דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מרחיבה את הפורטפוליו שלה עם מערכי הגנה חדשים ואבטחת Web דרך רכישת Mi5 

מאת    [ 03/05/2009 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1704 פעמים ]

סימנטק הרחיבה את פורטפוליו האבטחה שלה עם מערכי הגנה חדשים עבור עסקים קטנים ולקוחות ארגוניים, והוסיפה טכנולוגיית אבטחת Web דרך הרכישה של Mi5 Networks.

Symantec Endpoint Protection small Business Edition ו-Symantec Protection Suite Enterprise Edition הם פתרונות מקיפים שנועדו לאבטח חברות נגד סיכוני אבטחה ופגיעות עסקיות ,תוך הבטחה שמערכות ומידע קריטי יהיו זמינים.
זמינות מערכי האבטחה החדשים של סימנטק צפויה בקיץ 2009.

Mi5 Networks היא חברת אבטחת אינטרנט בבעלות פרטית, המספקת את הגישה החדשנית ביותר בתעשייה לאבטחת Web gateway על-ידי אספקת טכנולוגיית סטרימינג הבוחנת תעבורה הנכנסת אל הארגון והיוצאת ממנו. פתרונות אבטחת Email gateway ואבטחת נקודות קצה מובילי השוק של סימנטק, בשילוב עם טכנולוגיית Web gateway של Mi5, יספקו הגנה בנקודות הכניסות הנפוצות ביותר לאבטחת ארגונים נגד תוכנות זדוניות מבוססות-Web מתפתחות.

"לקוחות ושותפינו אומרים בבירור כי פתרונות אבטחה הקושרים יחד שכבות רבות של הגנה, מספקים את התשואה הגבוהה ביותר תמורת העלות הנמוכה ביותר של ניהול", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "במבט קדימה, עם הרכישה של טכנולוגיית אבטחה Web של Mi5, סימנטק תיתן מענה לנתיב הגדל במהירות הרבה ביותר של פגיעת תוכנות זדוניות בסביבות רשת, ואנו מצפים לשילוב טכנולוגיה זאת לתוך פורטפוליו האבטחה שלנו".

Symantec Endpoint Protection small Business Edition הוא מערך קל לשימוש המגן על נכסים עסקיים קריטיים על-ידי אבטחה נגד איומי תוכנות זדוניות ודואר זבל (ספאם), ועל-ידי התאוששות מהירה של מערכות מחשבי לקוחות.

מערך מוכלל זה מספק הגנה מלאה, ויוצר סביבה מאובטחת בה כשלי מערכות מחשב וסיכוני תוכנות זדוניות וספאם מזוהים ומטופלים מיידית.
קלות השימוש, הביצועים המהירים והגנה ללא תחרות מאפשרים לעסקים קטנים לחסוך זמן וכסף יקרים עם מערך שדורש מעט אדמיניסטרציה להתקנה, הטמעה וניהול.

Symantec Protection Suite Enterprise Edition כולל טכנולוגיות הגנת נקודות קצה של סימנטק, אבטחת מסרים והתאוששות מערכת, המאפשרות ללקוחות להפחית את עלות אבטחת סביבותיהם וניהול יעיל של סיכונים לתשתיות IT של ימינו.

שכבות רבות של הגנה מבטיחות כי לקוחות יזהו במדויק סיכונים ויטפלו בהם תוך אספקת הגנה עקבית של פלטפורמות. במקרה של אובדן או נפילת מערכת, משתמשים יכולים לשחזר קבצים ותיקיות ספציפיים בתוך שונות, או מערכות חלונות מלאות בתוך דקות, ובכך לצמצם השבתות מערכת למינימום.

על-ידי שילוב אבטחה עם גיבוי והתאוששות, סימנטק מאפשרת לעסקים להגן באופן מלא, לנהל בקלות ולשלוט באופן אוטומטי על נכסיהם יקרי הערך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב