דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת חתונה ואירועים בטבע 

מאת    [ 13/01/2009 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2913 פעמים ]

נמאס לכם מחתונות באולמות ובגני ארועים! אפשר להבין אותכם במיוחד אם אתם מעט יותר מבוגרים , כבר חציתם את קו ה30, הייתם בהרבה חתונות , וכעת משהגיעה שעתכם אתם רוצים חתונה שונה, אבל באמת שונה , לא כמו כולם! אם זהו המצב אצלכם, וודאי תרצו להפיק חתונה בטבע או כמו שאתם קוראים לזה בעגה המקצועית , חתונת שטח.

הפקת חתונה בטבע דורשת מיומנויות רבות והתעסקות עם המן פרטים קטנים אך חשובים. מאוד מומלץ להעזר בחברת הפקות מומחית לחתונות כאלו או לפחות לקבל ייעוץ מקצועי יסודי בתשלום, להנחייה כללית כיצד לגשת להפקת ארוע כזה. גם אם תבחרו בחברת הפקות עליכם לבדוק שמדובר בחברה מקצועית המודעת לכל האלמנטים הקשורים להפקת חתונה בטבע ויודעת כיצד לפעול במצב מיוחד זה. אם בכל זאת תבחרו להפיק את החתונה שלכם לבד, קחו בחשבון שמצפה לכם תקופה עמוסה של התעסקות רבה עם אנשים ופרטים טכניים ולוגיסטיים, תקופה בה תאלצו ללמוד דברים רבים תוך כדי תהליך, לדוגמא, מה כמויות החשמל שדורש הארוע שלכם ולפי זה לדעת כמה גנרטורים להזמין ומאיזה סוג, איזה ספק נכנס לעבודה ראשון ומי אחרון (לדוגמא, כבלים של חשמל פורשים לפני בניית במות ע"מ שלא יהיהו חשופים בתוך שטח הארוע) וכך הלאה. כך או כך אביא לפניכם מספר דגשים עליהם יש לתת את הדעת (כך תוכלו גם לבחון את מקצועיות המפיקים איתם תיפגשו)

ספקי הארוע- בהפקת חתונת שטח, עליכם לקחת בחשבון שנקודת המוצא שלכם היא אפס, כלומר בשטח אין דבר ועליכם לדאוג לארגן את הכול ולתפעל ספקי ארוע רבים. מלבד הספקים הרגילים שיש בכל חתונה כגון רב, קייטרינג, תקליטן, צלם וכד' יש ספקים רבים הנכנסים לפעולה כשמדובר בהפקת ארועים בטבע. למשל: אנשים המתמחים בבניית אוהלים, פרגולות או הצללות אחרות, ספקי חשמל, גנרטורים, הגברה ותאורה (תאורה היקפית לשטח לאירוע למטבח ולשרותים ותאורת אווירה אומנותית), ספקים שברשותם מערכות ציוד רבות כגון ריהוט ישיבה, ציוד אלטרנטיבי, מזנונים וברים לקפה אלכוהול ושתייה כללית, פרגודים להסתרות שונות, דגלולים וחבלולים לסימון, בדים ווליונות לחיפויים שונים, שמשיות וכדומה. שירותים ניידים , אנשי ניקיון, אנשי בטחון וסדרנים להכוונת חנייה ועוד ועוד. הכרחי לוודא כי לכל נותני השרות הללו יש ניסיון בעבודה בהפקות אירועים בטבע, כי הם מסוגלים להגיע למקום מבחינת גישה ומעבר, וכמובן שכולם מצויידים בביטוחים מתאימים וברישיונות עבודה בתוקף.

רישיונות ואישורים- למרבה הצער גם כשמדובר בהפקת ארוע בטבע, המצב אינו כה ספונטני ופשוט כמו שהיינו רוצים. אי אפשר פשוט לבחור יער או חוף ים ולהקים בו ארוע. כל מקום שאתם בוחרים צריך לעבור בדיקה יסודית, למי הוא שייך מבחינה מוניציפאלית וממי צריך לבקש אישור על קיום ארוע שכזה. לדוגמא, חופי ים נחשבים ציבוריים וקיים חוק האוסר על הפקת ארועים בחופים. כדאי לדעת זאת ע"מ שלא יגיעו פקחים ביום החתונה שלכם ופשוט יסגרו אותה ואף יקנסו אותכם בנוסף לכל...גם ארועים ביערות או מדבריות זקוקים לאישורי המועצה המקומית האחראית. מועצות כאלו וודאי יבקשו מכם לראות תוכנית ארוע מסודרת, ביטוחים ורישיונות של כל הספקים השונים.

כאמרו הפקת חתונה בטבע דורשת מיומנות רבה ולא אוכל להעלות כאן על הכתב את כל הידע הנדרש, יחד עםת אני מקווה שסיפקתי לכם בכל זאת תמונה כללית לגבי הפקת ארוע מסוג זה.
קרין מוסקונה בעלת חברת בוטיק להפקות אירועי פרטיים, עסקיים, אירועי בוטיק והפקת ארועי יוקרה info@karinmoscona.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב