דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על פי מה להתנהל בחיים - על פי הראש או הלב? 

מאת    [ 03/01/2009 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 6649 פעמים ]



על פי מה להתנהל בחיים - על פי הראש או הלב? / מאת יואב ברנזון



אנשים שמתנהלים לפי הלב

אנשים שמתנהלים על פי הלב ועל פי הרגשות שלהם הם אנשים שההתנהלות שלהם אינה מאוזנת, בלתי צפויה, מבולבלת וחסרת תוצאות. הם מבולבלים, מבולגנים, חיים ללא שום סדר או היגיון, חסרי משמעת או הרגלים חיוביים קבועים והם אינם יודעים כיצד להשיג את מה שהם רוצים.

הלב אינו מסוגל לנהל אותנו כי כושר הניהול שלו גרוע. הלב הוא משכן הרגשות, ורגשות הם דבר סבוך, מורכב, עמוק ורוחני שאינו מתאים לניהול חיים, לפתרון בעיות יומיומיות, להתנהלות שגרתית ולארגון של דברים.


אנשים שהולכים אחרי הראש




אנשים שהולכים אחרי הראש הם אנשים ציניים ופסימיים שהחיים שלהם ריקים מתוכן. אלה אנשים נטולי נשמה ורגש, הם מפוחדים מהחיים וסגורים בתוך עצמם, הם אינם מתנהגים לפי מה שהם באמת מאמינים כי הם צבועים, משקרים לעצמם, טכניים ומנותקים מהקיום האמיתי שלהם.

הראש אינו מסוגל לרגש אותנו, למלא אותנו ולהפיח בנו מוטיבציה, תקווה ואמונה. הראש הוא משכן התפקוד, ותפקוד קשור בסדר ובארגון, בניהול משימות ובחשיבה פונקציונאליות. הראש אינו מתאים לבניית ערכים, לאומץ, לאהבה, לחלומות, לחזון, להתעלות, לאצילות, לנתינה ולניצחון סוחף ומלא השראה.



ללכת אחרי הלב


בכל מה שקשור לערכים, חזון, חלומות ותקווה - עליכם ללכת אחרי הלב שלכם ולא אחרי הראש המפוחד והסקפטי שלכם. בחרו את החיים שאתם אוהבים, בחרו מקצוע שאתם מתחברים אליו רגשית והתחברו לבני זוג ולחברים שאותם אתם אוהבים ואליהם אתם מרגישים ואל תניחו לראש להרוס בחירות רגשיות אלה.

הלב הוא בסיס הערכים שלכם. אל תוותרו לעולם על הערכים שלכם, העקרונות, החלומות, האמת שלכם והשאיפה והכמיהה הכמוסה של הנשמה שלכם.




להתנהל על פי הראש

אבל, בכל מה שקשור להשגת מטרות, למיצוי אישי, להתגברות על מכשולים ולהצלחה מעשית - עליכם להתנהל על פי הראש שלכם. תנו לראש להכתיב את דרכי הפעולה שלכם, השתמשו בראש כדי להפוך חזון רגשי לתוכנית פעולה מעשית.

הראש הוא החלק המעשי שלכם - בעניינים מעשיים אל תתנהלו על פי הרגש אלא על פי הראש. השתמשו בראש כדי לבנות תוכנית פעולה מסודרת, אסטרטגיה קרה ומדויקת, שיטת פעולה בדוקה ונכונה שלוקחת בחשבון את מגבלות המציאות ורואה בצורה מפוכחת את הצרכים והיכולות.



וטיפ לסיום: הישארו נאמנים ללב שלכם, אבל התנהלו על פי הראש שלכם. את החלום תצרו על פי הלב אך את האופן הביצוע שלו השאירו בידי הראש. באמצעות הלב תגדירו את הצרכים של הנשמה שלכם, ואילו באמצעות הראש תשיגו בצורה מוחשית את אותם צרכים שחשובים לכם. הלב מוביל - הראש מנהל.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב