דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך להוצאת רישיון לקטנוע 

מאת    [ 01/02/2009 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 18293 פעמים ]

מתלבטים האם קטנוע הוא כלי התחבורה שלכם, לא בטוחים שיש לכם את האופי לדו גלגלי? לא יודעים איך מתחילים, מתי מתחילים ובמה זה כרוך? כתבנו עבורכם את המדריך המלא להוצאת רישיון לקטנוע.

רישיון לקטנוע, מתחיל כבר מגיל שש עשרה כל אחד מאיתנו חולם להיות ממנוע כמה שיותר מהר. רישיון זה למעשה עצמאות, חופש. אתה כבר לא תלוי בהורים, לא צריך לנסוע בתחבורה ציבורית. רק מה, רישיון נהיגה לרכב מתחיל רק מגיל שמונה עשרה ואילו רישיון לקטנוע ניתן להוציא כבר בגיל שש עשרה. לאלה מאיתנו שמחפשים עצמאות, רישיון לקטנוע הוא התשובה. את לימודי התיאוריה ניתן להתחיל כבר בגיל חמש עשרה וחצי, כך שאת המבחן המעשי (טסט) תוכלו לצלוח כבר כשתגיעו לגיל שש עשרה המיוחל. קטנוע - כלי תחבורה אמין עם תחזוקה זולה קטנוע הוא כלי תחבורה אמין שכמעט ולא מתקלקל, כאשר עלות האחזקה שלו זולה בהרבה מאחזקת מכונית. זה בא לידי ביטוי בדלק, בחלקי חילוף. אין ספק כי אחזקת קטנוע זולה יותר מאחזקת מכונית וכשאנחנו צעירים ותפרנים, כלי רכב שהוא גם אמין וגם לא יקר כמו קטנוע בהחלט מעלה חיוך על השפתיים. נהיגה על קטנוע חוסכת פקקים ובעיות חניה אם אתם שונאים לעמוד בפקקים, אם לוח הזמנים שלכם צפוף וזמן הוא משאב חשוב עבורכם - קטנוע הוא הפתרון עבורכם. אם אתם סטודנטים, עובדים במקום עם מצוקת חניה או סתם כאלה שלא מתלהבים שחניונים בתשלום, קטנוע יכול להקל על המצוקה. השתכנעתם? אז איך מתחילים? רישיון לקטנוע או לטוסטוס, הוא רישיון דרגה A2. דרגה זו כוללת בטוכה את כל האופנועים בעלי נפח מנוע עד 125 סמ"ק. תהליך הוצאת רישיון בדרגת A2 הוא פשוט ומהיר. אם יש בידכם רישיון לרכב פרטי מעל 3 שנים, אתם פטורים ממבחן התאוריה וממבחן הנהיגה המעשי בכביש. כל שעליכם לעשות הוא לעבור מבחני שליטה במגרש. גם אם אין ברשותכם רשיון לרכב פרטי מעל 3 שנים, אל דאגה - תהליך הוצאת רישיון לקטנוע הוא מהיר ופשוט: יש לעבור מבחן תאוריה באחד ממרכזי הבחינה ברחבי הארץ ובמקביל מומלץ להתחיל בלימוד המעשי. לימוד הנהיגה המעשי אורך כשבוע ולאחריו יש לבצע מבחן שליטה קצר במגרש ומבחן התנהגות בדרך. מומלץ לבחור בבית ספר לנהיגה המתמחה בנהיגת אופנועים ובו צוות מיומן של מורים מקצועיים שיכשירו אתכם לא רק לקראת מעבר מהיר של טסט, אלא בעיקר לקראת נהיגה בטוחה ונכונה. כדי שתחזרו הביתה בשלום! פרטים נוספים על תהליך לימוד הנהיגה, על מבחני התאוריה, טפסים ואישורים, טיפים לטסט ועוד - באתר של חגי אופנועים.

המאמר נכתב ע"י חגי אופנועים. בית הספר המוביל לנהיגת כל סוגי האופנועים. הוצאת a href="http://www.hagay.co.il/page.php?p=15">רישיון לקטנוע ורישיון לאופנוע תוך שבוע. לימוד בשעות גמישות, ללא המתנה לטסטים, צוות מורים מיומן ומנוסה, הנחות לחיילים ולסטודנטים.
בשיתוף עם SingleSeats - הפורטל החדש להוצאת רישיון נהיגה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב