דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט - הבאת קהל היעד הרלוונטי לאתר האינטרנט שלך 

מאת    [ 24/01/2009 ]

מילים במאמר: 667   [ נצפה 2241 פעמים ]

שיווק באינטרנט - הבאת קהל היעד הרלוונטי לאתר האינטרנט שלך.
מבחינה עסקית ושיווקית אין משמעות לעובדת היותו של אתר האינטרנט שלך אסתטי, פונקציונאלי, אינפורמטיבי או מתוחכם מבחינה טכנולוגית. אם קהל היעד הרלוונטי לא מוצא את האתר שלך, באינטרנט, העסק שלך לא קיים.

הצלחת השיווק באינטרנט של אתר היא קודם כול יצירת תעבורה רלוונטית של קהל היעד לאתר האינטרנט שלך. תהליך זה המורכב מארבעה שלבים מרכזיים:
1.השלב הראשון - קידום במנועי חיפוש (SEO): 80% מחיפוש האינפורמציה באינטרנט כיום מתבצע דרך מנועי החיפוש, Google, Yahoo, MSN ואחרים. שיווק באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש הוא תהליך טכנולוגי בעיקרו ומבוסס על מיפוי, או, אינדוקס של מושגי מפתח הרלוונטיים לנושאי האתר. בחירת המושגים הרלוונטיים, ביחס לקהל המטרה המבוקש, והתאמת התכנים למושי המפתח ולצורת האינדוקס של מנועי החיפוש מאפשרת יצירת ביקוש גבוה לתכנים שבאתר באמצעות מנועי החיפוש, ומכאן היכולת להבטיח מיקומים ריאליים בכל חיפוש קשור.
2.הרובד השני - שיווק במנועי החיפוש (SEM): במקביל לביסוס השלב הראשון של הרישום במנועי החיפוש, ובכדי למנף אותו, יש לטפל בעולמות התוכן מסביב לאתר. שיווק באינטרנט, כיום, מבוסס על יצירת עולמות תוכן, כתיבת מאמרים, דפי פרסום, קניית קישורים וקישורי פרסום מאתרים רלוונטיים, יחסי ציבור באינטרנט ותוכניות שיתוף פעולה. על מנת להגביר את החשיפה והנוכחות באינטרנט בכל מקום בו נמצא קהל היעד שלכם. שיווק באינטרנט נכון באמצעות זירות וערוצי תוכן מאפשרים ריבוי תוצאות הקשורות אל אתר האינטרנט שלכם בכל חיפוש.
שיווק באינטרנט אינו רק מנועי החיפוש, קהל היעד שלכם נצא באתרים רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, באינדקסים, באתרים מקצועיים, בפורטלים, בפורומים, בבלוגים ובקהילות רלוונטיות. עולם האינטרנט הוא עולם של תוכן וככל שהתוכן שלכם איכותי יותר, ומוכוון לקהל היעד שלכם במקומות שבו קהל היעד שלכם גולש, כך יגיעו יותר גולשים רלוונטיים לאתר האינטרנט שלכם. האתגר הגדול באינטרנט הוא ליצור מיתוג ומיצוב מקצועי חזק בתחום העיסוק של החברה, גם על ידי יצירת תוכן איכותי ומקצועי.

הנה כמה עקרונות וכללי אצבע חשובים בבניית תוכנית שיווק באינטרנט:
1.נכון שאנחנו רוצים למכור לכווווווווולם, אבל, שיווק באינטרנט תמיד עוסק בקהלי מטרה מוגדרים ולכן, לפחות בדף הבית נסו להגדיר תחום מומחיות אחד מוגדר וברור שלכם. ככה הלקוח יידע שהגיע למקום הנכון.
2.בניית אתר אינטרנט לא חייבת להיות עסק יקר או מסובך, אבל, חשוב לעשות זאת עם חברה שיש לה ניסיון. חשוב במיוחד לוודא שהאתר נגיש ומותאם למנועי חיפוש, ועל זה החברה חייבת להתחייב. אל תלכו על הבן של השכנים בגלל המחיר... שיווק באינטרנט מתחיל באתר טוב המניע את הגולש לפעולה.
3.הימנעו ממלל רב על עצמכם. השקיעו זמן ומחשבה בכתיבת מלל המספק מידע רלוונטי ללקוח, נסו לחשוב מה מעניין את הלקוח שלכם לדעת מבחינת התועלות והערכים המוספים שהמוצר או השירות שלכם יכולים לתת לו, איזו בעיה אתם יודעים לפתור עבורו. זאת אומרת שההיסטוריה שלכם, או, הטכנולוגיה שלכם פחות מעניינת. סוד ההצלחה של שיווק באינטרנט הוא בהצעת פתרונות נכונים לבעיות של הגולשים שמגיעים אליכם, זה יניע אותם לקנות את המוצרים והשירותים שלכם.
4.לטובת מנועי החיפוש, הגדירו מספר מילות ומושגי מפתח כפי שהלקוח שלכם היה מחפש במנועי החיפוש ושלבו אותם במלל האתר מספר פעמים. לדוגמה, אם אתם אתר של דיאטות, אז דיאטה זה מושג טוב, אבל ייתכן שהלקוחות שלכם מחפשים תזונה נכונה, דיאטת בזק, או, שינוי הרגל אכילה. גוגל מספקת היום כלים טובים ובחינם, המציגים נתונים ומגמות חיפוש. אל תנחשו, תבדקו.
5.חוץ מערוצים בתשלום ישנם ערוצי שיווק באינטרנט שזמינים לכם ללא תשלום. נסו להבין היכן "מסתובב" הלקוח העיקרי שלכם באינטרנט ו"מפו" את אותם הערוצים, רשתות חברתיות, צ'טים, פורומים, השתמשו בלקוחות, חברים וספקים ל"שיווק ויראלי". וכמובן, ערוצי גרילה המאפשרים העלאה של סרטונים ומצגות לרשת שיתופם והפצתם.
6.בנוסף לתוכן באתר הקדישו זמן לכתיבת מאמרים בתחום המומחיות שלכם. הפיצו אותם באתרי מאמרים, בבלוגים ובערוצים נוספים ברשת. אלה יתנו לכם ולאתר שלכם "תוספת" כוח במנועי החיפוש וישפרו משמעותית את דירוג האתר שלכם ברשת.
7.החלטתם לפנות לגוף מקצועי בנושא שיווק באינטרנט, זו לא בהכרח בחברה שבנתה לכם את האתר. ישנם גופים הרבה גופים מקצועיים בארץ, חפשו אותם. כמו לכם כמעט לכל אחד מהם ישנה התמחות אחת מובהקת, שיווק בארץ, בחו"ל, מנועי חיפוש, מדיה, אינטראקטיב וכד', בדקו שהמומחיות שלהם היא מה שאתם צריכים. בדקו את הניסיון שלהם ובקשו תוכנית עבודה ברורה עם לו"ז והגדרה של התוצאות ומדדי הצלחה ברורים.

שיווק באינטרנט יכול להיות מכפיל כוח עצום ורב עבור העסק שלכם השתמשו בו נכון ולא תתאכזבו. בהצלחה.
דניאל צוקרמן, מומחה לשיווק ופיתוח עסקי באינטרנט.
מייסד אדריכלות תוצאות באינטרנט ? רעיונות. פתרונות. טכנולוגיות שיווק באינטרנט.
נייד: 054.7739.007
דוא"ל: danny@wms.co.il
אתר: http://www.wms.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב