דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת SEO (המשך) 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3160 פעמים ]

במאמר הראשון בנושא כתיבת SEO כתבתי כי המסר העיקרי בכתיבה המעודדת קידום במנועי החיפוש הוא שהתוכן צריך להיות מותאם לגולשים אנושיים ולא למנועי החיפוש. המנועים השונים, ובראשם גוגל, כבר למדו לסנן תוכן שכל מטרתו לקדם אתר מסויים. המנועים יודעים לזהות תוכן עמוס במילות חיפוש צפופות, והם הולכים ומשתפרים במלאכה. במאמר הקודם הסברתי בעיקר על מחקר מילות מפתח, ועל שילובן במסגרת כתיבת התוכן. כעת נדון בנושא הכותרות השונות, רענון התוכן והצורה בה כדאי לפנות אל הגולשים.
  כותרות:

  • מנועי החיפוש מאוד אוהבים את תגיות ה- Header(תגיות ה - , , ), מאחר שהן הופכות את הטקסט לסריק יותר ומדגישות את הנקודות העיקריות בתוכן. כדאי אם כן ליטול את מילות המפתח שמצאתם במחקר המקדים, ולהשתמש בהן בכותרות המשנה. אם אין לכם ידע בעיצוב ותכנות HTML הדגישו למעצב שלכם שישתמש בביטויי המפתח בכותרות.

  • חשוב מאוד גם להשתמש במילות המפתח בכותרת של העמוד.

  • כעת אשליך לכיוונכם מעט טיפים טכניים, מבלי להרחיב את היריעה אודותיהם (היריעה טכנית מאוד, וקצרה מלהכיל. המבין יבין, ומי שלא - העבירו הרשימה למי שאמון על עיצוב האתר או מי שעוסק בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש). זהו התהליך שחברת SEOMOZ , מהמובילות בתחום ה-  SEO בעולם, מציעה:

    • להשתמש במילות המפתח בתגית הטייטל לפחות פעם אחת, ועדיף פעמיים (אם אפשרי). פעם אחת בטייטל 1H.

    • לפחות שלוש פעמים בגוף הטקסט (ואם זה טקסט ארוך, יותר פעמים).

    • לפחות פעם אחת בבולד (אפשר להשתמש בפקודת או tag .

    • לפחות פעם אחת ב - Alt tribute של התמונות באתר.

    • פעם אחת ב-URL.

    • לפחות פעם אחת, אם לא פעמיים, ב-Meta Description .




קידום רענן ובגובה עיניים

  • חשוב מאוד שהתוכן יהיה דינאמי. מנועי החיפוש מעריכים תוכן משתנה ורענן. אם אתם משקיעים מאמץ בתוכן שיווקי בתחום מסויים, כדאי שתוסיפו עוד ועוד תכנים הקשורים לתחום הזה. מנועי החיפוש יעריכו, יוקירו וידרגו בהתאם, ובעקבותיהם יגיעו הגולשים.

  • דבר בשפת הגולשים. אל תכתבו פרוזה ואל תכתבו כתיבה "שיווקית" מדי. שפה שיווקית הופכת כתיבה למסורבלת וקשה לקריאה. ומה הקשר ל-SEO? שאלה טובה. אם תכתבו בגובה העיניים, סביר שתקלעו לשפה שבה הגולשים ישתמשו כאשר הם יקישו את השאילתות במנועי החיפוש. אם תכתבו שיווקית מדי, או פרוזאית מדי, סביר שתפספסו את "כוונת המשוררים".


אלה הטיפים הבסיסיים ביותר לכתיבת  SEO, טיפים שיסייעו לכם בקידום במנועי החיפוש.
העצות האלה יסייעו לכם להטות שכם במלאכת הקידום המקוון (ותוכלו לחסוך חלק מהכסף המופנה למומחי SEO). אני, כמובן, זמין לשאלות, במייל המופיע למטה.
 
אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:kesher@splashing.co.il" kesher@splashing.co.il">target="_blank">kesher@splashing.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב