דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוטיבים להצלחה עסקית 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 2255 פעמים ]

כל אחד רוצה להצליח בעסקים או בכל תחום אחר בו הוא עוסק. אך כמו בכל תחום אחר בחיים, יחסי ציבור, שיווק ופרסום הם חלק בלתי נפרד מכל חבילת הצלחה שאנו קונים. לצערנו, שיווק ופרסום של מוצרים או שירות הם דיי יקרים מכדי שיהיו נגישים לכל עסק באשר הוא. עם זאת בתקציב מועט יחסית תוכל גם אתה לצאת במסע שיווק ופרסום בתקציב המתאים לעסק שלך. להלן מאמר המפרט את הנקודות העיקריות למטרת מסע שיווק ופרסום בעלות נמוכה וכן האמצעים העומדים לרשותך על מנת להשיג שאיפה זו.
שיווק ופרסום, מיקום מרכזי -
להלן מספר נקודות בהן תוכלו לשווק ולפרסם את העסק שלכם בעלות זולה אם בכלל. מיקומים אלו, ברגע שלומדים לאתר אותם הופכים במהלך הזמן להיות חלק משגרת החיים של העסק ומעצימים את יכולותיו וכן את כמות הנחשפים אליו:
? כנסים ואירועים חברתיים אשר אינם קשורים לתחום הפעולה שלך - בין אם אתה עסק לאינטרנט, מזון או כל דבר אחר, לכל תחום יש את הכנסים המקצועיים המאפיינים אותו, נצל את הכנסים שאינם קשורים לתחום העבודה שלך בכדי לחשוף קהל שאין בו תחרות ישירה אלייך, למוצרים שלך. נוכחות שלך באירועים אלו היא חשובה עד מאוד. במהלך הכנסים הללו תוכל לחלק למשתתפים מגוון מתנות הנושאות את לוגו העסק שלך. מתן מתנה פרסומית שכזאת שיש בה תוחלת למקבל, תגרום לכך שיזכרו אותך ויש שהדבר יביא לפניות ישירות אלייך כבר בטווח הזמן המיידי.
? החזק בכיס או בתיק תשורות - כל אדם שתפגוש במקרה הוא לקוח פוטנציאלי. תן מתנות ברחוב לאנשים שנפגשת איתם במקרה, וותר על כרטיס ביקור סטנדרטי וחלק לאנשים מתנה מקורית הנושאת את דרכי התקשורת שלך.
? צור קשר עם אולמות אירועים ודאג שיכניסו אותך לספר נותני השירות שלהם, אם תצליח לשכנע חתן וכלה או כל בעל אירוע אחר לקבל ולחלק חינם לאורחים מתנות הנושאות את תאריך ופרטי האירוע שלהם עם הפרטים שלך בגב המתנה - תצליח להחשף באופן קל ופשוט לכל אורחי האירוע. עכשיו תעשו את המכפלות...
סתיו מוצרי פרסום בע"מ-החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים



מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב