דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה- רעיונות לחופה מיוחדת 

מאת    [ 01/02/2009 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 7924 פעמים ]


החופה היא לב ליבו של ארוע החתונה ומומלץ מאוד לתת למעמד זה תשומת לב מלאה. החופה חייבת לשקף אתכם ואני לא מדברת רק על בחירת שיר אהוב...יש דרכים רבות להעשיר את הרגעים היפים האלו ולתת להם נופך אישי ושונה, לפניכם מס' רעיונות:

1. עיצוב החופה ושביל החופה- שביל החופה הינו חלק בלת נפרד מהחופה , אני ממליצה לבחור בשטיח לבן וארוך (הרוחב בדר"כ קבוע, כ-2 מטר) ולעטרו משניי צדדיו ע"י עציצים גבוהים או ערוגות פרחים נמוכות, אפשר גם 2 שורות של הוריקנים (כלי זכוכית להגנה מהרוח) עם נרות. אופציה מרשימה נוספת הינה ליצור שביל אך ורק מעלי ורדים. היום מאוד אופנתי להתחתן תחת חופה מסורתית, במקרה כזה אני ממליצה לתפור בד חדש ולעטר את ארבעת הקצוות המחוברים למוטות ע"י פרחים, או סרטים מתנופפים. למי שרוצה מראה תנכי ניתן לעטר ע"י אשכולות ענבים וצמח מטפס כגון קיסוס על גבי המוטות. שימו לב אם מדובר בהפקת אירועים בטבע יש להתכונן גם למזג אויר קיצוני כמו רוחות חזקות העלולות לחבל מעט בחופה המעוצבת שלכם.

2. ליווי לחופה- רוב האנשים בחורים שיר חופה שינוגן מדיסק, אך אופציה מרגשת יותר הינה נגן או נגנים שילוו אתכם בשיר אהוב ב live , זה יכול להיות גיטרה, נבל וחליל , כינורות או כל כלי אחר. אם תרצו כניסה דרמטית יותר אפשא לבחור בשופרות או חצוצרה. הקפידו שהנהגנים יגיעו בלבוש הולם, חליפה או שמלת ערב. מומלץ בלבן.

3. טיפים טכניים: גובה- שימו לב שהחופה מוגבהת , לפחות 60 ס"מ מעל הרצפה, ע"מ שכולם יוכלו לראות את הטקס היטב. מערכת הגברה- יש לשים לב כי יש מערכת הגברה נפרדת לחופה ע"מ שהסאונד יישמע טוב, ולא דרך הרמקולים המרוחקים שנמצאים ברחבת הריקודים. שימו לב שיש מירקופון תקין לרב. נראות הטקס- כסאות ישיבה גם הם חשובים במיוחד עבור המבוגרים והמשפחה הקרובה. ניתן גם לסמן את השורות הראשונות בשמות שמורים. גודל הבמה- החליטו מראש מי עומד איתכם במהלך טקס החופה. האם אתם מעוניינים שרק ההורים יעמדו איתכם או אולי גם האחים והאחיות? לאחר שהחלטתם על מספר האנשים התייעצו עם מפיקת הארוע שלכם לגבי גודל הבמה המומלצת.

4. משהו אישי- נסו לכתוב מס' משפטים אחד לשני ולשלבם בטקס. נכון, זה לא קל לדבר בפני כל האורחים, אך החוויה והאושר שתגרמו לבן זוגכם שווה את המבוכה הרגעית. (שלא לדבר על הזיכרון בוידאו..)

5. אחרי החופה- לאחר החופה תמיד נוצר תור ובלאגן של "מנשקים ומחבקים" על במת החופה הקטנה, אלו שעולים ואלו שיורדים. אם אם המקום שבחרתם להתחתן בו מאפשר זאת מבחינה תיכנונית - טכנית, מומלץ שהמעבר לאזור הארוחה ייעשה דרך החופה עצמה ע"מ למנוע את התור לעולים וליורדים.

שיהיה בהצלחה ומזל טוב!
קרין מוסקונה
הפקת חתונות ואירועים עסקיים


קרין מוסקונה בעלת חברת בוטיק להפקות אירועי פרטיים, עסקיים, אירועי בוטיק והפקת ארועי יוקרה info@karinmoscona.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב