דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמישראגז - גז בישול עם שירות מעולה 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 298   [ נצפה 3680 פעמים ]


אמישראגז, ספקית הגז המובילה במדינה, מגיעה מדי יום למאות אלפי בתי אב ברחבי הארץ, הנהנים מאספקה סדירה ובטוחה של גז בישול, אם באמצעות מערכת גז מרכזי מודרנית, או אם באמצעות בלוני גז.

הצרכן הינו לב העשייה של חברת אמישראגז ובשל כך, אנו מעמידים עבור מאות אלפי לקוחותינו, שירות לקוחות מקצועי ואדיב, הזמין 24 שעות ביממה וכן רשת סניפים ענפה הפרוסה בכל רחבי הארץ וערוכה להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר הכרוך ברכישת גז בישול. בכדי לספק לך את השירות הבטוח והאיכותי ביותר בנושא גז בישול, אנו מפעילים מוקד חירום ארצי, הפועל במהלך כל השנה, 24 שעות ביממה וערוך לטפל בפניותיכם במקרה הצורך.
אמישראגז - ספקית גז מהוותיקות במדינה, שמה בראש מעייניה את איכות הסביבה ואת בטיחות מוצריה. באמצעות שימוש בטכנולוגיית גז בישול, המשולבת עם מוצרי איכות העומדים בתקנים בינלאומיים, אנו מתחייבים להעניק לכם את השירות הבטוח ואיכותי ביותר מבין ספקיות גז בישול בישראל.
כחלק מראיית הצרכן כמרכז העשייה, אמישראגז השיקה לראשונה שירות חדש, הפונה לאוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה בישראל. באמצעות השירות, יוכל הלקוח לקבל את חשבון גז הבישול בדרכים אשר יקלו עליו את הקריאה, אם באמצעות כתב ברייל, אותיות מוגדלות או מענה קולי. בנוסף, מינינו נציג אישי בחברת אמישראגז יאשר יעסוק באופן אישי בלקוחות כבדי ראייה בארץ. אנו באמישראגז, מציבים את בטיחות לקוחותינו בעדיפות ראשונה ומספקים שירות התקנה מקצועי של בלוני גז בישול ושירותי בדיקת תקינות למערכת הגז. בנוסף, אנו מספקים הוראות חירום במקרה של דליפת גז בישול, ושורת המלצות לרכישת מכשירי גז תקינים ובטוחים. חשוב לציין כי שירות לקוחותינו מותאם גם ללקוחות דוברי השפה הערבית והרוסית. אנו מעודדים אתכם לקוחותינו, לקחת חלק פעיל בשמירה על איכות הסביבה, ולהגביר את השימוש בשרותי גז בישול, גם לצורכי ייבוש כביסה, חימום מים וחימום הבית. לצד זאת, אנו מעמידים לרשותכם מגוון מכשירים הפועלים באמצעות אנרגיית גז בישול, ובהם כיריים לבישול, מחממי מים, תנורי חימום, מייבשי כביסה, גרילים ומוצרי מחנאות.
אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ נוסדה בשנת 1949 והיא ספקית הגז המובילה במדינה.אמישראגז מספקת פתרונות איכות בתחום חימום הבית, גז בישול וכן פתרונות מים חמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב