דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מספקת את הדור הבא של ניהול נקודות קצה ושרתים 

מאת    [ 22/03/2009 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2247 פעמים ]

סימנטק מכריזה על Altiris Client Management Suite 7.0 ו- Altiris Server Management Suite 7.0. שני המערכים מספקים שקיפות טובה יותר על נכסי IT וניהול יום-יומי פשוט יותר, העוזרים ללקוחות לחסוך בעלויות ולהפיק ערך מהשקעות IT קיימות שלהם.

שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, אומר כי על-ידי שימוש בפתרונות ניהול נקודות קצה משולבים של סימנטק במגוון רחב של מערכות- לקוחות יכולים להבטיח כי משאבי המידע שלהם יהיו מוגנים באופן מושלם, ינוהלו בקלות, ויישלטו באופן אוטומטי.

Altiris Client Management Suite 7.0 ו- Altiris Server Management Suite 7.0 ממכנים משימות ניהול ידניות, מבטיחים כי מערכות עסקיות יתפקדו כהלכה ועוזרים להבטיח תאימות רישיונות. שני המערכים המבוססים על פלטפורמת Symantec Management, מקדמים אוטומציית תהליכים מומלצים, ומספקים אינטגרציה מודולארית המתרחבת ברחבי מערך מוצרי סימנטק ופתרונות צד-ג'.

"ההאטה הכלכלית הנוכחית מביאה לדגש מוגבר על חסכון בעלויות, ולקוחותינו מחפשים דרכים טובות יותר לקצץ הוצאות ולהפחית את המורכבות הגדלה של ניהול נקודות קצה תוך שיפור אבטחה", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "שני המוצרים החדשים ממשפחת Altiris מספקים מרכיב מרכזי את האוטומציה והאינטגרציה הדרושות על מנת לעזור ללקוחותינו לקצר את הזמן הנדרש לניהול נכסיהם, לשפר אבטחה ולהפחית עלויות תפעוליות".

Altiris Client Management Suite 7.0
Altiris Client Management Suite 7.0 מספק ללקוחות פתרון מקיף לשליטה טובה יותר על סביבת ה- IT שלהם על-ידי ייעול מאמצים הכרוכים בפריסה, ניהול, אבטחה ואיתור תקלות.
תכונות חדשות במוצר כוללות:
? ניהול תוכנה חכם - עוזר לארגונים להפחית את המורכבות של ניהול מאות חבילות תוכנה ארגוניות, על-ידי בקרה וסיווג יישומים ידועים לקטגוריות בקטלוג תוכנה, הפצה אוטומטית של תוכנה, וביצוע בדיקות אכיפה תקופתיות על מנת להבטיח שהתצורה תישאר ללא פגם.
? כיסוי פלטפורמות מורחב - מאפשר למנהלני IT להרחיב את בקרת ניהול מחזור חיי המערכות שלהם בסביבת חלונות, לינוקס ו- Mac, וכולל סוכן OS X מקומי חדש עם פורטל בקשות תוכנה משולב.
? ניהול צריכת חשמל משולב - מקדם שימור אנרגיה על-ידי יצירת מדיניות מרכזית השולטת על מצבי הספק של מחשבים שולחניים וניידים. תמיכה משולבת עבור טכנולוגיית IntelVPro המאפשרת למנהלנים להפעיל מערכות מספיק זמן על מנת לבצע משימות שגרתיות מחוץ לשעות העבודה, כמו התקנת תוכנות ו- Patches.
? טכנולוגיות ניהול מערכות מתקדמות - בניית תמונת מערכת, שליטה מרחוק, וירטואליזציה ואריזה של יישומים. מינוף מוצרי סימנטק המובילים בתעשייה, כולל Symantec Ghost, Symantec pcAnyWhere, Symantec Workspace Virtualization, וטכנולוגיית Wise packaging, עוזר ללקוחות בשיפור תהליכי הבניה וההטמעה.

Altiris Server Management Suite 7.0
Altiris Server Management Suite 7.0 מספק את היכולות החיוניות לגילוי, הקצאה, ניהול וניטור של תשתיות שרתים במגוון של פלטפורמות - ללא חשיבות האם השרת הוא פיזי או וירטואלי. מאפשר למנהלני IT להגדיל את הזמינות של שרתים ומערכות עסקיות קריטיות.
תכונות חדשות בפתרון כוללות:
? ניטור ביצועים משולב - מאפשר למנהלני IT לזהות במהירות ולפתור בעיות המשפיעות על הזמינות של שרתים מבוזרים. תכונה חדשה זו, מספקת מערך קל לשימוש של כלים לניטור חכם של תכונות ביצועים עיקריות, ולאבחון מהיר של בעיות מול מאגר של נתונים היסטוריים.
? ניהול אירועים מאוחד - מאפשר לארגונים לאסוף, לאחסן ולנתח ביצועים ואירועים תפעוליים, כמו גם להגיב לבעיות קריטיות. קונסולת האירועים מנרמלת טווח רחב של נתוני אירועים, ויוצרת מתאם השפעה של אירועים על בסיס הקריטיות שלהם לעסק.
? תכונות ניהול תזמון ושינויים חדשות - עוזרות למנהלני IT לשפר ניהול יום-יומי באמצעות מבט על כל השינויים, ומאפשרות להם להטמיע בקלות חלונות תחזוקה בהם שינויים מורשים יכולים להתבצע.

לקוחות יכולים גם למנף שירותי תכנון ובדיקות מקדימות עבור שני המערכים, המסופקים דרך שירותי הייעוץ של סימנטק. שירותים אלה יעזרו לבניית תצורה ופריסה מהירה של פלטפורמת Symantec Management.
יועציה המנוסים של סימנטק יבדקו את הסביבה, יעריכו דרישות IT ודרישות עסקיות, יבצעו תכנון ותצורה של הפתרון, ופיילוט של פרודקשן. סימנטק גם מציעה ללקוחות מגוון מלא של שירותי תמיכה טכנית והדרכה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב