דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מועדפת בחול 

מאת    [ 02/04/2009 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 3004 פעמים ]

חיילים משוחררים מתחילים בחייהם האזרחיים ולרוב מתעניינים בזכויות של עבודה מועדפת, כל אחד מאתנו רוצה להצליח בחיים, כל אחד ראוי להצלחה, במיוחד חיילים משוחררים שהשקיעו ממיטב זמנם למען מולדתם. לכל אחד יש חלומות שהוא תכנן לעצמו במהלך השירות ובכדי להתחיל להגשים את החלומות צריך גם לא מעט כסף. תחילה מבררים על מענק עבודה מועדפת, אשר הנו מענק חד פעמי המשולם על פי החוק לחיילים משוחררים, שעבדו בעבודה חיונית למשק, במשך שישה חודשים לפחות בתוך שנתיים מיום השחרור משירות צבאי סדיר, כגון: עבודה בקיבוץ או מושב שיתופי, עבודה במפעלי תעשייה, בבתי מלאכה, בתחנות דלק, בבניין, בבתי מלון, באתרי גידולים חקלאיים ובבתי אריזה.

לבסוף מי שרוצה ואוהב כסף לא יחושב על עבודה מועדפת בבית מלאכה אלא חודש אחרי השחרור כבר יטוס לעבוד בחו"ל. עבודה מועדפת בחו"ל יותר משתלמת ויותר מגוונת, יש כל כך הרבה עבודות בכל כך הרבה מקומות: עגלות של ים המלח, עגלות של מישרי שיער, מכירת תמונות שמן, הובלות, חוות גידול, שמרטפות, חנויות בגדים ועוד רשימה ארוכה. כל העבודות האלו אינן דורשת ניסיון קודם או לימודים מיוחדים. לפני שנים רבות לא היה טבעי ומקובל לטוס לעבוד בחו"ל. לעומת זאת כיום ישראלים נמצאים בכל מקום על פני כדור הארץ. המוכר הישראלי בחו"ל מייצר סביבו שמחה ואנרגטיות אשר ממגנטת את סביבתו. היום גם חבר'ה שעוד לא התגייסו מודעים לעובדה שבחו"ל פשוט מרוויחים יותר וחבר'ה שמתגייסים מאוחר יוצאים לעבוד בחו"ל וחוזרים להתגייס עם כסף בכיס וחוויה מדהימה לספר.

? עבודה מועדפת בחו"ל מורכת משלושה משתנים: אישיות, שיטה ומוצר, מתוכם המשתנה החשוב ביותר הוא אישיות האדם. חשוב שיהיה לך מוצר טוב שמביא תועלת לכול אחד. חשובה השיטה שאתה משווק את המוצר, אך החשוב ביותר הוא אישיותך, כאדם עם ערכים כלפי החיים וכלפי עצמך. אם עברת את השירות הצבאי בהצלחה אז אתה יכול להשיג כל דבר שתרצה, מספיק שתרצה מספיק חזק, אם תיצמד למטרה זו כאל מטרה יחידה, תצליח גם ב- עבודה מועדפת בחו"ל.

חשוב לברר ולדעת כמה דברים על עבודה מועדפת בחו"ל כמו שחברות התעסוקה יבטיחו פינוקים: בריכה במגורים, חדר כושר, דירות מרווחות, אולם חשוב כי תתמקדו במחויבות טוטאלית למטרה שלכם עבודה מועדפת בחו"ל, תתכוננו לעבוד ואל תחשבו שאתם נוסעים לנופש, כי בנופש מבזבזים כסף והמטרה שלכם היא להרוויח ואפילו להרוויח בגדול.

? אורח חיים של עבודה מועדפת בחו"ל: עבודה מועדפת בחו"ל מחייבת משמעת צבאית, אורח החיים קשה אשר משרת את המטרה של עשיית כסף, העבודה היא שעות רבות על הרגליים, אורח החיים הוא כמסגרת צבאית כי קמים מוקדם בבוקר, נוסעים למשרדי החברה כדי לקבל את המוצרים, נוסעים למקום המכירה, מתחילים במסע שכנוע אדיר אל מול קהל לקוחות פוטנציאליים. לאחר מספר ימים של עבודה מועדפת בחו"ל עם שוק הלקוחות, מפתחים אסטרטגיית מכירה מתאימה.

? חשוב לשאול על עבודה מועדפת בחו"ל: החלטתם על עבודה מועדפת בחו"ל אל תסמכו על כל אחד. תחפשו את החברות הגדולות והמקצועיות, חשוב שתהיה חברה אמינה, אל תשמעו רק חברה אחת וישר תצדיעו בהכנעה, אלא תשמעו הצעות נוספות לפני ההחלטה. שיחה מקדמת, פגישה עם נציג החברה, שיחות עם עובדים לשעבר של החברות, שאילת שאלות: החזר על ויזה, החזר על כרטיס טיסה, החזר שכר דירה, מהו תהליך ההכשרה, פירוט לגבי ממוצע שכר העובדים, חוזה העסקה.

? עבודה מועדפת בחו"ל כל אחד יכול כל אחד יכול להצליח: אם ידע מה היא הדרך שמובילה אותו לכך, אילו צעדים עליו לנקוט, מה הם המפתחות להצלחה. ככל שהרגשות שלנו עזים יותר ביחס לרעיון או למטרה, אנו בכיוון הנכון להגשמה. גלו פתיחות מחשבה, לימדו להראות אהבה כלפי סביבתכם, הבליטו את האש הבוערת בעצמותיכם, את התשוקה העזה להצליח, כך תמצאו את הדרך המתאימה עבורכם ל- עבודה מועדפת בחו"ל.
אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo העוסקת בתחום עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב,
עבודה מועדפת
בחו"ל, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת בתמריצים, מענק עבודה מועדפת ועוד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב