דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצה לליגת האלופות לתאריך 18.4.06 מאת אורי קוזה 

מאת    [ 18/04/2006 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 3004 פעמים ]

מילאן - ברצלונה (שלישי, 21:40)
מילאן מארחת היום את ברצלונה לקרב הענקים של אירופה. יש האומרים ששני הקבוצות האלו היו צריכות להפגש בגמר, כי זה משחק בין 2 קבוצות עם שחקנים מעולים ומסורת רחוקה. נתחיל עם האורחים ממילאנו, מילאן מגיעה לשלב חצי הגמר לאחר שעברה את ליון ברבע הגמר עם ניצחון 3-1 בבית, ולאחר שהביסה את ביירן מינכן בבית 4-1 בשמינית הגמר. מילאן גם סיימה כראש בית בשלב הבתים שהקדימה את איינדהובן, שאלקה ופנרבחצ'ה. מילאן באים למשחק היום במוטיבציה גדולה לאחר שניצחו 1-0 את אינטר ביום שישי בדרבי של מילאנו, והתקרבו למרחק של רק 5 נק' מיובנטוס. השנה מילאן לא הפסידה בביתה בליגה כאשר מאזנה הביתי הוא מדהים ועומד על 16 ניצחונות, תיקו 1 ו-0 הפסדים. המאזן הביתי הכי טוב באירופה ביחד עם צ'לסי. אצל החבורה של אנצ'לוטי שחקנים שיכולים להכריע ברגע משחק שלם, כאשר קאקה, סיידורף, גאטוסו הלוחם ופירלו מרכיבים את הקישור הקטלני של מילאן שבחוד שבצנקו וג'ילארדיניו. במילאן יעדר חיסור משמעותי, פיפו אינזאגי לאחר שחלה בשפעת דווקא כשהוא בתקופה מעולה, כשבחמשת המשחקים האחרונים כבש 4 שערים. מילאן בשנה שעברה הגיע עד לגמר ליגת האלופות אך לאחר שהובילה 3-0 במחצית ולמעשה חשבה שכבר זכתה בגביע, באה ליברפול האנגלית שהשוותה את התוצאה בתום ה- 90 דקות, ושלחה את המשחק להארכה שגם בתום הארכה היה שוויון, ובפנדלים מילאן הפסידו ורשמו גמר טרגדי לעונה מדהימה עבורם. מילאן ב- 2002/2003 זכתה בצ'מפיונס ליג לאחר שגברה בפנדלים על יריבתה השנואה מאיטליה- יובנטוס. הרוסונארי ממילאנו ינסו לתת לעצמם יתרון במשחק הראשון בבית, לפניי שהם יצאו לגומלין בקאמפ נואו, שהם יודעים ששמה זאת תהייה כבר אופרה אחרת ויתרון שונה מבחינת הביתיות.

אוי ברצלונה ברצלונה ברצלונה, כמה שאני אוהב את הקבוצה הזאת. הכדורגל והשואו שהיא נותנת על המגרש הוא היום ההצגה הכי טובה באירופה, רונאלדיניו שבעיני רבים השחקן הכי טוב כיום בעולם מרקד ומקפץ במגרש וביחד איתו דקו בקישור שמחבר את ההתקפה של ברצלונה. ברצלונה מגיעה למשחק היום בסאן סירו לאחר ניצחון 1-0 בליגה על ויאריאל, משחק שבו רייקארד נתן מנוחה לכמה שחקנים. ברצלונה השנה סיימה במקום הראשון בשלב הבתים כאשר שיחקה עם פנאתייניקוס, אודינזה וורדר ברמן. בשלב שמינית הגמר ברסה נקמה בצ'לסי לאחר שאותה צ'לסי הדיחה אותה בשנה שעברה, ועלתה לשלב רבע הגמר. ברבע הגמר ברצלונה ניצחה 2-0 בבית את בנפיקה, ועשתה את כל הדרך את חצי הגמר. ברסה במקום ה-1 בספרד כנראה תקח את האליפות ה- 2 ברציפות שלה בספרד. ברסה בספרד עם מאזן החוץ הטוב בספרד שעומד על- 9 ניצחונות, 4 תיקו ו- 3 הפסדים. בברצלונה יעדרו מס' שחקנים משמעותיים מאוד בהרכב הפותח, כאשר דקו ומסי (גם בשלב הקודם מול בנפיקה לא שיחק) לא ישחקו, ואותם יחליפו ג'יולי וואן בומל. מי שעוד נפצע משחק שעבר נגד ויאריאל הוא הנריק לארסון, שכנראה יעדר מהמשחק היום בסאן סירו. ברצלונה כבר עשור שלם לא זכתה בתואר אירופאי, ובקבוצה רוצים לעשות היסטוריה השנה ולרשום זכייה 2 בגביע אירופה לאלופות.

הרכבים משוערים:
ברצלונה: ואלדס, אולגר, פויול, מארקס, ג'יו, ואן בומל, אדמילסון, אינייסטה(מוטה), ג'יולי, אטו, רונאלדיניו.
מילאן: דידה, קאפו, נסטה, מאלדיני, סטאם, גאטוסו, קאקה, פירלו, סיידורף, ג'ילארדיניו, שבצנקו

לסיכום:
זה היה אמור להיות הגמר בעייני רבים. 2 הקבוצות הטובות באירופה נפגשות ויהיה קרב חם, חם מאוד. מילאן בבית לא הפסידה השנה לאף קבוצה ובאה בכושר מדהים ובמוטיבציה גדולה לאחר 1-0 בדרבי על אינטר. מנגד ברצלונה מגיעה אחריי 1-0 על ויאריאל, כאשר מס' שחקנים נחו. הנתון המדהים שמילאן לא הפסידה העונה בבית אומר לי ללכת ולסמן 1, אבל הלב התשוקה והכדורגל היפה לא נותנים לי לעשות זו ובגלל זה, ובגלל האהבה לברצלונה אני ילך על תיקו במשחק הראשון שידחה את ההכרעה לגומלין בקאמפ נואו.
המלצה: X, יחס: 2.80
הכותבים שלנו כולם נמצאים באתרינו שמאגד את כל תותחי ההימורים וה- ווינר בישראל.
אתם מוזמנים לבקר באתר ובפורום הגדול שלנו: http://www.winnerp.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב