דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יותר מ- 2,500 איש צפויים להשתתף באירוע ה-ICT הגדול בישראל שתערוך בינת תקשורת מחשבים ב-23 בפברואר 2009 

מאת    [ 04/02/2009 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 2684 פעמים ]

בינת תקשורת מחשבים תקיים זו השנה השישית ברציפות את הכנס השנתי - Bynet Expo 2009, שהפך לאירוע הדגל של קהיליית ה ICT בישראל בתחומי המחשוב,התקשורת, אבטחת המידע והטלקומוניקציה . בו השנה תוכלו למצוא את מיטב המומחים של בינת ושותפיה העסקיים, יחד עם תצוגה מרשימה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בפעולה.
בעודBYNET EXPO זוכה לנוכחות מסיבית של מרבית מקבלי ההחלטות מדי שנה, הרי השנה יש לכנס ולתערוכה חשיבות מיוחדת. שנת 2009 מציבה אתגרים חדשים בפני מנהלי ה-IT בכל הארגונים.
הכנס יתקיים השנה בסימן "חווית השירות המושלמת", ביום שני, ה-23 בפברואר 2009, בביתן מס' 1 במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב, וצפויים להשתתף בו למעלה מ- 2500 מנהלים ואנשי מקצוע בתחומי המיחשוב והתקשורת.

בינת אקספו הוא אירוע ה-ICT (מיחשוב ותקשורת) הגדול בישראל, ומהווה נקודת מפגש לכל שוק ה-IT. בכנס יוצגו טכנולוגיות חדשות ומיטב הפתרונות הקיימים בשוק העולמי. לצד הרצאות מקצועיות, תתקיים בכנס תערוכת פתרונות ענקית שתשתרע על פני כ-3,000 מ"ר. המערכות שיוצגו בתערוכה הן בשווי של 7 מיליון דולר.

התערוכה תחולק לשבעה מוקדי תוכן, כאשר בכל ביתן יוצגו ויודגמו בו-זמנית מגוון רחב ומקיף של הפתרונות החדשניים בתחום מבית היצרנים השונים, וכן השילובים ביניהם.
הנושאים הטכנולוגיים הם: טלקום, תקשורת אחודה (Unified Communication), אבטחת מידע, Homeland Security, Data Center ושירותי ניהול.

בנוסף, יוקם מתחם The Bynet Solution - הדמיה של ארגון הכוללת את כל תשתיות ה-IT שבו. המבקרים בתערוכה יוכלו להתייעץ עם בבינת מומחי בינת בנושא התאמת המוצרים והשילוב ביניהם למכלול רובדי התקשורת והמיחשוב בארגון: בין השאר, יוצגו בהדמיה הרבדים: Data Centre, אתר DRP, סביבת B2C, סביבת משתמשים וסניפים מרוחקים.

הביתנים השונים ידמו מצבים 'חיים' בעולם האמיתי, תוך שילוב של הדגמות חיות ומיצגים מרהיבים, שיאפשרו לבאי הכנס להכיר ולהתנסות בכל סוגי הפתרונות הקיימים בשוק, וכן להכיר טכנולוגיות שטרם הוצגו לשוק הישראלי.


בין החידושים שיוצגו:

? באזור ה-Data Center יוצגו פתרונות אינטגרטיביים המשלבים טכנולוגיות חדשניות, ביניהם המשכיות עסקית לסביבות וירטואליות, פתרונות ל-Green It בעלי החזר השקעה קצר, וירטואליזציה בעולם של תחנות קצה, מערכות אחסון וירטואליות ופתרונות מודרניים לרשת ה-Data Center (NGN).

? הצגת הבכורה בישראל של אינפיניירה - חברה אמריקאית המפתחת טכנולוגיית
תקשורת אופטית חכמה, שהופכת רשת אופטית לרשת דינמית בקצבים גבוהים,
ומסייעת למיקסום ניצול רוחב הפס. משולבת בפתרונות לתחומי התעשיות הביטחוניות
והטלקום.

? פתרון אינטגרטיבי המשלב טכנולוגיות של מיטב היצרנים בתחום Homeland Security - מערכות Video Analytic מתקדמות בשילוב מערכות זיהויי פנים, מערכת אבטחה ניידת משולבת וידאו על גבי תשתיות IP, מצלמות אבטחה מתקדמות ומערכות קישור רדיו על גבי תשתית IP אופטית.
? הצגת הבכורה בישראל של אינפיניירה - חברה אמריקאית המפתחת טכנולוגיית
תקשורת אופטית חכמה, שהופכת רשת אופטית לרשת דינמית בקצבים גבוהים,
ומסייעת למיקסום ניצול רוחב הפס. משולבת בפתרונות לתחומי התעשיות
הביטחוניות והטלקום.

? בתחום הטלקום, יודגמו פתרונות שמעצימים את חווית השירות של הלקוח: החל משירותי טלפוניה ו-interactive communication בשילוב WEB 2.0, דרך שירותי טלוויזיה ואפליקציה המופצים כשירות, ופתרונות נוספים לשיפור חווית המשתמש.

? פתרונות בתחום תקשורת אחודה (Unified Communication): מרכזיית טלפונים שמקושרת למגוון אפליקציות: חיבור טלפונים סלולריים לטלפוניית IP, Video Web Collaboration - שיתוף מסמכים במהלך שיחה, העברת כל התקשורת בארגון ל-IP.

? מגוון פתרונות בעולם אבטחת המידע שתופס נתח משמעותי בסביבה הארגונית.

? פתרונות וירטואליזציה, מערכות אחסון מתקדמות, פתרונות להגנת וגיבוי המידע
ב-Data Center, פתרון ייעודי של בינת לתחום ה-Business Oriented Network ועוד...

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אומר: "2009 אינה שנה רגילה ברצף הפעילות של ארגונים. השנה, יותר מתמיד, ארגונים ומנהלים חייבים לקבל את ההחלטות הנכונות על מנת לצלוח את תקופת המשבר. לכן יש השנה חשיבות מיוחדת לבינת אקספו כאירוע ה-ICT הגדול בישראל, שמביא לידי מיצוי מרשים את מיטב היצרנים בעולם, את טכנולוגיות המידע והתקשורת ואת הפתרונות שניתן להגיע אליהם בעזרת השילוב הנכון של ידע, ניסיון, מקצועיות והיכרות של אנשי בינת עם צרכיו הארגוניים של כל לקוח. הכרזנו על 2009 כעל שנת השירות בבינת, תוך דגש מיוחד על חוויית השירות ללקוחות.
אנחנו מזמינים את מקבלי ההחלטות בכל הדרגים לפגוש את מנהלי התחומים בבינת, וכן לצפות מקרוב במיצגים חיים שידמו סביבת עבודה יומיומית בארגון המודרני. כך ניתן יהיה להתנסות ולהכיר מקרוב את מכלול הפתרונות המקצועיים הקיימים בשוק, כדי לקבל החלטות עסקיות וטכנולוגיות לשנת 2009 על אתגריה הרבים".

ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.
לפרטים נוספים והרשמה לכנס בכתובת: www.bynet.co.il.

לפרטים נוספים: שימרית רון, טל' 09-7750745, 050-8333127 shimrit@doran.co.il
דניאלה ריכטר, טל' 09-7750799 daniela@doran.co.il

בינת תקשורת מחשבים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב