול פשוט שיש לכל אחד... הטרנד היום זה מיטות תינוק בהזמנה אישית, מיטה בסגנון נדנדה לתינוק או מיטת מכונית. אפשר למצוא אצל נגרים מצומחים וגם בחלק מחנויות התינוקות. חשוב: מכיוון שאין תו תקן למיטות כאלו יש לוודא שהתינוק אכן יהיה בטוח במיטה ושאם הוא יתגלגל הוא לא ייפול מהמיטה. לתינוקות גדולים יותר שיכולים לשבת ולעמוד יש לוודא שהמיטה בטוחה מספיק.

6. שובר מתנה - המתנה הכי לא מחייבת, אתם קונים שובר בסכום מסויים וההורים יכולים להגיע לחנות לבד ולבחור את המתנה שהכי מתאימה להם, כך שאם אתם לא בדיוק יודעים מה האימא אוהבת ואתם קצת מפחדים שלא "תקלעו" לטעם שלה שובר מתנה זה הפתרון המושלם לכם!

הכותב כותב על מדבקות קיר, בגדי ילדים , משחקים לילדים ועוד מגוון מוצרי תינוקות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב