דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים למשרד 

מאת    [ 25/03/2009 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3035 פעמים ]

עיצוב פנים למשרד
עיצוב פנים, בין אם לבית ובין אם למשרד או למתחם אירועים, נחשב לאחד מהטרנדים הבולטים של השנים האחרונות עם התגברות המודעות לאיכות החיים. ונראה כי עיצוב פנים מקבל משנה חשיבות כשמדובר במשרד או מקום העבודה, דווקא משום שמדובר בסביבת עבודה שגרתית ואפרורית לעיתים. בין אם זהו משרד 'ביתי' ובין אם בבניין משרדים גורד שחקים, כדאי לתכנן מראש את עיצוב הפנים בו, ולשלב בינו לבין נוחות ופונקציונאליות.
עיצוב פנים - דברים לקחת בחשבון
לפני שמחליטים על עיצוב פנים המשרד, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים. האחד - סוג העבודה או השירות במשרד. שנית, "מרחב המחיה" בו, והציוד שיאכלס אותו. שלוש, מספר האנשים שיעבדו בו, והאפשרויות ש'אורחים' נוספים (דוגמת לקוחות) יגיעו לבקר. גורם רביעי המשפיע על עיצוב פנים המשרד הוא כמובן התקציב העומד לרשות בעלי המשרד. לכל אלו כדאי להוסיף נתונים אחרים כגון סוג התאורה, מיקומם של שקעי חשמל, טלפון ואינטרנט, ואת סוג הריהוט ומיקומו. בכל מקרה, מעל כל אלה חשובים ביותר הבריאות ובטיחות העובדים והמבקרים בו, והם חייבים להיות בראש סדר העדיפויות טרם ביצוע עיצוב פנים הלכה למעשה.
המשרד שלכם בבית? קחו בחשבון גורם נוסף: משרד ביתי נוח ואידיאלי, אינו אמור להפריע לפעילות השוטפת של ענייני הבית, לרבות בני המשפחה האחרים, ענייני משק הבית וכדומה. מבחינת עיצוב פנים ומראהו החזותי, רצוי שיתמזג עם שאר הבית.
משרד אינו חדר ילדים
מן הסתם, אין דינו של עיצוב פנים למשרד של מוסך, למשל, כדינו של משרד היי-טק פנסי ויוקרתי. לכל אחד מהם יש את "רשימת המכולת" שלו, שתתאים לרוח העסק. זו, יחד עם האנשים העובדים במשרד משפיעים על עיצובו. בחירת סגנון עיצוב פנים, על אף הכללים שלעיל, הוא עניין אישי ותלוי בין השאר גם בתקציב.
ועדיין, משרד - בין אם בבית ובין אם במגדל ציבורי - אינו חדר ילדים ולא אמור להיראות צעקני. ניקיון וסדר בשילוב עיצוב פנים עם צבעים עדינים שאינם מושכים את העין יתר על המידה, יהוו שילוב מוצלח עבור משרד אידיאלי.
וכן, גם לרהיטים שבו יש חלק לא מבוטל בעיצוב הפנים של המשרד. מסכי מחשב חדישים ושטוחים, כיסאות אלגנטיים ובריאותיים, ושולחנות עבודה פרקטיים ישרתו את התדמית הרצויה לעסק ולפעילותו היומיומית.
עיצוב פנים- דברים שרואים משם לא רואים מכאן
בעלי עסקים רבים ומבוססים עושים שימוש באיש מקצוע, שסיים לימודי עיצוב פנים ורואה בעיני רוחו את חזות המשרד הרצויה עוד מלכתחילה. קורס עיצוב פנים חושף בפני המעצבים את יסודות עיצוב פנים. לימודי עיצוב פנים כוללים, בין השאר: אדריכלות, רכישת מיומנות בתכנון ועיצוב חלל, תוך התייחסות לחומר, צבע וצורה; שילוב מערכות מיזוג אוויר, חשמל ותקשורת במבנה; שימוש נכון בצבעים; תאורה; עיצוב חלונות ראווה ועוד.
אם בשנות השמונים עיצוב פנים המשרד היה אפור, עם כמה מכונות כתיבה, וילונות חומים ופלורוסנט, הרי שכיום כבר מדובר בתורה שלמה, שהפכה לתעשייה רווחית שהופכת את מקום העבודה לבית השני, גם במובנים של עיצוב וגם במונחים של נוחות.
לפרטים נוספים על מכינה לעיצוב וכן על לימודי עיצוב פנים ניתן לגלוש לאתר מכון קווים מכינה לעיצוב.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב