דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נמכור או נשווק את עצמנו יותר טוב באתר הכרויות? 

מאת    [ 03/03/2009 ]

מילים במאמר: 756   [ נצפה 2850 פעמים ]

בעולם הפנויים פנויות כמו גם בעוד עולמות כגון שוק העבודה אנחנו המוצר ,ומוצר כידוע צריך לשווק.
אבל האם אנחנו יכולים לשווק את עצמנו בדיוק כמו שמשווקים את רשת פוקס או את קסטרו - לא בדיוק .
אז איך בכל זאת נשווק את עצמנו ונמכור את עצמנו יותר טוב ?
אחלק את המאמר לתתי כותרות :
? מטרת השיווק
? המסר
? התמונה
? הכיתוב
מטרת השיווק:
האם המטרה היא להרחיב את מספר הפניות הכולל אלינו - לפי דעתי לא .
המטרה של שיווק נכון זה לצמצם את מספר הפניות הכולל אך להרחיב את מספר הפניות שעשויות להניב תוצאות בדיוק כמו בעסקים , לא כדאי לבזבז אנרגיה על פניות סרק אלא להשקיע את האנרגיה בפניות אמיתיות שעשויות להניב עיסקה.
המסר:
איזה מסר ברצוננו להעביר או מה אנחנו בעצם מחפשים? מערכת יחסים רצינית שמטרתה זוגיות ארוכת טווח , קשר ידידותי לא מחייב במיוחד , סטוץ או כל מסר אחר .
אנחנו חייבים לברר את המסר שאנחנו רוצים להעביר עם עצמנו וככל שהמסר הזה יהיה יותר ברור לעצמנו , וככל שהמסר יהיה יותר חד ובהיר הוא יעבור יותר טוב. במאמר קצר זה אתמקד באיך לשווק את עצמנו למערכת יחסים רצינית.
התמונה:
התמונה חייבת להיות עדכנית ולשקף את המציאות , התמונה צריכה להיות מחמיאה ומזמינה ועם זאת לשקף את המציאות כפי שהיא. כדאי לשים באתר כמה תמונות לפחות תמונה אחת שרואים בברור את הפנים ותמונה נוספת שרואים בברור את כל הגוף - אין מה להסתיר , ואם בן הזוג פוטנציאלי יתרשם מתמונת פנים אבל מאד לא יחבב את גופנו הרי שבשורת התוצאה , אם נפגשנו איתו ביזבזנו דייט מיותר.
ובכל זאת איזה תמונות לשים - האם לשים תמונות מארועים משפחתיים עם כל מיני אנשים מסביב? האם לשים תמונות עם ילדים על מנת לשדר משפחתיות? ממש לא אנחנו חייבים למקד את התמונה במוצר העיקרי וזה אנחנו .
תמונות שלנו לבד - בדיוק כמו שלדייט ראשון לא באים עם ליווי או עם הילד (לגרושים + שבחבורה).
מאד כדאי באם אנחנו רוצים למקסם את התוצאה לפנות קצת זמן + חבר או חברה ולצלם תמונות ייעודיות לעניין זה .(והיום בעידן המצלמות הדיגיטליות זה באמת קלי קלות ). מיותר לציין - להשתמש המצלמה טובה ולא במצלמת פלאפון .
מה ללבוש?
בנות- האם ללבוש שמלה עם מחשוף או בגד שמבליט את היתרונות הטבעיים שלכן? תזכרו את המשפט "סקס מוכר אך נשאלת השאלה האם אנחנו רוצים למכור סקס?" תמונה שגורמת לעיניים של בחור פוטנציאלי לרוץ ישר לאזור החזה או לאזור החלציים היא תמונה שלא תישכח אולי אך תבנה ציפייה למשהו מיני וכך אנחנו מחטיאים את המטרה (במידה והמטרה היא לא סטוץ).כמובן , לא ללבוש בגדי נזירה - כדאי ללבוש בגדים שמחמיאים לתווי הגוף ,ומדגישים נשיות מעודנת אך ממש לא משהו חושפני או מבליט בצורה יוצאת דופן חלקים ממוקדים בגוף.
בנים - אנחנו חיים בישראל אז תמונה עם עניבה זה אולי לא כל כך לעניין ,אך להקפיד על לבוש ספורטיבי אלגנטי ושיקי ,כל אחד בהתאם לסגנון שלו.לא כדאי לשים תמונות עם חליפת צלילה , קסדת אופנוע וכו וכו , שוב אין לנו מה להסתיר הרי אם תהיה פגישה איננו רוצים לא לבזבז את זמננו ולא את זמנו של הצד השני.
כיצד להרגיש:
האם ההרגשה שלנו עוברת בתמונה? ברור שההרגשה שלנו עוברת במציאות הרבה יותר מבתמונה , אך רואים את התשדורת שלנו בתמונה , וכמובן שעדיף לשדר תשדורת חיובית ושמחה ולא משהו מלנכולי. אז לפני שמצטלמים כדאי לשמוע מוסיקה טובה , לעשות פעילות גופנית קלה שתמריץ את מחזור הדם ותזרים דם לפנים , ובכלל אם זה לא ביום שלנו אז להצטלם ביום אחר.

הכיתוב:
הכיתוב נותן למי שקורא אותו תחושה בסיסית למה להתכוונן , האם הצד השני רציני או לא ויש אנשים שבפרוש מחפשים לפנות לאלה הפחות רצינייםרציניות על מנת לקיים קשר קליל וחד פעמי ,לכן גם בכיתוב יש נקודות שצריך לשים לב אליהן על מנת למנוע בזבוז אנרגיה מיותרת ועל מנת לסנן את הלא רציניים.
הכיתוב צריך להיות אמיתי וכנה ולהתמקד יותר במי אנחנו , בתכונות שלנו ופחות במה אנחנו מחפשים שהרי זוגיות זה לא הזמנה בסופר. באם יש לנו קוים אדומים לציין אותם - כמו לא מעשן , מעל גובה כזה וכזה וכו - בנקודה זו תזכרו את הסטטיסטיקה - רוב הישראלים הם לא גבוהים בעלי לוק אירופאי - ורוב הישראליות אינן בלונדיניות תמירות - רוצים זוגיות אירופאית? - סעו לאירופה.
לא כדאי להשתמש בביטויים כמו קלילה וזורמת , או קליל וספונטני וכולי -ביטויים שמשאירים רושם קליל שנותן תחושה של "הנה יש פה סיכוי לסטוץ נחמד" ומכוון את האנרגיה לקשר קליל ולא מחייב .
הכיתוב ברשת אינו מקום להראות מה אנחנו חושבים על בני זוג קודמים שלנו (אכזבות וכו) ואין שום טעם לציין שלאחר הרבה אכזבות אתם מצפים לאחד או לאחת .הכיתוב צריך להיות קצר פשוט קולע ומתמקד בכאן ובעכשיו ולא בהסטוריה (את ההסטוריה תשאירו לדייט החמישי ואילך.)
כותב המאמר: רמי בוכניק - המרכז לאימון זוגי ועסקי.
לקוח מתוך אתר ההכרויות הישראלי - Look4Love.
מוגש כשירות לציבור הפנויים פנויות.
מאמרים של גולשי אתר Look4Love
אתר ההכרויות החינמי הגדול בישראל.

http://www.Look4Love.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב