דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאיבת שומן - איך להצליח ? 

מאת    [ 03/02/2009 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2407 פעמים ]

שאיבת שומן היא אחת הפעולות המבוקשות ביותר בכירורוגיה פלסטית. אולם, מחקרים הראו כי למעלה מחמישים אחוזים מהמטופלים מציינים, שנה לאחר הטיפול, כי הם מאוכזבים מהתוצאה. יש שלושה דגשים שיעזרו לכם לעבור את הטיפול המבוקש הזה בהצלחה ולהרגיש שבחרתם בטיפול המתאים עבורכם.

1. שאיבת שומן לא מתאימה למי שסובל מהשמנת יתר כללית של הגוף - בחנו היטב את הגוף שלם מול המראה: סנטר כפול - זרועות מרופדות היטב - כרס - וגם ירכיים עם נוכחות - קרוב לוודאי שאתם סובלים ממשקל עודף. הדרך הטובה ביותר להעריך את מצבכם הוא להכנס לאחד ממחשבוני ה BMI שתמצאו באנטרנט. למחשבון תכניסו את המשקל והגובה ותקבלו מידע על מצבכם הכללי. אם המחשבון מראה על משקל עודף, פנו אלינו ונמליץ לכם על דיאטנית מעולה. אם המחשבון מראה שאתם בטווח התקין, מצויין ! אפשר להתקדם לשלב 2.


2. אז חישבתם ומצאתם שאתם בטווח התקין מבחינת BMI. מעולה ! זה אומר שמצבכם הבריאותי הכללי טוב (וזה תמיד חשוב יותר מהמצב האסתטי...). עכשיו נסו למקם את האזורים הבעייתים בגופכם: אתם לא מרוצים מהמלאות בסנטר, מהמותניים והחלק החיצוני של הירך - טוב מאוד ! אזורים אילו מגיבים מצויין לשאיבת שומן. אתם יכולים להמשיך לשלב 3. לעומת זה, אם הבעיה היא בחלק האחורי של הזרועות, הכרס והחלק הפנימי של הירך מדובר בטיפול יותר בעייתי ובסיכון גבוה לקבלת תוצאה אסתטית לא מספקת. במקרים אלו חשוב להבין טוב, טוב, לפני הטיפול מה התוצאה אותה צופה המנתח ואילו בעיות כמו עור רפוי וגושים עלולים להתפתח לאחר הניתוח. המנתח שלכם בטוח שאתם מתאימים לטיפול, למרות שמדובר באזורים בעייתיים. טוב מאוד ! לכו לשמוע עוד דעה. גם המנתח השני חושב שזה יכול להצליח - מצויין ! אפשר להתקדם לשלב 3.


3. השלב האחרון לפני קביעת התאריך לטיפול הוא לוודא מה יהיה הטיפול המשלים לאחר השאיבה. מחקרים הראו כי תוצאות שאיבת שומן הן טובות הרבה יותר אם משלימים את הטיפול עם ניקוז למפטי ידני או באמצעות מכשיר LPG. רופאים אחראיים ידגישו תמיד כי העיסוי הלמפטי הוא חלק בלתי נפרד מטיפול שאיבת השומן ואצלם העיסוי יהיה תמיד כלול בתוך עלות השאיבה ולא יחשב כהוצאה נוספת. אנחנו ממליצים על עשרה טיפולי עיסוי למפטי עם LPG לאחר כל טיפול שאיבת שומן.


4. התייחסתם לסעיפים 1 עד 3 ואתם מרוצים מהתשובות שקבלתם מהמנתח בכל אחד משלושת הנושאים - אם כן, מצויין ! יש סיכוי גבוה שהטיפול יהיה מוצלח ואתם תהפכו חטובים יותר ומאושרים יותר.

בריאות שלמה ובהצלחה !
ד"ר מאיר כהן הוא מנתח פלסטי בכיר בארץ, העוסק בכירורגיה פלסטית. לד"ר מאיר כהן נסיון בתחום של ניתוחים פלסטיים וביניהם - שאיבת שומן, ניתוח אף, הגדלת חזה, הקטנת חזה ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב