דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מחירים מערכות חימום מים 

מאת    [ 21/02/2009 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 21367 פעמים ]


חורף, הגשם מטפטף על העורף - וקר. ימי השמש ושעות האור מתמעטים, כולנו רק מחכים בסופו של יום לחזור הביתה למקלחת חמה ומפנקת. אין דבר מתסכל יותר מלחכות לתורך במקלחת ולגלות שהמים החמים נגמרו. טכנולוגיית גז הבישול בה משתמשת חברת אמישראגז המוכרת לנו מכותלי המטבח נכנסת גם לחדר האמבטיה ומבטיחה לנו מים חמים ללא הגבלה.
קיימים כיום בשוק מספר אלטרנטיבות לשרותי חימום מים הנבדלות בעלות ההתקנה שלהן ובעלות הצריכה, במאמר זה נסקור בקצרה את פתרונות דוד השמש ודוד החשמל, והחימום באמצעות גז.
דודי השמש והחשמל המעטרים את גגות ישראל, הם הפתרון הנפוץ ביותר השכיח בכל בית, בין השאר בזכות יעילותו והחסכון שהוא מספק. ישראל היא מדינת השמש ואפילו בעונת החורף ניתן להפיק חימום מים מסוים באמצעות קולטי השמש, אולם שיטה זו יעילה בעיקר בימי הקיץ. עלות החימום הינה אפסית אך בימים בהם השמש אינה זורחת מספיק, ניתן לחמם את המים באמצעות דוד חשמלי שגם עלותו נמוכה.
עלות רכישה והתקנה ממוצעת של דודי שמש וחשמל מסתכמת בכ- 2500 שקל ומעלה, עם זאת יש לזכור כי עלויות הצריכה גבוהות הרבה יותר בשל העובדה כי הדוד מחמם את מלוא תכולתו גם אם אין אתם משתמשים בה.
אמישראגז, מספקת כיום פתרונות שונים המתאימים לסוג וגודל הבית הספציפי, אך מוצר הדגל שלה הינו חימום מים בגז בישול. שיטה זו אמנם פחות מקובלת אך נדמה כי לא רחוק היום בו היא תחליף את דודי השמש והחשמל הוותיקים. מערכת זו מתפקדת באמצעות הצתה של גז נקודתי בכל מקרה בו אחד הברזים נכנס לפעולה. המערכת מפסיקה לפעול כאשר סוגרים את הברז וכך מחממת רק את כמות המים הנצרכת. באמצעות מנגנון גז הבישול אתה מחמם בדיוק את כמות המים שתרצה ולא טיפה אחת יותר.
עלות רכישה והתקנה של מערכת כזו מעט יקרה יותר מהאלטרנטיבות הקודמות ונעה בין 2600 - 5000 שקלים אולם החיסכון בחשבון החשמל הינו משתלם ומוכיח את עצמו כבר מהחשבון הראשון.
אנו ממליצים על מחמם המים המהיר של אמישראגז המבוסס על טכנולוגיית גז בישול - פתרון חכם, חסכוני ומעל הכול בטיחותי, המספק מים חמים ללא הפסקה והגבלה תוך חיסכון כספי משמעותי. מחמם המים של אמישראגז מופעל באמצעות אנרגיית גז הבישול, 365 יום בשנה, 24 שעות ביממה מיד עם פתיחת הברז ללא זמן המתנה וללא הגבלה.


אמישראגז, החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ נוסדה בשנת 1949 והיא ספקית הגז המובילה במדינה.אמישראגז מספקת פתרונות איכות בתחום חימום הבית, גז בישול וכן פתרונות מים חמים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב