דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחני את עצמך - האם את ציידת ומה זה אומר עלייך? 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 4647 פעמים ]



בחני את עצמך - האם את ציידת ומה זה אומר עלייך? / מאת יואב ברנזון



גבר צייד

גבר צייד הוא גבר שבוחר אותך, גבר שמתחיל איתך, גבר שיוזם מולך, גבר שמשיג את מה שהוא רוצה, גבר שפועל ומתאמץ בשבילך - כי את הפרס והטרף שלו.

גבר צייד הוא גבר שמעט מרתיע או מפחיד בהתחלה נשים משום שהוא מאיים עלייך, הוא מסיט אותך מהקרקע שלך, הוא רוצה אותך, הוא רוצה מממך דברים והוא נחוש לחלוטין להשיג אותך - וזה מפחיד נשים אבל זה גם נעים כי זה מחמיא, כי זה מרגיש בטוח, כי זה להיות נאהבת, כי זה לחוש שמישהו מאוד מאוד רוצה אותך.

הגבר הלא צייד




גבר לא צייד הוא גבר שלא ממש שם עלייך אבל את דווקא כן חושקת בו. הוא לא ייזום דבר, הוא לא יציע, הוא יתחמק, הוא יתרחק, הוא יהיה בלתי ברור במסרים שלו, אולי הוא יהיה נחמד אבל זה אף פעם לא יבוא מהנשמה אלא מתוך נימוס, הוא יבלבל אותך, הוא יגרום לך להרגיש שאולי יש סיכוי שהוא ירצה אותך פעם - ואת תנסי לפרש אותו ולהבין כל סימן שלו כתקווה לאהבה.

גבר לא צייד אינו גבר מרתיע כי הוא אינו רוצה ממך דבר, הוא לא מבקש ממך דבר והוא לא עושה שום צעד משמעותי לקראתך, רוב הזמן הוא פאסיבי ולכן הוא בכלל לא מאיים - אבל הוא גם לא תורם, לא קיים, לא נוכח, לא עושה דבר. גבר לא צייד הוא כמו פנטזיה חסרת סיכוי כי הוא נוכח בעיקר בחלומות שלך.



נשים ציידות לא בוחרות בגברים ציידים


נשים ציידות הן נשים שמתעקשות לצוד להן גבר במקום לתת לגבר צייד לצוד אותן. נשים ציידות תמיד בוחרות בגברים לא ציידים, גברים שהם טרף, משום שכל גבר שרואה בהן טרף מרתיע ומפחיד אותן והן בורחות ממנו.

נשים ציידות אינן מוכנות שמישהו יצוד אותן - הן אלה שרוצות לצוד גברים. זו הסיבה מדוע נשים ציידות דוחות את כל הציידים שמנסים לטרוף אותן אבל רודפות אחרי כל הגברים שלא רוצים בהן כי גברים לא מעוניינים ומפוחדים הם הטרף הכי מרתק ומפתה לנשים ציידות. נשים ציידות אינן מוכנות להיכבש אלא רק לכבוש כי להיכבש מבחינתן פירושו לאבד את השליטה שלהן בחיים ולהרגיש שהן לא בעמדת בחירה והחלטה. מרבית הנשים הציידות נשארות לבד בחיים ללא זוגיות משמעותית, כי הן תמיד בוחרות דווקא את הגברים שבורחים מהן, מפחדים מהן, משחקים איתן ולא מתחייבים אליהן.




לטרוף או להיטרף?

אישה יכולה לטרוף או להיטרף על ידי גברים. אם היא בוחרת לטרוף גברים - היא נשארת לבד כי גברים לא ציידים הם גברים שלא מתחייבים, לא רוצים, לא מעוניינים, לא בשלים, מסובכים או מפחדים.

לעומת זאת, אם היא בוחרת להיטרף על ידי גברים - היא תמשוך אליה גברים ציידים שיתחייבו אליה, ירצו אותה, ישקיעו בה ויבנו איתה חיים. אך כדי שזה יקרה, עליה להתמודד אם הנטייה שלה לצוד גברים ולא להיות הניצודה של גברים.



וטיפ לסיום: אם את בחורה שמסמנת את הגברים ורוצה תמיד לבחור אותם רק בעצמך - את כנראה אישה ציידת שחיה עדיין לבד ולא מבינה למה.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב