דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצה לליגת האלופות לתאריך 25.4.06 מאת אורי קוזה 

מאת    [ 25/04/2006 ]

מילים במאמר: 659   [ נצפה 3171 פעמים ]

ויאריאל - ארסנל (שלישי, 21:40)
המשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מפגיש באצטדיון המדריגל את ויאריאל הספרדית לארסנל האנגלית. נתחיל עם המארחת, ויאריאל מגיעה למשחק היום לאחר שרק ביום שבת הפסידה 2-0 בביתה לריאל סוסיאדד אך זאת מאחר שהמאמן של ויאריאל, פלגריני נתן לשחקני הרכב חשובים לנוח כמו- סורין, ריקלמה וחוסה מארי. במשחק הראשון בחצי הגמר בהייבורי שבלונדון ויאריאל הפסידה 1-0 אבל יצאה מרוצה מאוד לאחר שתוצאה זו משאירה לה סיכוי גדול לעלות בפעם ה- 1 בהיסטוריה לגמר ליגת האלופות. ויאריאל כבר עשתה היסטוריה והישג שבכלל העפילה לליגת האלופות, בעשור האחרון ויאריאל לא הייתה אפילו פעם 1 במפעל הזה וזוהי הפעם הראשונה שהעפילה למפעל. ויאריאל הקטנה עשתה את כל הדרך לחצי גמר ליגת האלופות לאחר שעברה משוכות לא קלות, לאחר שגברה בסיבוב הקודם ברבע הגמר 1-0 בבית על אינטר אחריי הפסד 2-1 בחוץ, ועברה בשמינית הגמר את ריינג'רס עם תיקו 2-2 בחוץ, ותיקו 1-1 בבית שהקנה לה עלייה בזכות שערי זכות. הקבוצה שפלגריני בנה מאוד כשרונית אך בנויה על שחקן מרכזי אחד והוא- חואן רומן ריקלמה. ריקלמה מניע למעשה את המכונה ומשמן אותה היטב, כך שויאריאל תראה קבוצה שמחה עם כדורגל שוטף ואלגנטי. כאשר היריבה משתקת אותו, המשחק של ויאריאל למעשה נעצר ולא שוטף כמו שהוא תמיד. בליגה ויאריאל השנה מגמגמת כאשר היא עוד לא הבטיחה את העלייה בשנה הבאה למפעלים האירופאיים. היא תוכל לשחק בשנה הבאה אך ורק אם תזכה בליגת האלופות השנה מה שיקנה לה כרטיס אוטומטי בשנה הבאה למפעל. ויאריאל במקום ה- 10 עם 49 נק' מרוחקת רק 4 נק' מהמקום ה- 6 שמוביל לגביע אופ"א שבו ממוקמת נכון לעכשיו סביליה. המאזן הבית של ויאריאל במדריגל עומד על- 7 ניצחונות, 6 תיקו ו- 4 הפסדים, עם מאזן שערים של 24 שערי זכות ו- 17 שערי חובה.

ארסנל האורחת מגיעה לגומלין עם יתרון 1-0 מהייבורי בשבוע שעבר. ארסנל ביום שבת יצאה בתיקו 1-1 בבית עם טוטנהאם וזאת עוד שונגר נתן לשחקני הרכב כמו- הנרי, ליונברג ופאברגס לנוח. ארסנל השנה רושמת היסטוריה כאשר היא מגיעה בפעם הראשונה לחצי הגמר במפעל, כאשר היא מעולם לא עברה את רבע הגמר. ארסנל מגיעה לחצי הגמר לאחר שעברה בדרך את יובנטוס ברבע הגמר שניצחה אותה בבית 2-0 והוציאה תיקו 0-0 בגומלין בטורינו, ולאחר שעברה את ריאל מדריד בשמינית הגמר שניצחה אותה בברנבאו 1-0 משער של הנרי והוציאה 0-0 בבית. ארסנל עברו מכשולים רבים, וקבוצות רבות עד שהגיעו לחצי הגמר, והם לא רוצים לפספס את העלייה ההיסטורית לגמר בכזאת קלות, לאחר היתרון שיצרו לעצמם בניצחון הביתי בשבוע שעבר. בארסנל שחקנים יצירתיים ומוכשרים בכל עמדה במגרש ובמיוחד בחלק הקדמי שיכולים להכריע משחק ברגע אחד. בהתקפה של ארסנל משחקים - הנרי, ואן פרסי, ליונברג וברגקאמפ, ומהווים סיכון מתמיד ליריבה שלהם, כאשר פאברגס וג'ילברטו הסילבה בקישור בונים את המשחק. . ארסנל בפרמייר ליג ממוקמת במקום ה- 5 עם 58 נק', כשהיא מרוחקת ברק 4 נק' מטוטנהאם ומהכרטיס האחרון למפעל ליגת האלופות בשנה הבאה, כאשר נותר לה משחק חסר ממנה. ארסנל עם מאזן חוץ מביש כאשר היא רושמת מתוך 17 משחקים בחוץ- 4 ניצחונות, 4 תיקו ו- 9 הפסדים. בארסנל יהיה חיסור משמעותי מאוד כאשר סנדרוס הבלם לא יוכל לשחק בגלל פציעה, וסול קמפבל שחוזר מפציעה יחליף אותו.

הרכבים משוערים:
Villarreal: Barbosa, Venta, Alvarez, Pena, Arruabarrena; Josico Senna, Sorin, Riquelme, Forlan, y Jose Mari / Guille Franco.

Arsenal: Lehmann, Eboue, Toure, Campbell, Flamini, Ljungberg / Van Persie, Cesc, Gilberto, Pires, Henry y Hleb.

לסיכום:
ארסנל מגיעה למשחק כפייבוריטית ברורה ועם יתרון של 1-0 מהמשחק הקודם בהייבורי והיא יודעת שהיום בספרד היא צריכה לבוא שקטה ורגועה ולעשות את העבודה כי כל הלחץ בעצם על ויאריאל. אצל ויאריאל זו שנה ראשונה שלה בצ'מפיונס והיא כבר בחצי הגמר. הניסיון אמור להשפיע פה מאוד, כאשר רק מס' קטן משחקניה עברו מעמדים חשובים כאלה. עכשיו כל הלחץ על ויאריאל שחייבת לנצח ביותר מגול על מנת לעשות היסטוריה שבמועדון לא ישכחו לעולם, ולשלוח אותה לגמר ליגת האלופות. ויאריאל בבית עם הדחיפה של הקהל תקבל יתרון עצום מה שאני מאמין ידחוף אותה ויסייע לה. אני מאמין שבכל זאת הבדלי הניסיון והיכולת שיש לארסנל על ויאריאל ישפיע מאוד, ואנחנו נראה בגמר ליגת האלופות במאי את ארסנל בפעם הראשונה בהיסטוריה.
המלצה: 2X יחסים: 2.70 / 2.70
הכותבים שלנו כולם נמצאים באתרינו שמאגד את כל תותחי ההימורים וה- ווינר בישראל.
אתם מוזמנים לבקר באתר ובפורום הגדול שלנו: http://www.winnerp.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב