דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנכל WebsPlanet-Pro: עסק שמנהל אתר אינטרנט ושאינו נהנה מהכנסה כספית ממנו, כאילו ואין לו אתר ברשת 

מאת    [ 26/01/2009 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 2637 פעמים ]

חברת WebsPlanet תעניק הטבה בשווי 1000 ש"ח למאות ארגוני SMB. מדובר בהחלטה עסקית שנועדה לעודד את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, לנצל את יתרונות האינטרנט לתועלתם העסקית. מאחורי ההחלטה עומדת ההבנה כי ממיתון וממצב של תקיעות עסקית ניתן להשתחרר רק באמצעות השקעה בתשתיות, תוך הוצאה כספית, גם אם מתונה ומתוך אחריות עסקית כלפי למעלה מ-120 שותפיה, בוני האתרים.

במסגרת היוזמה, תאפשר חברת WebsPlanet לארגוני SMB שיפנו אליה באצעות כתובת הדוא"ל smb@websplanet.com או באתר http://smb.websplanet.com בבקשה להקים אתר אינטרנט חדש לעסק שלהם, ליהנות ממגוון שיתופי הפעולה שלה, בהם קשר ללמעלה מ-120 בוני אתרים בעלי התמחויות וגישות עיצוביות שונות ומעבודתה המשותפת עם Google. שיתוף הפעולה עם Google שמאפשר קבלת שוברי התנסות לפרסום ב-AdWords וניהול הפרסום היישר מפלטפורמת ניהול האתר, תוך יצירת קידום איכותי של תכניו בכל דף, באופן מובנה.

בחודשים האחרונים הוקמו על פלטפורמת בניית האתרים של WebsPlanet קרוב ל-5,000 אתרי אינטרנט. מרביתם כבר השיגו ROI איכותי, הכולל גם הכנסות כספיות חדשות שלא הופיעו בתזרים ההכנסות הצפוי של החברות.

אחד מסיפורי ההצלחה המעניינים הוא סיפורה של חברת Nova פרויקטים שאתר האינטרנט שלה הוקם לפני כ-4 חודשים. החברה שילבה את הקמת האתר יחד עם קידומו במנוע החיפוש של Google, בהתאם לתוכנית שיתוף הפעולה של החברות והשיגה בחודשיים בלבד עסקאות בשווי 75 אלף ש"ח, על השקעה קטנה יחסית של כ-3000 ש"ח בלבד.

אתר אינטרנט המוקם על פלטפורמת בניית האתרים של WebsPlanet מאפשר לבעליו ליהנות ממספר רב של יתרונות ברורים על פני בניית אתר בכלים אחרים, בהם:
? אתר אינטרנט זמין ופעיל ברשת, בתוך שעות ספורות, עד ימים, בהתאם למורכבות;
? חוסר תלות בבונה האתר המקורי ומעבר אפשרי בין למעלה מ-120 בוני אתרים שונים במקרה של אי שביעות רצון או כל סיבה אחרת;
? היצע רחב ומגוון של יכולות בבניית אתר האינטרנט דוגמת: אתרים קטנים, אתרי תוכן, אתרי תדמית קטלוגים, מסחר אלקטרוני ואף אינדקסים לעסקים;
? תאימות למנועי חיפוש כמו גוגל ויכולת לקדם חלקים יחודיים של האתר;
? תאימות מושלמת לכל סוגי הדפדפנים הקיימים בעולם האינטרנט, דבר המבטיח נראות איכותית וביטחון כי כל תוכן או קובץ שמופיע באתר נראה היטב לכל גולש.
? אפשרות לריבוי שפות (עד 22 שפות שונות כיום), דבר המאפשר חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים דוברי כמעט כל שפה.
? אפשרות לקבלת פניות של לקוחות מהאתר ישירות למייל או SMS לטלפון הניד או בפקס למשרד.

מנכ"ל WebsPlanet-Pro אבי זנו: "הניסיון הרב שצברנו מלמד כי עסק שמנהל אתר אינטרנט ושאינו נהנה מתרומה משמעותית לעסקיו דוגמת קבלת התעניינות בשירות המוצע, הגדלת מועדון לקוחות, הפניות איכותיות ואף הכנסה כספית, כאילו ואין לו אתר ברשת. אנשי העסקים חייבים להפנים את היתרונות הכספיים הגדולים שעומדים לרשותם ברשת האינטרנט במיוחד בתקופה קשה כזו שבה הקושי לאתר לקוחות חדשים גדול פי עשרות מונים. אנחנו מציעים לארגוני SMB לנצל את הידע והיכולת המוכחת שלנו כדי לפנות אלינו ולראות איך מצליחים להרוויח מאתר האינטרנט. אנחנו נדאג להפנות אותם לאחד מ-120 בוני האתרים, השותפים שלנו, ונלווה את התהליך כך שהערך המוסף שבהקמת אתר אינטרנט חדש, יתבהר בתוך זמן קצר".


אודות WebsPlanet
חברת WebsPlanet, בבעלות פרטית (2004), מתמחה בפיתוח כלים לבניית אתרים ברשת האינטרנט. כלים אלו מאפשרים למפתחי אתרים, מעצבים גראפיים, מוצאים לאור של דפי זהב וספקי אינטרנט, לבנות ולנהל אתרי אינטרנט בצורה מהירה, קלה ואפקטיבית עבור לקוחותיהם. הפתרון הייחודי של WebsPlanet לבניית אתרים דינאמיים מאפשר את בניית האתרים הניתנים להתאמה לכל דרישה ללא עזרת מתכנת. בעזרת הפתרון ניתן להקים אתר בימים ואף בשעות לעומת שבועות וחודשים שנדרשו בעבר. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את דפי זהב ישראל, 2H Group אפריקה-אסיה, SPH (Singapore Press Holdings) ומאות חברות לבניית אתרים ומעצבים גרפיים. הנהלת WebsPlanet ממוקמת ברמת החיל, תל אביב. אתר החברה: www.websplanet.com

www.meyron-mc.com
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב