דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה חן, איזה יופי... 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 1962 פעמים ]

חגים בפתח? יום הולדת לעובד? אין מתנה אידיאלית יותר מסט מגבות רקומות הנושאות את שמו של בעל השמחה בצירוף הקדשה חמימה ולבבית. מגבות רקומות הן בעצם המתנה הפשוטה ביותר לכאורה אך מהוות אחת מהמתנות הגאוניות ביותר. מאמר זה יסקור את היתרונות שבשילוב מתנה פשוטה עם עקרונות החשיפה היום יומית בפני קהל שבוי.
לצרך המחשת היתרונות הגלומים במתן מגבות רקומות כמתנה ללקוח או לעובד בחברה עלינו לבצע קודם כל ניתוח פשוט המפרט בפנינו את מפת החשיפה של המגבת, לצורך העניין נקרא לתהליך זה גילוי הקהל הפוטנציאלי. אם נסתכל על הדברים כפשוטם הריי שמגבת שאנו מעניקים לאדם אחד בעל משפחה ממוצעת, ייחשף לפחות ארבע פעמים בשבוע ללא פחות מ4 זוגות עיניים. מכיוון שתוחלת החיים של מגבת במשפחה ממוצעת היא 7 שנים. מדובר על חשיפה כמעט יום יומית במשך שבע שנים לאותה המגבת ע"י אותם אנשים.
תשלב מסר...
המסר שלך הוא בעצם הדבר הכי חשוב בכל פעולה שאתה עושה בעסק שלך. בין אם תנחה את המוכרנים או את פקידת הקבלה לדבר יפה אל הלקוחות ולחייך תמיד. בין אם תבחר לחלק טעימות בסופר, המסר שתעביר ללקוח הוא שיגרום לו לבחור בך ולא באחר. גם למוטיב הזמן עליו כתבנו בפסקה הקודמת יש חשיבות בלתי מתפשרת כאשר מדובר על שיווק. השילוב של מוטיב הזמן והחשיפה המתמדת ביחד עם המסר הנכון הם המפתח לרכישת לקוחות חדשים ומתמידים.
אז מה בעצם למגבות רקומות ולמסר חזותי? מגבת בעקרון היא כמו דף נייר בידי היוצר. ניתן לרקום על מגבת כל מסר אך יש לעשות זאת בתבונה. שילוב המסר האישי ביחד עם פרטי העסק שלך הם בעצם המסר המושלם, החנופה ללקוח, יצירת הרצון לראות את המוצר שלך ולהשתמש בו שוב ושוב הם שמקנים למגבת את סוד הקסם שלה. אך לא דיי בכך. כאשר אנו מדברים על מוצר שהלקוח צריך גם להשתמש בו, רצוי כמובן שיהיה פרקטי ונוח. בחירת המגבות הנכונות צריכה להיעשות בהתאמה לתקציב שלך אך לאו דווקא להסתמך רק עליו. בחירת המגבת הרכה והמפנקת, היא שתבטיח שהמתנה שתיתן ללקוח תהיה המושלמת מכל, הן מבחינת הפרקטיקה, הנוחות, המסר והחשיפה.
בהצלחה.

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב