דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוט רכבים לחתונה - איך אתם מקשטים אוטו? 

מאת    [ 24/03/2009 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 5372 פעמים ]

אם אתם מתחתנים בקרוב וטרם החלטתם באיזה רכב חתונה תיסעו לצילומים ומשם למקום החתונה, קחו בחשבון שיש לכם מספר אפשרויות.

במידה ואתם כבר נוהגים ברכב מרשים, אין לכם בעיה. האפשרות השנייה היא להשיג רכב מפואר בקרב חברים או בני משפחה. האפשרות השלישית (כאן כבר תצטרכו לשלוח את היד לכיס) לשכור רכב מנהלים שישמש אתכם כרכב חתן כלה.

את הרכב שתשכרו תוכלו לקשט בעצמכם או להיעזר בשירותי מומחים בתחום קישוט מכונית חתונה עבור רכבכם. אפשרות נוספת היא לשכור לימוזינה מפוארת כרכב חתן כלה (קדילאק, פורשה, רולס רויס, ג'יפ האמר מפואר או כל ג'יפ מרשים ונוצץ אחר, או לחילופין לשכור ענתיקה מחודשת משנות הארבעים) ולהשתמש בה כרכב חתונה מרשים ומנקר עיניים.

בדרך כלל משכירי הלימוזינות מספקים אותן כשהן כבר מקושטות. לעיתים ניתן לקשט את הלימוזינה בעצמכם או להביא מומחה בתחום קישוט רכבים לחתונה שיעשה את העבודה. הגעה בלימוזינה מפוארת לחתונה עושה רושם ומפנקת את החתן והכלה בפינוק חד פעמי מדהים. אם החלטתם שלא לשכור לימוזינה מפוארת כרכב לחתונה שלכם, תוכלו להיעזר בחבריכם לקשט את רכב החתונה כיד הדמיון הטובה עליהם, ובלבד שיהיה ניתן לזהות שמדובר ברכב לחתן כלה.

קישוטי רכב חתן כלה בעצמכם היא מלאכה די פשוטה והוא אמור להיעשות ע"י מומחים בתחום קישוט מכוניות לחתונה, אולם אין זה פוסל את האפשרות לקשט בעצמכם את רכב החתונה שלכם. תוכלו לקשט את מכונית החתונה בעזרת פרחים שתרכשו בחנות (לא הכי מומלץ כיוון שהם עלולים להפריש נוזלים), תוכלו להתפרע עם בלונים (גם לא מומלץ - האוויר שלהם נוטה לברוח) ופחיות שתייה קשורות ומרעישות מאחור, תוכלו למתוח סרטים צבעוניים ועליהם פונפונים (הכי טוב).

מומלץ להדק היטב את הסרטים הצבעוניים לנקודות עיגון יציבות ברכב החתונה כדי שקישוט הרכב לא יתעופף וייעלם בזמן הנסיעה. חשוב שהנסיעה באוטו חתן כלה תהיה מתונה כדי שקישוט הרכב יחזיק עד סוף הערב. אם תעדיפו יצירה מקצועית ומרשימה יותר, תוכלו לקשט את רכב החתונה שלכם בעזרת שירותי קישוט רכבים לחתונה בבית הלקוח.

קישוט רכב לחתן כלה באמצעות שירותי קישוט רכב אמנם עולה כסף, אולם הערך המוסף והתוצאה המרשימה שווים כל שקל. קישוט רכב לחתונה - כיצד עושים זאת? מספר ימים לפני החתונה היכנסו לחנות מתנות ורכשו סרטים צבעוניים רחבים עבור קישוט מכוניות לחתונה. רצוי לבחור בשני צבעים לכל היותר.

תכננו מראש כיצד תקשטו את אוטו החתונה ובאילו אלמנטים תשתמשו. בבוקר החתונה שטפו היטב את מכונית הכלולות שלכם. חפשו מקום מוצל ושקט והתחילו במלאכת קישוטי רכב החתונה שלכם בהתאם לתכנון המוקדם. הקפידו לחזק היטב את הסרטים ובדקו היטב את עוצמת הקשירה.

סיימתם לקשט ולעצב את רכב החתן כלה שלכם? צלמו את עצמכם מספר תמונות "על אזרחי" עם מכונית החתונה המקושטת. כעת תוכלו להמשיך בעיסוקיכם. קישוט רכב חתן כלה בעזרת שירותי קישוט בבית הלקוח קישוטי רכב חתן כלה נעשה ע"י מספר בעלי מקצוע. מעצבי פרחים המעצבים את הפרחים באולם ומעצבי אירועים נוהגים ליטול על עצמם גם את מלאכת קישוט רכב לחתונה. בד"כ הנטייה הטבעית שלהם היא להשתמש בפרחים ובסרטים צבעוניים.

מעצבי אירועים יודעים את מלאכת קישוט מכונית החתונה והם נוטים ליצור התאמה ושפה עיצובים אחידה בין עיצוב האולם לבין עיצוב וקישוט רכב החתונה. אם מעצב האירועים שלכם אינו זמין להגיע לביתכם לקשט את מכונית החתונה שלכם, חפשו באינטרנט חברה המציעה ערכות קישוט רכבים לחתונה כך שתוכלו לבחור ערכת קישוט רכב הרצויה לכם.

במקביל התעקשו על כך שמקשט רכב החתונה שלכם יגיע לקשט את אוטו החתונה במקום ובשעה הנוחה לכם, ולא משנה אם רכב החתונה ממתין במספרה, בביתכם או בכל מקום אחר. והעיקר שיהיה במזל טוב!

למידע נוסף אודות קישוט רכב לחתונה היכנסו לאתר הפונפון - קישוט רכב לחתונה.

המאמר נכתב ע"י הפונפון:
שירותי קישוט רכב לחתונה בבית הלקוח
ייצור ושיווק ערכות קישוט רכב החתונה
קישוט מכוניות מתנה / הפתעה

לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני:
054-4929395
או בקרו באתרנו: http://www.haponpon.co.il

מחפשים קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה ?
הפונפון - קישוט רכב לחתונה לשירותכם!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב