דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בחדר מלח לילדים: לשיפור מחלות נשימה כרוניות ודלקות אוזנים 

מאת    [ 15/03/2009 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3419 פעמים ]


את המאמר הבא כתב ג'ונתן קסטנבאום - איש עסקים, אשר נסיון חיובי לשיפור מצבו הבריאותי של בנו, הפך למיזם כלכלי חובק מדינות ויבשות.

לפני כשנתיים סבל בני בן השלוש וחצי מדלקות אוזנים כרוניות. למרות שהוא לקח אנטיביוטיקה מניעתית, הוא המשיך לסבול מדלקות חוזרות ונשנות. למרות המלצת הרופאים לביצוע ניתוח כפתורים, החלטתי לבדוק פתרונות אחרים בתחום הרפואה המשלימה.
קראתי באינטרנט על יעילותם של חדרי המלח בתחום הטיפול במחלות נשימה כרוניות ודלקות אוזנים וסינוסים. היות וידוע כי מלח מסייע בטיפול בנזלות (מי מלח לאף גדוש וכד'), חשבתי שהטיפול יכול להועיל. בני ואני התחלנו לסוע לחדר המלח לשהיה בת שעה פעמיים בשבוע. בזמן השהיה בחדר בני היה פעיל כתמיד, שיחק וקרא ספרים, והיתה זו הזדמנות נהדרת בשבילנו לבלות זמן איכות ביחד. לעיתים קרובות הוא נרדם וישן שנת ישרים נטולת כאב.

לאחר שבעה טיפולים שכללו שהיה בת שעה בחדר המלח, הפסקנו את האנטיביוטיקה המניעתית. בעבר כשהפסקנו את האנטיביוטיקה בני קיבל דלקת אוזנים בתוך 48 שעות. הפעם זה לא קרה, והוא לא קיבל שוב דלקת אוזנים עד סוף הטיפול, וכך נמשך במשך חודשים רבים. עברו מאז שנתיים, בהם הקפדנו לשים לבני מנורת מלח ליד המיטה מדי לילה, ובני לקה בדלקת אוזניים בערך פעם בשנה, כמו ילדים אחרים. בנוסף לכך, אשתי מדווחת שבעקבות המצאותי עם בננו בחדר המלח, הפסקתי לנחור בזמן השינה.
העמקתי לחקור בנושא, ופגשתי את ברוך בקר - אח מוסמך שהביא את חדרי המלח לישראל. למדתי שכבר מאות שנים מטפלים באירופה בחולים עם בעיות נשימה בחדרי מלח. קלות הטיפול כוללת שהיה שלוה בחדר המלח, והגוף עושה בעצמו את הפעולה - עצם נשימת האויר המלוח והנקי סופחת את הנוזלים, ומקלה על הנשימה.
בישראל ישנם למעלה ממליון איש הסובלים מבעיות של אסטמה, ברונכיט, סיסטיק פיברוזיס, אלרגיות ועוד בעיות נשימה רבות. ברמת זיהום האויר בה אנו חיים כיום, המספרים הללו הם במגמת גדילה.

כיצד הטיפול בחדר מלח עובד?
המלח הינו בעל תכונה אנטיבקטריאלית. האבנים פולטות רסס דק של מלח- הכולל רמה גבוהה של נתרן-כלוריד היוצרים אוויר סטרילי, רווי ביונים שליליים ונקי מחיידקים. כתוצאה משילוב של גורמים אלה נוצר מיקרו-אקלים מטוהר מאלרגנים, המאפשר חיזוק ואיזון המערכת החיונית של הגוף. הוכח מדעית כי שעה ביום של נשימת אויר סטרילי מספיקה על מנת להחזיר את המערכת החיסונית לאיזון.
רסס המלח הנפלט בחדר, חודר עמוק לתוך הסימפונות וסופח את הנוזלים מתוך הרירית הבצקית. הליחה הסמיכה הופכת לדלילה ונפלטת ביתר קלות. דרכי הנשימה מתרחבות, דבר המקל על הנשימה.

על מיזם חדרי המלח של חברת Breathewell
ביחד עם שותפי ג'ונתן בנט מארה'ב הקמנו את חברת Breathewell בע'מ, ופתחנו את חדר המלח הראשון שלנו בעיר בה בחרתי לגור מודיעין, עיר צעירה מרובת ילדים הסובלת מבעית זיהום אויר. מתחם חדרי המלח בעיר מפואר, נעים מאד לשהיה למבוגרים וילדים כאחד, וחשוב מכל מסייע מאד לבריאות. את חדר המלח השני מקימה חברת Breathewell בע'מ בירושלים, וכבר רכשנו את הזכיון להקים חדרי מלח בארצות הברית. שם ישנה התלהבות גדולה מאד מהמיזם של חדרי המלח.



מעונינים ללמוד עוד על יחסי ציבור? על שיווק? הכנסו לאתר שלי http://www.saritarbell.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב