דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיסק און קי- היתרונות הגלומים במתן דיסק און קי כמתנה ללקוחות 

מאת    [ 10/01/2009 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2497 פעמים ]

עד לפני פחות מעשור אנשים נאלצו לשאת או להעביר מידע על גבי דיסקטים או דיסקים. החסרונות של אמצעי האחסון הללו היו מרובים - הנוחות, הנגישות והניידות שלהם הייתה מוגבלת ברוב המקרים, והבעיה המרכזית הייתה נפח האכסון המצומצם של אמצעי האחסון הללו.

 השינוי קרה כשהטכנולוגיה הציגה בפנינו את המהפכה של דיסק און קי, שהוא זיכרון פלאש בעל מימדים קטנים מאוד, אבל נפח זיכרון גדול מאוד. דיסק און קי הוא נייד, הוא צמוד אלינו, הוא יפה והוא ידידותי. הזיכרונות הניידים היו בתחילה בעלי צורה פשוטה מאוד ותכליתית. רק לאחר שאנשים החלו להתמכר לנגישות המידע ללא הבדלי גודל, סוג ושימוש, קיבלה ההמצאה של דיסק און קי תשומת לב ויזואלית והוא יוצר והופץ בצורות שונות ומגוונות, שהופכות אותו לדמות מצוירת מפורסמת, מכונית ממותגת או סתם תערובת מצחיקה של צבעים שמקשטת את צרור המפתחות.

 כיום כולם נעזרים בשרותיו של דיסק און קי, החל מעקרות בית ועד לנשיאי תאגידים עולמיים, ילדים ומבוגרים, דתיים וחילוניים. בשל היותו כל כך מבוקש ושימושי, הפך המוצר הקטן והחמוד למתנה רצויה גם על נותן המתנה וגם על מקבלה. שימושיות אנחנו אוגרים הרבה מאוד מידע במחשב האישי. פעמים רבות מתעורר הצורך להעביר את המידע למחשב אחר, ולשם כך דיסק און קי הוא האמצעי המושלם - הוא בעל נפח אכסון גדול, הוא קטן מאוד ונכנס לכל כיס או תא בתיק, ואפשר להעביר אליו את כל סוגי המידע האפשריים, כמו שירים, מסמכים וסרטים.

 כל מחשב שיוצר משנת 1996 ואילך הוא בעל התקן USB, ופירוש הדבר הוא שאין היום כמעט מחשבים שאינם מסוגלים לקלוט דיסק און קי. זול עלות הייצור של דיסק און קי ירדה לאחרונה באופן משמעותי ביותר, וכך גם מחירו. בזכות זאת אפשר לרכוש זיכרון נייד עם בעל קיבולת אכסון גבוהה מאוד גבוה, בעלות נמוכה ביותר. יתרון זה הופך את הדיסק און קי למתנה זולה ופרקטית ואף בעלת מבחר אינסופי של עיצובים, הדפסים, מסרים פרסומיים ועוד. שיווקי עוד משחר ההיסטוריה חיפשו בני האדם את הדרך היעילה ביותר לשיווק.

 דיסק און קי הוא פתרון השיווק המושלם - המחזיק בזיכרון הפלאש הנייד מגיע למגוון מקומות, משתמש בו פעמים רבות ומציג אותו ואת המצויר עליו (למשל לוגו של חברה) לכל הנוכחים ומאפשר לחברה המשווקת חשיפה חינמית. לסיכומו של עניין, הדיסק און קי הוא המתנה המושלמת - הוא שימושי, נגיש, זול ויכול לשמש למטרות שיווק המוני במחירים מוזלים. היכולת לייצר דיסק און קי בצורות שונות ועם ציורי לוגו מבוקשים, הופכת אותו לפיתרון המוביל עבור כל חברה שרוצה להרשים לקוח במתנה טכנולוגית אך חברותית ובו בזמן לשווק את עצמה ברבים.

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב