דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחו''ל והצלחה של צעירים ישראלים 

מאת    [ 26/04/2009 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2440 פעמים ]

עבודה בחו"ל מושכת את הצעירים הישראלים יותר מכל בגלל ההכנסה הגבוהה ואפשרויות התעסוקה. פתרונות תעסוקה ידועים כסיבה מרכזית לכל תופעת ההגירה בעולם, אבל הצעירים הישראלים ברובם אינם מהגרים, הם מזהים הזדמנות טובה של עבודה בחו"ל ומעוניינים להרוויח הרבה כסף בזמן קצר ולשוב הביתה איתו.

עבודה בחו"ל מושכת צעירים ישראלים
מכיוון שבארץ מציאת עבודה היא תהליך קשה, ורף המשכורות לצעירים הוא בדרך כלל נמוך מאוד. עבודה בחו"ל מאפשרת לאותם צעירים להרוויח משכורות שאינם יכולים להרוויח בארץ. בכל העולם פזורים ישראלים שזיהו הזדמנות לפתיחת עסק רווחי, בין אם מדובר בעגלות מכירה בקניון, בעסקי נדל"ן ועד באסטה בשוק. מי שזיהה את ההזדמנות פתח את הדלת לעוד צעירים רבים והציע להם עבודה בחו"ל עם הכנסה גבוהה.

עבודה בחו"ל מאפשרת לצעירים להספיק המון במעט זמן
, בדרך כלל ה"מסלול" הישראלי הרווח הוא שחרור מהצבא, טיול ולימודים, עם שינויים קלים לכאן או לכאן, הישראלים בוחרים עבודה בחו"ל ומגיעים עם מטרה מסומנת ויעד שיש לכבוש, בדרך כלל מדובר בסכום כסף מסוים שאותו הם רוצים לחסוך למען אותה מטרה. בכל עבודה בחו"ל, ברגע שיש "יעד" כזה, הרבה יותר קל לחסוך. צעירים משוחררים שחוסכים לטיול מרוויחים בשלושה חודשים מה שהיה לוקח להם שנה לחסוך בארץ, ולרוב גם חוזרים לחו"ל למטרת עבודה בחו"ל כדי לחסוך למטרה נוספת. מוטיב הזמן הוא אחד הסיבות המרכזיות להצלחתם של ישראלים בכל עבודה בחו"ל. אנחנו לא אוהבים לבזבז זמן, יש לנו מטרה ואנחנו רק רוצים להשיג אותה כמה שיותר מהר, נכון הדבר בעיקר בכל הנוגע לנושא עבודה בחו"ל, צריכים את הכסף ואז מיד הביתה, אחרי עבודה בחו"ל יוצאים לטיול חובק עולם וחוזרים ארצה לאחר ההורים דוחקים ומבצעים הרשמה לאוניברסיטה, כך עבודה בחו"ל היא מאוד ממוקדת ומשרתת את הצרכים המיידים.

עבודה בחו"ל היא בדרך כלל עבודה בה עליך להיות מאוד אחראי וחרוץ ובעל מוסר עבודה נוקשה
. הרבה אנשים מגדירים את התקופה הראשונה של העבודה כטירונות ולא בכדי, מדובר על שעות ארוכות על הרגליים בו עלינו לשמור על הופעה נאה ויצוגיות, מדובר על ללמוד הרבה דברים חדשים וליישם אותם במהרה, או פשוט אפילו "לתקתק" עבודה בכל שעה ביממה. מובן שהעובדה שרוב הצעירים הישראלים מגיעים לאחר שירות צבאי לכל עבודה בחו"ל תורמת רבות להסתגלות המהירה, ללמידה שקדנית ולהבנת המערכתיות בעסק.

עבודה בחו"ל מושכת את הישראלים בעיקר בגלל ההכנסה הגבוהה אבל גם בגלל שחינכו אותנו כאן בישראל שאנחנו יכולים הכל
, שאין דבר שיעמוד בפנינו. הישראלים באופיים מחפשים תמיד היכן אפשר להרוויח והחיפוש מוביל תמיד לתוצאות שונות ומשונות של עבודה בחו"ל. אורח החיים בישראל גורם לנו לרצות להרוויח הרבה כסף בזמן קצר וזה אפשרי רק תוך עבודה בחו"ל.

אז חפשו חברה מקצועית שבה תקבלו הדרכה מקיפה, התאמה של מסלול לצורכיכם, תהיו בסביבת אנשים מוצלחים, עבודה חוקית בחו"ל ותצליחו במהלך עבודה בחו"ל

אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo המעסיקה מאות צעירים מידי שנה במסגרת של עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת ומעודדת על ידי תמריצים, מענק עבודה מועדפת, סידור עבודה חוקית בחו"ל וכל הנדרש לטובת עבודה בעגלות. בקרו בכתובת: www.virgo.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב