דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקלדה עיוורת - איך הופכים למומחה? 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 306   [ נצפה 3682 פעמים ]

הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

כמו בתחומים רבים, גם הקלדה עיוורת היא מיומנות שרובנו רוכשים מניסיון. וכמו במיומנויות כגון רכיבה על אופניים או שחייה - ככל שמתרגלים יותר, משתפרת המיומנות. כדי להצליח לבצע הקלדה עיוורת יש לתרגל הקלדת כמות גדולה מאוד של טקסטים, שכן ככל שתתמידו יותר וככל שתקלידו יותר עמודים ותצברו "קילומטראז'" רב יותר, כך תתפתח יכולת ההקלדה העיוורת שלכם.

לאלה מביניכם שמתקשים לפתח בעצמם יכולת של הקלדה עיוורת, אני ממליצה לפנות לקורסים שונים המסייעים לפתח מיומנויות שכאלו. אך אם זמנכם יקר, ודאי תשמחו לשמוע שקיימים אתרי אינטרנט שונים שמאפשרים לימוד ותרגול הקלדה עיוורת באמצעות תוכנות שונות ולעיתים הם אף מאפשרים לרכוש אותן. תוכנות אלו תאפשרנה לכם לתרגל ברמות קושי שונות ולאחר התנסות ממושכת הן תקננה לכם כישורים ומיומנויות מתקדמות של הקלדה עיוורת, ברמה הגבוהה ביותר.

נוסף על כך, קיימות בארץ מספר מכללות פרטיות ומוסדות לימוד פורמאליים אשר מעבירים קורסים והכשרות לקלדנים. בקורסים הללו תוכלו ללמוד לעומק, מן המומחים ואנשי המקצוע הותיקים והמובילים ביותר בתחום, את רזי מקצוע ההקלדה וכן לעבור הכשרות שונות של הקלדה עיוורת - שהיא הבסיס למקצוע הקלדנות.

כמו בכל תחום בו תרצו להתמקצע ולהרחיב את אופקיכם, אני ממליצה לכם להיות נחושים, חדורי מוטיבציה ללמוד, ורציניים, שכן הקלדה עיוורת היא מיומנות שדורשת תרגול רב ושעות ארוכות של השקעה והתמדה. אני ממליצה בחום לפנות ללמוד באחד מן האפיקים הפורמאליים או הלא-פורמאליים (בהתאם לאפשרויותיכם ואילוציכם), שכן קלדן עם ידע, ניסיון ו"קילומטראז'" הדפסה יהיה לבטח קלדן איכותי ופרודוקטיבי יותר. בהצלחה!
קלדנות דוט קום - אתר הקלדנים הגדול בישראל.האתר מעניק שרותי הקלדה, הקלדה עיוורת ושרותי קלדנות לכל צורך.בעלת החברה, הגברת חן גרכט מזמינה אתכם להנות מאיכות של קלדנית מותאמת אישית לצרכים שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב