דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


במיתון, האקשן עובר לנקודת המכירה 

מאת    [ 08/03/2009 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2139 פעמים ]

בימים אלו של מיתון, כשהפרסומות בטלוויזיה כבר לא מדברות אלינו, לפרסומות ברדיו כבר מזמן אטמנו את אוזנינו וידינו בכיסנו, אוחזות היטב במעט שיש וחוששות להוציא כספים מפני שהעתיד לא וודאי, נציגי המכירות יודעים היטב שהאקשן האמיתי עובר לנקודת המכירה. עכשיו הכל תלוי במה שיש בנקודת המכירה: הויזואל, היחס האישי, מתקני התצוגה, המוצר/השירות שאתה מוכר והדרך בה אתה מציג אותם, הם שיכריעו אם תהיה מכירה או לא.

אנשי מכירות מכירים היטב את המושג "רגל בדלת". זוהי טכניקת מכירות ידועה לפיה ברגע שהלקוח פותח את הדלת ומקשיב לך, הרי שהגעת לנקודת פתיחה מעולה וכעת, כישורי המכירה שלך ויעילות המוצר צריכים להוכיח את עצמם יותר מבעבר. אבל אם הלקוח בא אליך, הרי שהוא עשה את העבודה הקשה בשבילך וזהו כבר לא איתות אם כי מאפיין ברור לכך שהוא מעוניין לרכוש את השירותים שלך.

התפקיד שלך הוא לוודא שכל האפשרויות מוצגות לו באופן נהיר ומשכנע כך שהוא יוכל לבחור את השירות או המוצר העונים לצרכים שלו. לשם כך חשוב להציב בנקודת המכירה מתקני תצוגה. תפקידך הוא להראות ללקוח את המוצרים והשירותים שאתה מוכר, והרי אין טוב ממראה עיניים. רק כשאנו יכולים לראות משהו ולדמיין את עצמנו כבעלי המוצר או השירות, אנו מרגישים שאנו קונים דבר מה מוחשי. במיוחד כאשר מדובר במכירת פתרונות או מוצרים רגשיים- פסיכולוגיים להבדיל ממוצר מוחשי.

לשם כך צריך לצייד היטב את נקודת המכירה במתקני תצוגה מתאימים ובאמצעות גרפיקות שיפנו לליבו ולרגשותיו, ניתן יהיה להשפיע על הרגשתו של הלקוח כלפי המוצר או השירות הנמכר ולזרז את תהליך המכירה. מתקני תצוגה כמו רול אפ או באנרים אחרים, וכן מתקני תצוגה שולחניים כמו מיני רול אפ או מיני L באנר משמשים להעברת מסרים ללקוחות. מתקן תצוגה שמחזיק גרפיקה בצורה אלגנטית ומכובדת, ואינו מאפיל עליה בצורתו המגושמת יכול לתרום רבות לתחושה הטובה של הלקוח בעת המכירה.

ניתן להתקין על מתקני התצוגה גרפיקות של ים, חופש, או כל ויז'ואל אחר שיגרום לו לרצות את המוצר. מילים כמו "מבצע", "הנחה" ודומיהן הכתובות באותיות גדולות ומודגשות יגרמו ללקוח להתקרב לנקודת המכירה, לבקש מידע נוסף, ולזרז את ההחלטה כדי לא לאבד את רגע המבצע. אין לזלזל בחשיבות המכרעת של מתקני התצוגה בנקודת המכירה. במיוחד בזמנים כאלו קשים של מיתון, רכישת מתקני תצוגה יכולה לקדם באופן משמעותי את המכירות.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב