גם אם הנך מרוצה מהאופן בו מנוהל ומשווק אתר המכירות שלך, בוודאי מעניין אותך איפה אתה עומד ביחס למתחרייך. עובדה זו מקבלת משנה תוקף בשוק תחרותי כמו המסחר האלקטרוני באינטרנט הישראלי, בו קיימות מאות חנויות מקוונות המציעות שלל מוצרים, חלקם הם בדיוק אותם מוצרים שאתה מוכר באתר שלך.
הגולש הישראלי כבר הפנים מזמן את היתרונות שבקניה ה-וירטואלית באינטרנט, ולכן לא מפתיע שהמסחר בחנויות המקוונות גדל בהתמדה. המבחר גדל, וכך גם תחרות המחירים.
עידן האינטרנט הנוכחי מאפשר היום לכל גולש לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים בלחיצת כפתור. הקונה הטיפוסי אינו פראייר: אם הוא ימצא מוצר זהה לשלך במחיר זול יותר (אפילו בשקל אחד), הוא יעדיף לקנות מהאתר המתחרה - גם אם הוא הגיע לאתר שלך ראשון! התוצאה: הפסדת לקוחות פוטנציאליים בגלל הפרש של שקלים בודדים.
איך נמנע זאת?
פלוטו פתרונות אינטרנט מציעה לך שירות ייחודי הנקרא "מודיעין עסקי ותחרותי באינטרנט". הרשמה לשירות תחשוף את המהלכים העסקיים של מתחרייך בצורה ישירה ומהירה אונ-ליין.
כל מה שיהיה עלייך לעשות זה להיכנס למערכת הניהול של האתר שלך, שם תקבל נתונים מעודכנים על המוצרים והמחירים שהמתחרים שלך מציעים. נתונים אלו יתעדכנו אוטומטית ויהיו פרושים לפנייך בצורה מסודרת וידידותית לעין.
איך תנצלו את המודיעין העסקי לצרכיכם?
את ה"מודיעין העסקי" על מתחריכם תוכלו לנתח ולעבד, וכך תקבלו כיוון כיצד לכלכל את מהלכיכם העסקיים. לדוגמא: אם גיליתם שהמתחרה שלכם הוריד את מחירו של מוצר הנמצא גם בחנות שלכם, תגובה נכונה שלכם תהיה הורדה במחיר (אך במעט יותר). פעולה זו תעניק לכם יתרון משמעותי אצל הלקוח הפוטנציאלי משווה המחירים.
למאמר המקורי
http://www.pluto-group.co.il