דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבלוג ככלי שיווקי: איך להגדיל את החשיפה באמצעות כתיבת תכנים ברשת 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 1009   [ נצפה 2432 פעמים ]

הבלוג ככלי שיווקי

 

הבלוג האישי נועד בראשיתו לשקף תדמית הרצוייה למשתמש וכן ליצירת קשרים חברתיים. עם הזמן והנסיון, במה פופולארית זו הופנתה יותר ויותר לתחומים מעשיים. אכן כיום מקבל הבלוג מעמד חשוב בתחום העסקי, הן בקידום התפוצה והן ביצירת קשר חיוני עם קהילת הגולשים המתעניינים בנושא המשותף.

כדי להבין איך ניתן לקבל חשיפה דרך כתיבת תכנים ברשת, דרושה הכרה של מהותו של הבלוג על היבטיו השונים. במסגרת זו נכללים – הפוטנציאל, המבנה, סוג התכנים, אופן השימוש, ולבסוף, סיגולו של הבלוג לדרישות הרלוונטיות לעסק הפרטי, בצורה שתתאים לבעליו.

בראש וראשונה ראוי להתייחס ליתרונות שבניהול של בלוג, ומכאן לעבור לאפיון הספציפי של הבלוג שלנו בצורה שתמשוך אליו תנועה רבה ככל האפשר של גולשים ולקוחות.

השימוש בבלוג הוא בחירה נכונה מכמה סיבות:

 


    •  נקלט בברכה במנועי החיפוש, שאוהבים כמות גדולה של תכנים טקסטואליים מסודרים ומעודכנים.
    •  ביכולתו להציג את בעל הבלוג כמומחה בלעדי בתחום שעליו הוא מופקד.
    •  נותן במה לבעל האתר, המעוניין להרחיב בפרטים החשובים לנושא שבו הוא עוסק.
    •  פותח חלון לחידושים ומעצים את ההתעניינות בתכנים מעודכנים באמצעות תחזוקה של הפוסט המתחלף בעמוד הבית.
    •  תורם להרחבת היריעה ולהכרת הנושא העסקי לעומק ובמירב ההיבטים.
    •  מאפשר יצירה של מאגר ידע, בכל הקשור לתחום הרלוונטי לעסק.

 

 

 

בין הכלים הרבים מספור שיכולים להיכלל בארגז הכלים של האתר, ניתן גם לשבץ פורום באתר הבלוג, שימנף את רשת התיקשור של העסק, וישיג יעילות מירבית הן באופן מיידי והן לטווח ארוך. משמעות הדבר בפועל היא חיסכון של כוח אדם ושימוש ב"עובד נוסף" שפועל בשרות העסק 24 שעות ביממה...

נציין כי רמת היעילות של הבלוג כרוכה בהזנת המסגרת בתכנים הרלוונטיים לנושא, בצורה אטרקטיבית שתעניין את המשתמש במנוע החיפוש.

עקרונית ראוי לקיים דף מידע בתדירות של אחת לחודש, כמסגרת קבועה לבלוג שמביא את המילה האחרונה בתחום. בגבולות הבלוג ייכלל קטע קצר, שקורא לדיון או מציג מבט על המצאות וחידושים המופצים באינטרנט, ושיש בכוחם לקדם את נושא האתר. הבלוג המתוחזק בפוסט מתחלף, יציג למשל מבט על אירוע מעניין שהופק בידי אחד הלקוחות, תיאור תקלה טכנית או טעות אנוש - והמענה שנמצא לסיטואציה; דיווח על קישורים עדכניים, שילוב מצגת וכן מפת עיצוב שהוצאה לפועל או שנמצאת עדיין בשלב תיכנון.

הבלוג יהיה פתוח לדיונים ולתגובות, וכן להתרשמות מקצועית (מצד הגולש החופשי, או מבין הנירשמים לקהילה, לפי הצורך.

בצד התועלת העסקית והתדמיתית, הבלוג מקנה לאתר עוד ערך מוסף: כאשר נוצרת אינטראקציה עם הגולשים, הקשר השוטף יכול להוביל להתגבשות קהילה אקטיבית שבכוחה להפרות את המשתתפים ברעיונות חדשניים, ביוזמות טכנולוגיות ובפריצה לשווקים חדשים.

קידום, עיצוב ובנייה של אתרי פלאש, בלוגים, ג'ומלה
ועוד ועוד...
לפרטים נוספים צרו קשר- אתר הבית:
http://www.izerobot.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב