דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון לבריאות - והמרפא מה עם בריאותו ? 

מאת    [ 12/04/2009 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 2564 פעמים ]

מורה בבית ספר מאמנים לבריאות נפגשה עם המאסטר שלה, ושאלה אותה שאלה:
"ברור לי שיש קשר חזק מאוד בין הפן הנפשי / תודעתי / רגשי לבין הפן הפיזי. אני אפילו מלמדת זאת בבית הספר בקורס מאמנים שלנו. ובכל זאת ישנו עניין מוזר שעדיין לא הצלחתי להגיע לפתרונו גם לא דרך אימון אישי- אולי את תוכלי לעזור?"
המאסטר חייכה ונתנה לה רשות לשאול את השאלה.
"מורים רוחניים רבים", פתחה המורה "אשר לימדו את התלמידים שלהם בקורס מאמנים, כיצד לחיות באורח חיים בריא ונכון לגוף ולנפש ואף יישמו זאת על עצמם,והיו כאלו שהתאמנו בעצמם אימונים אישיים מתו בגיל מאוד צעיר כתוצאה ממחלות. הכיצד דבר זה יכול להיות? הרי הסתירה מצלצלת פה בבירור..."

לאחר שתיקה קצרה, ענתה לה המאסטר בשקילות רבה:

"שאלתך מאוד מורכבת ונכונה. בעיניי, כל תשובה שאנסה לתת לך, תהיה שטחית ובעלת אופי חשיבתי סטטיסטי, כשסטטיסטיקה היא עובדתית הכללה. בשל היותה הכללה הרי שהיא שיפוטית. אך למרות כל הבעייתיות שבדבר, אנסה להיות חפה משיפוטיות ומרדידות עד כמה שאוכל. בהנחה שיש יעוד, והוא חרוט בשיעוריו העיקריים של האדם," המשיכה המאסטר, "ובהנחה שמחשבות ואמונות האדם הן אילו שבוראות את גורלו ואת בריאותו, אענה לך את תשובתי לפי בסיס ההנחות האלה. ידוע, כי מורים רוחניים גדולים, ממציאי שיטות למיניהן הגיעו אל השיעור האישי שלהם, מתוך הקושי.הם עברו וקיבלו הדרכה אל הידע הקוסמי, אל יעוד חייהם בעקבות התמודדותם עם החולי קושי.
תסכימי איתי, כי לולא היו נאלצים להתמודד עם החולי והקושי, מעולם לא היו מחפשים פתרון".
"מסכימה במאת האחוזים" השיבה המורה.
"אז את גם תסכימי איתי שמי שלא נתקל במסלול חייו בבעיה , מעולם לא חיפש לה פתרון. שהרי אתה לא מעסיק את עצמך בפתרון לבעיה שאיננה קיימת, או שהיא אינה מפריעה לך.
הדבר נכון עוד יותר כשמדובר במסע רוחני וביעוד, שהוא גם ארוך מאוד וגם מלווה בתעתועי חשיבה גוף ונפש. יעוד תמיד יבוא מתוך התמודדות עם הקושי.
איך זה מתקשר לשאלתך?..
מאמני הבריאות, מורים רוחניים, אנשים שבשבילם אימון רוחני ויעוד הם אינם מקצוע או דרך פרנסה, אלא דרך חיים--הם אלה שיחוו על גופם כל עליית מדרגה (התחברות לרמות גבוהות יותר במסלול הספיראלה האישית שלהם), וכמובן, שהם אלה שיחוו על גופם כל ירידת מדרגה ( טשטוש ההתחברות, יציאה מהתדר, ממסלול הצמיחה של הספיראלה האישית שלהם), וירגישו כל שינוי קטן בחיים שלהם.
אם כך , ברור שעליית אגו, התשה עצמית, עודף נתינה, (כל אלו שעורים נורמטיביים למנהיגים) וכדומה, עשויים להוביל את המאמן הדגול ביותר , או המורה הרוחני הדגול ביותר , אל עבר החולי והקושי.
על מנת שיישאר בריא הוא חייב להמשיך ולהיות תלמיד, תלמיד ממושמע למורהו. תלמיד הבא תמיד עם כוס ריקה אל הבוקר הבא...כלומר להמשיך להתאמן וללמוד בקורס מאמני בריאות.
להיות גם מאסטר, גם מנהיג וגם תלמיד שאינו יודע דבר באותו רגע... זוהי המשימה שתשאיר אותם בריאים!
כך, שהם עודם תלמידים של החיים. תלמידיהם שלהם, בקורס המאמנים ישתמשו בשיטה שלהם, יקחו מהם דוגמא, ויהיו אף יותר בריאים מהם.
זה פשוט עניין של נתוני פתיחה טובים יותר.

אם מאסטר, זן או קבליסט גדול נשאר בריא עד ליום מותו בגיל מופלג, הרי זה אומר שהצליח לחיות מעבר לגלגל המזלות, זה אומר שהוא הצליח לחיות מעבר לשיעורי חייו, הוא התמודד איתם באימונים האישיים ובעזרת פיצוח הקוד המגנטי שלו.
הוא גם היה מורה-מאמן רוחני גדול, והוא גם נשאר לכל אורך הדרך תלמיד מסור, ממושמע למורהו ובעיקר אדם המסור ללחישות נשמתו.

ובמילים יותר פשוטות ומתומצתות;
אותם מורים גדולים ודגולים, קיבלו על עצמם קשיים ומחלות, לא בגלל שלא ידעו לחיות נכון, אלא בגלל שהם היו פתוחים ללמוד את השיעור שלהם, ולקבל על עצמם את הקשיים המתבטאים בצורה זו או אחרת, ללמוד מהם ולהמשיך הלאה בחייהם.הם היו תלמידים לכל אורך הדרך."
לעומתם, אלו שמתו בגיל צעיר, או סבלו ממחלה שלא נרפאה לפני מותם או לאורך זמן, נפלו בדרך לתוך השיעור של אגו או אחר ולא פיצחו את השיעור ואת הקוד המגנטי שלהם. לא חייו מעבר לגלגל המזלות שלהם ולכן, את המחלה הכתובה בקוד המגנטי הם חוו עד תומה ומתו ממנה.

כך סיימה את דבריה המאסטר בטון רגוע ושלו, בעודה משאירה את המורה לאימון וניווט התודעה לבריאות רוחני ואותנו, עם חומר בריא למחשבה.



אילת שלום -מאסטר לאימון התודעה
"רפואה החדשה" התודעה היא המרפאה
מנהלת הדרכה
sunvision-מאמנים לניווט התודעה.
טל' 03-5711882,054-7998799
http://www.sunvision-israel.com
shalomayelet@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב