דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצת ענק לדרבי הגדול של ת''א 9.4.06 מאת אורי קוזה 

מאת    [ 09/04/2006 ]

מילים במאמר: 1002   [ נצפה 3355 פעמים ]

הפועל ת"א - מכבי ת"א (ראשון 20:50)
היום בשעה 20:50 תארח הפועל ת"א את היריבה השנואה שלה - מכבי ת"א לדרבי על היוקרה בלבד. את המשחק ישפוט השופט מנשה משיח והוא יערך באיצטדיון בלומפילד שביפו. במשחק צפויים להיות כ 15 אלף צופים כשרובם האדומים של הפועל ת"א.
הפועל ת"א מגיעה למשחק בתקופה טובה אחרי שבמחזור שעבר ניצחה את בני יהודה בשער בתוספת הזמן של איזביטו אוגבונה, שקבע סוף טוב למשחק מר של החמצות מצד האדומים. לפני שבועיים הגיעה בית"ר ירושלים לבלומפילד והאדומים סיימו בתוצאת תיקו ששיקפה את המשחק. בשערו של קשטן יעמוד, שביט אלימלך המצויין שספג עד עתה העונה 20 שערים. בהגנה המצויינת של הפועל שעד כה ההגנה הכי טובה בליגה עם המס' הספיגות הכי נמוך נמצאים - הבלמים שמעון גרשון וטל חן, והמגנים יגאל אנטבי בצד שמאל וג'ון פנסטיל בצד ימין. הקישור של הפועל מוחזק בראשותם של 2 הותיקים יוסי אבוקסיס ו- וואליד באדיר ובכנפיים בצד ימין גילי ורמוט הצעיר המוכשר ובצד שמאל ברוך דגו שעד כה העונה לא הוכיח את היכולת שמצויה בו. בהתקפה של האדומים נמצאים אליניב ברדה שלאט לאט מראה יכולת מרשימה במיוחד אצל קשטן ומרבה להיות מעורב בכל ההתקפות של הפועל ת"א, ואיליה יבוריאן הרכש שקשטן הביא מהפועל פ"ת אמנם קצת כבד, אבל חלוץ טוב. הפועל ת"א במקום ה- 3 (משחק חסר מבית"ר י-ם) עם 50 נק'. בהפועל חייבים את הנק' האלו כמו זהב על מנת לסיים במקום ה- 2 המוביל לגביע אופ"א בסוף העונה. בהיסטוריה של האדומים הם הגיעו לחצי גמר גביע אופ"א ועברו קבוצות כמו צ'לסי, לוקומוטיב מוסקבה ופארמה עד שנעצרו אצל מילאן הגדולה. יש לחץ גדול כמו בכל דרבי והמחוייבות מצד השחקנים לגבי האוהדים שדוחפים אותם כל העונה במשחקי הבית וגם במשחקי החוץ גדולה והם רוצים לתת תמורה לאוהדים שדוחפים כל העונה את הקבוצה. בתקשורת השבוע חלק מהשחקנים התראיינו ואמרו שהדרבי בשבילם הוא היכולת להחזיר לאוהדים על אמונם הרב והבלתי פוסק בקבוצה. שמעון גרשון שהתראיין השבוע אמר: "רוצים להביא אושר לאוהדים". לאימון המסכם של האדומים שנערך בבלומפילד קשטן סגר לתקשורת, אבל בכל זאת מס' אוהדי הפועל הצליחו להכנס לאצטדיון ולהבהיר לשחקנים את החשיבות של הדרבי לאוהדים ואת המשפט של המשחק "הדרבי הוא מעל הכל". העובדה שקבוצה כמו כפ"ס ניצחה בבלומפילד מעוררת אפשרות ומועדות שאפשר לנצח את הפועל בבלומפילד אבל הפועל היא קבוצה שיודעת להתעלות על עצמה ובמשחקים מול הקבוצות הגדולות כמו בית"ר, חיפה ומכבי ת"א עם דחיפה עצומה של הקהל הביתי נותנת 100% מעצמה. האווירה בבלומפילד של הקהל האדום לא יכולה להותיר את האדומים אדישים וגורמת מהשחקנים את המיטב שהם יכולים להפיק מעצמם על מנת לנצח בכל משחק ומשחק.

הקבוצה האורחת מכבי ת"א מגיעה למשחק בתקופה רעה לאחר שלא ניצחה בששת המשחקים האחרונים שלה. במחזור שעבר הצהובים אירחו את מכבי חיפה למשחק מסקרן מאוד שנגמר בתוצאת תיקו 1-1 שבכלל לא שקפה את המשחק ולמעשה מכבי ת"א זכתה בנק' יקרה שלא הגיעה לה. במשחק זה הורחק הבלם החשוב של הצהובים אבי יחיאל ולמעשה הוא לא יוכל לשחק בדרבי הקרוב מול האדומים. בתחילת העונה הצהובים הביאו "כוכבים" כמו אייל ברקוביץ, ג'ובאני רוסו, אבי יחיאל ואבי נמני ויצאו בהצהרות שפחות מאליפות הם לא מסתפקים. עכשיו אנחנו חצי שנה אחרי וההיסטוריה כבר נכתבה, מכבי ת"א בשנת ה- 100 שלה מדשדשת בין תחתית לצמרת ורושמת עוד עונה בינונית שלה. המאמן ההולנדי טון קאנן שאימן בבית"ר והודח לאחר מינויו של לואיס פרננדז והמהפכה בבית"ר מונה למאמן מכבי ת"א ולאט לאט אחרי כל הדיבורים מתגלה טון קאנן המאמן האמיתי - הרבה דיבורים אפס מעשים. בהרכב הקבוצה בין הקורות נמצא השחקן הכי יציב למעשה שהוא לירן שטראובר שרושם עונה נפלאה ולמעשה עם חסרונו, מכבי ת"א הייתה נאבקת חזק בתחתית. לירן בינתיים ספג 31 שערים העונה שזה יחסית כלום לעומת כל ההזדמנויות שהציל ומנע ספיגות נוספות מקבוצתו. בהגנה השחקנים שיסייעו לשטראובר אלה כריסטיאן גונזלס ואלווין בקירי והמגנים יובל שפונגין הימני המוכשר ויקיר שינה השמאלי. בקישור של הצהובים ליאור ז'אן הקשר הצעיר והמוכשר שמגלה יכולת טובה העונה הזאת ואיתו ביחד בקישור ה"קולגה" אייל ברקוביץ שהעונה התעלה רק מול מכבי חיפה ועדיין לא הוכיח את עצמו במשחק אלא הוכיח את עצמו בקללות ומכות. בצדדים ישחקו ארז מסיקה המוכשר מצד שמאל ולירן כהן הכשרוני מצד ימין אשר ינסו לתקוף ולעקוץ את ההגנה של האדומים מהצדדים על ידי הרמות ומבצעים אישיים. בחוד יפתחו אופיר חיים שהעונה כבש רק 4 שערים והוא חלוץ מהיר וזריז אבל יהיה לו קשה להתמודד עם ההגנה החזקה של האדומים וגיורגי דמיטרזה שהוא כבד מדי ומוכיח את עצמו רק בבעיטות חופשיות עד כה. מכבי ת"א במקום ה- 6 עם 36 נק' יודעים שניצחון הערב יקרב אותם צעד משמעותי למאבק על כרטיס לאירופה אך לדעתי העונה היא לא תשיג זאת והיא תרשם עונה שתוגדר כאכזבה אחת גדולה. אצל האוהדים של הצהובים יש כעס רב על ההנהלה ועל הקבוצה אשר לא משיגה תוצאות ומאכזבת פעם אחר פעם. בכל זאת האוהדים של מכבי ת"א יודעים שדרבי הוא מעל הכל ומניחים את הכל בצד על מנת לעזור לקבוצתם לרשום ניצחון יוקרתי מאוד על היריבה העירונית השנואה הפועל ת"א. אוהדי מכבי ימלאו כצפוי את כל השערים המיועדים להם ויתנו לקבוצתם אהדה ואמונה שאפשר להשיג ניצחון מתוק על האדומים. האוהדים באו בהמוניהם לאימון המסכם של הקבוצה ונשמעו בקריאות "רק ניצחון" כלפי השחקנים. אבל הקהל לא מספיק עוזר לדעתי הוא לא הוכיח את עצמו כגורם בניצחונות שלהם וגם כשהוא מעודד הם מפסידים ולא מראים יכולת מרשימה. אבל עם כל הכבוד למוטיבציה שהאוהדים מכניסים אם השופט לא יזיק להתרחשות המשחק ויעשה טעויות היכולת של השחקנים של הפועל יותר טובה מזו של מכבי וזה מה שעשוי להוות גורם משמעותי בהכרעת המשחק. השחקנים הם אלה שיצטרכו לתת מלחמה של 100% ולהתעלות על עצמם כדי לנצח את האדומים של קשטן.

הרכבים משוערים:

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנסטיל, טל חן, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גילי ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה ואיליה יברויאן.

מכבי ת"א: לירן שטרואבר, יובל שפונגין, כריסטיאן גונזלס, אלווין בג'ירי, יקיר שינה (סאלם אבו- סיאם), לירן כהן, ליאור ז'אן , אייל ברקוביץ', ארז מסיקה, גיאורגי דמיטרדזה, אופיר חיים (ז'וז'ה דוארטה).

לסיכום:
הפועל בתקופה טובה נאבקת על המקום השני, לאחר ניצחון אתמול של בית"ר אסור לה לאבד נק'. קשטן לא יפסיד בקרב המאמנים הטעון הזה עם קאנן. קשטן מאמן יותר טוב ומנוסה ויכין את הקבוצה הכי טוב שיש, אח"כ הכל יהיה תלוי בשחקנים שכמובן לדעתי של הפועל יותר טובים משל מכבי ולכן הסימון פה הוא 1.
המלצה: 1 יחס: 1.95
הכותבים שלנו כולם נמצאים באתרינו שמאגד את כל תותחי ההימורים וה- ווינר בישראל.
אתם מוזמנים לבקר באתר ובפורום הגדול שלנו: http://www.winnerp.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב