דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מספקת הגנה ללא תחרות מותאמת לעסקים קטנים 

מאת    [ 22/04/2009 ]

מילים במאמר: 289   [ נצפה 2116 פעמים ]

סימנטק הכריזה על פתרון Symantec Endpoint Protection Small Business Edition, שנועד לספק אבטחה ללא תחרות עם תצורה מינימלית. בהציעה הגנה קלה לשימוש ברמה ארגונית עבור עסקים קטנים, מאפשר הפתרון ללקוחות התקנה והפעלה מהירה, עם הביטחון כי נכסיהם הארגוניים מוגנים, ובכך מאפשרת להם להתמקד בעסקי הליבה שלהם.

זמינות Symantec Endpoint Protection small Business Edition צפויה בקיץ 2009. הפתרון, שתוכנן עבור לקוחות עסקיים קטנים הרוצים הגנה מקיפה קלה ופשוטה להתקנה, הטמעה וניהול, מספק כלים מובנים (Built-in), כמו אשף התקנת תחנת קצה (Client) וממשק משתמש משופר, המפשיט פריסה ומפחית את רמת המומחיות הנדרשת. בנוסף, התראות מותקנות מראש, ברירות אבטחה מומלצות על-ידי סימנטק ודיווחי אבטחה אוטומטיים, יחסכו לעסקים קטנים זמן יקר ערך וכסף.

"כאשר הכמות והתחכום של וירוסים ותקיפות קוד זדוני מבוססי-אינטרנט ממשיכים לגדול, עסקים קטנים זקוקים לאבטחה עם יותר מאשר טכנולוגיית אנטי-וירוס מסורתית", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "על-ידי מתן עדיפות לביצועים אופטימליים ועלויות נמוכות, אנו מציעים לעסקים קטנים אותה רמה של הגנה המסופקת לעסקים גלובליים גדולים, עם מוצר שתוכנן לענות לצרכים הספציפיים של סביבות קטנות יותר".

Symantec Endpoint Protection small Business Edition מציעה גם תקורת תחנות קצה נמוכה כאשר מדובר באינטראקציה יום-יומית עם קבצים ויישומים. לפי מבחן שבוצע לאחרונה על-ידי Tolly Group, שהשווה שבעה פתרונות אבטחת נקודות קצה עבור עסקים קטנים, סימנטק הוכיחה את הביצועים הטובים ביותר, כולל זמני אתחול מהירים ביותר ופגיעה הקטנה ביותר בעבודה עם מסמכי מיקרוסופט אופיס מקומיים.

התקנת Symantec Endpoint Protection small Business Edition דורשת פחות מ- 20 דקות ומאפשרת לעסקים קטנים להיות בטוחים שהם מוגנים, ולהתמקד בתפעול וקידום עסקיהם. הפתרון משלב טכנולוגיות הגנת איומים מתקדמות לתוך סוכן (Agent) יחיד עם עמדת ניהול מאוחדת לפישוט ניהול והפחתה נוספת של עלויות ומשאבי מערכת נדרשים. לקוחות נהנים משיטת תקשורת ומערכת אספקת תוכן יחידה נוחה ברחבי כל הטכנולוגיות, דרך ממשק יחיד משולב עבור ניהול פתרון אבטחת נקודות קצה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב