דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצירת שפע - פגישה עם גברת תשסח 

מאת    [ 04/01/2009 ]

מילים במאמר: 1199   [ נצפה 2464 פעמים ]

יצירת שפע - פגישה עם גברת תשס"ח


כניסה לשנה חדשה יכולה להיות ממש כמו יציאה לטיול ממושך ומשמעותי בארץ זרה: אוספים מידע על היעד אליו נוסעים, מבררים מה כדאי לקחת ואורזים. תוך כדי האריזה נפרדים מפריטים ישנים שכבר לא צריך, מתרגשים ומחכים לחדש. סדרת מאמרים זו תתמקד בבחינת ההזדמנויות, המגמות והאתגרים אשר עומדים בפנינו השנה ותציע צעדים (תרגילים) ליצירת השנה הזאת כטיול או כמסע רוחני מרתק ושופע הרפתקאות של גילו וריפוי עצמי, צמיחה והגשמה אישית.

התחזית נערכת באמצעות קריאת הילה. קריאת הילה היא כלי רב-חושי לייעוץ ואבחון רוחני, המאפשר התבוננות אינטואיטיבית, באמצעות העין השלישית ובשילוב עם הקשת הרחבה של החושים האנושיים, הפיזיים והמטאפיזיים. קריאת ההילה נערכת בשיתוף פעולה עם הנשמה הגדולה הידועה גם בכינויים הישות העליונה, בורא עולם, או כוח עליון. חשוב לציין כי קריאות ההילה שאני עורכת אינן channeling (תקשור) ואין בכוונתי לצנר/לתקשר את הישות העליונה בכבודה ובעצמה, אלא לשוחח עימה בגובה עיניים בלבד, כאדם עם בוראו. עם זאת, הפנייה שלי אל הנשמה הגדולה איננה פנייה דתית (או אנטי דתית), אלא פנייה חופשית מכל בעלות או שייכות לדת, שיטה או תיאוריה.

זאת ועוד, התחזית אינה עוסקת בניבוי העתיד, אלא ביצירת ההווה שלנו במו ידינו, במהלך שנת תשס"ח. במאמר זה אתמקד בהזדמנויות שמציעה לנו שנת תשס"ח.

השנה אינה טובה או רעה, היא פשוט הינה

אני אומרת שלום לשנה החדשה והיא מתגלה בפני כדמות אישה. אני ממשיכה לומר לה שלום והיא בתגובה שומטת את גלימתה מעליה וחושפת בפני את נשמתה. הנשמה של גברת תשס"ח מופיעה בצורה של ורד עם גביע גדול, עסיסי, עשיר אך פשוט. צבעה ירוק-דשא-מפנק ובתוכה שזורים חוטים עדינים בשלל צבעי הקשת, יחד עם מעט חוטי זהב. גברת תשס"ח היא כאישה בשלה, מרשימה, בטוחה בעצמיותה וחסרת גיל. גופה בריא, קל ושופע חיות, כאותה חיות תמידית של עץ איתן בעין הסערה.

גברת תשס"ח מודעת לעצמה ובו בזמן לסביבתה. כמו עץ, שנשאר בשלום עם מקומו, לא מזנק על עוברים ושבים ולא בורח מכלבים משוטטים, כך גם היא, נמצאת במקומה וטוב לה שם. היא לא מתבוללת עם סביבתה ולא מסתגרת בתוך עצמה. היא אישה שיודעת את העולם ואת מקומה האמיתי בו, וזה משביע אותה. כמו העץ, גם לגברת תשס"ח אין צורך ביותר שטח, יותר נכסים או תפקידים והידיעה הזאת נוסכת בה שלווה. היא אמנם שלווה אך לא מנומנמת. היא ערה לחלוטין ועוסקת (אך לא עסוקה) בענייניים של עצמה.

גברת תשס"ח היא לא שנה טובה ולא שנה רעה, היא פשוט הינה. היא מי שהיא ודי לה וטוב לה שכך. אני מבקשת שהיא תספר לי על עצמה והיא מסבירה לי שהיא שנה של הזדמנות לקחת צעד וללמוד יותר על שפע וסיפוק עצמי. היא מסבירה שיש לשפע ולסיפוק השנה מספר פנים ואת פגישתנו הפעם גברת תשס"ח מקדישה לקשר בין שפע לניהול זמן והזדמנויות. היא אומרת שלשם כך כדאי להבין את האופן שבו היא (גברת תשס"ח) מנהלת את הזמן שלה השנה.

הנצח הוא זמן שבו העתיד, ההווה והעבר אחד הם

תשס"ח חיה בזמן הנצח. הנצח הוא זמן שבו העתיד, ההווה והעבר אחד הם. ולכן בנצח יש רק זמן אחד: זמן הווה. גברת תשס"ח בהחלט זוכרת ומוקירה את העבר ומכבדת את העתיד אך חיה ומתמקדת בהווה. מכיוון שבעיניה החיים קורים רק עכשיו. ועכשיו. ועכשיו... מה שקרה בעבר, פעם, קיים ברגע זה כזיכרון ואילו מה שיקרה בעתיד קיים ברגע זה כתוכנית מתאר או חלום, אך למעשה העבר והעתיד אינם בחיים. העבר חשוב כמת והעתיד עוד לא נוצר. עם זאת, הזיכרונות שלנו חשובים מאוד, מכיוון שהם סך הכל ניסיון החיים שלנו או במילים אחרות: חוכמת החיים שלנו, וחוכמת חיים היא נכס יקר שמשפיע על התוכניות שלנו בזמן הווה לגבי העתיד.

גם העתיד חשוב מאוד מכיוון שבלי תוכנית אין עשייה ("סוף מעשה במחשבה תחילה"). עם כל זאת, העתיד והעבר מתרחשים בזמן הווה. כרגע! לפיכך, כל דבר מה שאנו מייחלים לו, למעשה קורה ממש עכשיו. לא מחר, לא אתמול, לא יום אחד בעוד המון זמן. אלא עכשיו. אם כן, מסבירה לי גברת תשס"ח, מי שרוצה ממני דבר כלשהו השנה, חשוב לו שידע ויתרגל חיים בזמן הווה.

מה אתם באמת צריכים. עכשיו? הנחיות תרגול משנת תשס"ח

השפע מצוי ביכולת לזהות, לבקש ולקבל במדויק את מה שאנו באמת זקוקים לו עכשיו.

אני מבקשת הנחיות ברורות ומעשיות בעניין והיא עונה:
ראשית חשוב לתת לעצמנו זמן להתרגל לרעיון של זמן הנצח ומצד שני חשוב לתרגל, מכיוון שזה עובד רק כשעובדים עם זה עכשיו.

הצעה לתרגול * (ראה/י הערה בנושא בתחתית המאמר).
אין צורך בניסיון קודם.

1. כאשר צף אתגר (קושי, מחסור, כאב וכדומה) אפשר להשתעשע ברעיון שאולי זה לא עונש אלא "סימן", "שיעור" או הזדמנות לצמיחה. אם אתם מסכימים להשתעשע עם הכתוב בשלב 1 אפשר לעבור לשלב 2.

2. זה הזמן לשאול את עצמכם בזמן הווה (ממש ברגע זה!): מה אני באמת רוצה/צריך/זקוק כרגע? (ממש ברגע זה!) כלומר מה אני באמת באמת צריך ממש עכשיו בשנייה הזאת. למשל: אם אני עכשיו צמאה אז אני כרגע רוצה כוס מים, לא שישיית מי עדן מהסופר שנמצא חצי שעה מהמקום שבו אני נמצאת כרגע. האם שפע הוא הכסף לקנות שישיית מי עדן או היכולת לתת לעצמי את כוס המים האחת שלה אני זקוקה והיא כל מה שאני באמת זקוקה לו, כרגע?

אנו בני האדם מאבדים לפעמים את החושים הטבעיים לספק לעצמנו את מה שאנו באמת זקוקים לו ומה שאנו באמת באמת רוצים. לא אחת, אנשים חוזרים מקניות עם יותר מדי מהדברים שלא רצו ופחות מדי מהדברים שרצו, אך יצאו ברכוש גדול. האם זה שפע? גברת תשס"ח מסבירה שהשפע של השנה מצוי ביכולת לזהות, לבקש ולקבל במדויק את מה שאנחנו באמת באמת רוצים וזקוקים לו ממש עכשיו. חשוב לציין שלא מדובר כאן בהסתפקות במועט ובחיי צנע אלא בשחרור עומס יתר שנובע מדברים מיותרים, לא נחוצים ולא רצויים באמת, ופינוי מקום לדברים שאנו באמת זקוקים ורוצים. לפעמים מה שאנו באמת רוצים וזקוקים לו הוא ממש מתחת לאף, כאן ועכשיו.

שנה טובה. עכשיו

בשבוע שעבר טיילתי לאורך נחל עמוד. זרימת המים היתה די חלשה והסלעים הגדולים בנחל יצרו פה ושם בריכות קטנטנות בקוטר של כמה מטרים, המוצלות באמצעות הצמחייה הנהדרת שבמקום. בכולן ראיתי דגים שוחים. הם שחו כלהקה, בהתלהבות ובמרץ, מקצה אחד לקצה השני, הלוך ושוב, ממהרים ליעדם כאילו הם יוצאים אליו בפעם הראשונה בחייהם. תהיתי האם הם מרגישים כלואים ועצובים בתוך בריכה כל כך קטנה והיו מעדיפים את הים הגדול. התיישבתי לצד אחת מהבריכות ושאלתי את הדגים לפשר ההתנהגות הזאת. הם סיפרו לי שהם אוהבים מים מתוקים, מוצלים ורדודים וזה כל מה שהם באמת צריכים על מנת להתקיים. אין להם צורך ביותר וכל עוד יש להם את התנאים האמיתיים להם הם זקוקים, הם שמחים ונלהבים. ובכן, שאלו את עצמכם עכשיו מהם התנאים הפיזיים, רגשיים, רוחניים ומנטאליים להם אתם זקוקים על מנת לחוות שפע, סיפוק, התלהבות ושמחה ממש עכשיו?

3. פנו למקור שאחראי על אספקת אותו הדבר, בקשו ממנו את בקשתכם ופנו מקום לקבל את מה שבקשתם. "המקור" שאליו אנו מפנים את בקשותינו יכול להשתנות בהתאם לצורך. הכל מגיע בסופו של דבר מהנשמה הגדולה, כשלפעמים המקור יכול להיות אתם עצמכם, לפעמים הבוס שלכם, בן הזוג, חבר, עובר אורח, בעל חיים, צמח, ולרוב הנשמה הגדולה בכבודה ובעצמה.

נראה לי שנשארנו עם מספיק חומר לתרגול מהדייט הראשון עם גברת תשס"ח.

במאמרים הבאים אשמח לפרט עוד על פגישותיי עם גברת תשס"ח, להרחיב עוד בעניין שפע וסיפוק, לגעת בנושא "פינוי מקום לקבל", להתייחס להתמודדות עם האתגרים ו"תופעות הלוואי" של גברת תשס"ח ולתת צעדים נוספים (תרגילים) .

אני מאחלת לכולנו שנה טובה, עכשיו.


* התרגול הוא באחריותך הבלעדית - העין השלישית ורונית שפי וולפין אינם לוקחים אחריות על חוויותיך כתוצאה מתרגול זה. התרגול אינו ערובה לשפע או להגשמת יעדיך ואינו בא במקום כל סוג של יעוץ, אימון או טיפול רוחני, בריאותי, פסיכולוגי או אחר.
רונית שפי וולפין - מורה רוחנית. יועצת, מטפלת ומאמנת באמצעות קריאת הילה והילינג.
טלפון: 058-664-1538, אתר: http://www.the3i.co.il
© כל הזכויות שמורות לרונית שפי וולפין העין השלישית



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב