דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גימיקים 

מאת    [ 10/01/2009 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2081 פעמים ]

גימיקים היא מילה סלנגית שמשתמשים בה בכל מצב ובכל מקום, רואים ושומעים את המילה בתקשורת, בספרות וכמובן בעולם הפרסום. אך האם שאלתם את עצמכם מהו באמת פירושה של המילה גימיקים?

על פי פרשנות של המילון, גימיקים הם: "אמצעי פרסום, טריק או תכסיס פרסומאי". מה שניתן להבין מכך הוא שאם אנחנו איננו הגימיק, אז אנחנו אלו שיקבלו גימיקים מחברה כלשהי או שאנחנו, בתור חברה, נשווק את עצמנו בעזרת סוגים שונים של גימיקים. הרעיונות של סוגי גימיקים הם אינסופיים, אם אתם יצירתיים ופתוחים לעולמות ולרעיונות חדשים. בין המבחר הגדול של גימיקים שניתן למצוא: עטים, משחקים, פותחי מעטפות, ספלים, תחתיות לכוסות ועוד הרבה דברים יפים אחרים.

 בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם מנהלים חברה וחסר לכם קצת שיווק ופרסום, הדרך הטובה ביותר להשיג את מטרותיכם היא באמצעות חלוקת מתנות נחמדות ושימושיות ללקוחות שלכם או לעובדי המשרד ולמשפחותיהם. הנה לפניכם כמה רעיונות לחלוקת גימיקים כמתנות.

 הבה נניח שאתם עצמאיים, ועשיתם את עבודתכם נאמנה ללקוח. אפשרות אחת היא להשאיר כרטיס ביקור, שברוב המקרים ייזרק לפח או יאבד בין שאר כרטיסי הביקור שגודשים את השולחן. אפשרות טובה יותר היא לפנק את הלקוח בעט, כדור לחץ, ספל או אפילו וילון לרכב. כמובן שעל כל אלה הלוגו שלכם יופיע בגאווה ויזכיר ללקוח את קיומכם ואת שיתוף הפעולה המוצלח עימכם בכל פעם שהוא יעשה שימוש במתנה.

 גימיקים מתאימים גם לחברות הגדולות. הם מאפשרים להן לחסוך כסף רב על הוצאות השיווק והפרסום באמצעות חלוקה לכלל לקוחותיהן של מתנה צנועה אבל נחמדה ועניינית, שתיתן להם תחושה טובה ותגרום להם לעשות את השיווק עבורכם.

 אז מה למדנו עד כה? למדנו שהמושג גימיקים הוא כלי נחמד וידידותי שיכול לשמש הן לצרכי שיווק והן לשם הענקת פינוק ללקוח או עובד החברה. המתנות הללו הן משעשעות או מצחיקות לרוב, ולכן נדיר הוא שאדם יסרב לקבל מתנה מסוג זה. המגוון של המתנות הללו הוא עשיר מאוד, ולכן כל מתנה כזאת שתוענק תהיה ברוב מקרים בעלת שימוש ותועלת ולא תושלך לפח במהרה.

מאמר זה נכתב על ידי חברתנו המתעסקת במכירה של מוצרי פירסום- החברה מתמחה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים דוגמאת עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב